• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2023 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2023 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2023 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2023 11:15

Detail zákazky Z20237213

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2023 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2023 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2023 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2023 11:15

Základné údaje

Z20237213

OF-275282

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8133619

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36303976

SPAREX SLOVAKIA, spol. s r.o.

Trenčianska cesta 9052, Bánovce nad Bebravou, 95701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava – TATRA T815 - kabína + podvozok (ZV)

Oprava nákladného vozidla

  • 50114000-7 - Oprava a údržba nákladných vozidiel
  • 50116000-1 - Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava – TATRA T815 - kabína + podvozok
Funkcia
Predmetom zákazky je oprava kabíny, podvozku na nákladnom automobile značky TATRA T815 vo vlastníctve Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. (ďalej len „NDS, a.s.“), nachádzajúceho sa na Stredisku správy a údržby rýchlostných ciest Zvolen (ďalej len „SSÚR Zvolen“).
Pre vysvetlenie pojmov: • Uchádzač v súťaži – ďalej len „Poskytovateľ“ • Národná diaľničná spoločnosť, a.s. – ďalej len „Prijímateľ“
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podvozok TATRA T815 s pohonom 6x6 VIN: TNU280R254K037853 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompletná oprava motora vrátane pomocného pohonu a spojky motora
Kompletná oprava hlavnej a prídavnej prevodovky
Kompletná oprava prednej, strednej a zadnej nápravy
Kompletná oprava vzduchovej sústavy
Kompletná oprava brzdovej sústavy vrátane všetkých komponentov
Kompletná oprava radenia
Kompletná oprava riadenia
Výmena elektro-kabeláže podvozku, kabíny a bloku EV ventilov
Kompletná oprava hydrauliky
Nový nalakovaný skelet kabíny, obnova interiéru kabíny, obnova tapacírovania kabíny, výmena skorodovaných častí, nefunkčných budíkov, kontroliek, ovládačov
Výmena tlmiča výfuku a oprava výfukových častí
Nové batérie
Výmena všetkých olejových náplní a filtrov, výmena filtra SP1500
Kompletná oprava pruženia
Nová palivová nádrž a palivová sústava
Opieskovanie nosných častí a rámu
Oprava rámu, vrátane nového nástreku rámu a podvozku
Oprava krytovania motora
Oprava a lakovanie bočných zábran
Pieskovanie, oprava, lakovanie predného nárazníka a zadnej zábrany
Výmena predných - zadných svetiel, prídavných svetiel, smeroviek, demontáž - montáž
Obnova svetelnej rampy nad kabínou s novými majákmi
Všetky práce súvisiace s výmenami dielov, zapojením nových dielov, výmena skorodovaných plechov pod kabínou (podblatníkov a blatníkov)
Pieskovanie a lakovanie diskov kolies, pneuservisné práce, odskúšanie vozidla a kontrola vozidla
Geometria vozidla, zabezpečenie novej platnej STK a EK po realizácií opravy
Drobný spotrebný materiál
Rozsah opravy viď. Príloha č.3 FOTODOKUMENTÁCIA motorového vozidla
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Verejný obstarávateľ (ďalej len „Prijímateľ“) požaduje vykonanie opravy do 180 (stoosemdesiat) kalendárnych dní odo dňa účinnosti Zmluvy.
I.2 Oprava nákladného vozidla sa bude realizovať u úspešného uchádzača (ďalej len „Poskytovateľ“). Prepravu nákladného vozidla na určené miesto zabezpečí SSÚR3 Zvolen, Neresnická 8, 960 21 Zvolen .
I.3 Do opravy na určenom mieste u úspešného uchádzača bude pristavené nákladné vozidlo spolu s nadstavbou a snežným pluhom na náklady Prijímateľa.
I.4 Pred realizáciou opravy je možné zo strany Poskytovateľa vykonať odskúšanie funkčnosti nadstavby a snežného pluhu na nákladnom vozidle. Následnú demontáž a spätnú montáž nadstavby a snežného pluhu zabezpečí Poskytovateľ.
I.5 Odovzdanie a prevzatie nákladného vozidla po oprave sa uskutoční u Poskytovateľa, pričom pri odovzdaní sa vykoná aj odskúšanie sypacej nadstavby a snežného pluhu na nákladnom vozidle za účasti zástupcu Poskytovateľa. Po úspešnej skúške podvozku a prídavných zariadení bude vystavený protokol a bude podpísaný oboma zmluvnými stranami. Prepravu nákladného vozidla z miesta opravy do areálu SSÚR3 Zvolen zabezpečí SSÚR3 Zvolen vo vlastnej réžii.
I.6 Poskytovateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Prijímateľovi:
a. vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria k Opisnému formuláru, vychádzajúcu z celkovej ceny opravy, v zmysle bodu 1.2 Funkčná a technická špecifikácia, pričom Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 – Špecifikácia ceny a Prílohy č. 2 – Návrh na plnenie kritérií k Opisnému formuláru,
b. Výpis, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“) a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od momentu uzavretia Zmluvy, môže Prijímateľ odstúpiť od Zmluvy.
c. Platný, výrobcom potvrdený doklad, ktorý ho oprávňuje k uskutočňovaniu autorizovaného servisu a predaja náhradných dielov na vozidlá zn. TATRA na území SR.
d. Za predchádzajúce 3 (tri) roky t. j. (2020, 2021, 2022) prijímateľmi potvrdené referencie s uvedením údajov: Poskytovateľ - názov, sídlo, IČO, Prijímateľ - názov, sídlo, IČO, popis resp. druh poskytnutej služby, zmluvná cena bez DPH, lehota dodania, kontaktná osoba a telefonický kontakt. Realizácia poskytnutých služieb podobného, alebo rovnakého charakteru ako je predmet zákazky za všetky tri roky musí byť v súhrnnej hodnote min. 100 000,- € bez DPH.
I.7 Poskytovateľ je povinný písomne oznámiť Prijímateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodaniu tovaru súvisiaceho s vykonaním služby, následkom ktorých bude jej omeškanie.
I.8 Prijímateľ si vyhradzuje právo kontrolovať priebeh opravy priamo počas servisných prác.
II. CENA
II.1 Cena za poskytnutú službu musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s predmetom zmluvy. Poskytovateľ je povinný oceniť položku v Prílohe č. 1 – Špecifikácia ceny primeranou jednotkovou cenou. Poskytovateľ vyplní cenu v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Úspešný Poskytovateľ predloží ceny v elektronickej forme so zabudovanou matematikou (vo formáte Microsoft Excel *.xls/*.xlsx a PDF.).
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinu prijatej jednotkovej ceny a počtu mernej jednotky.
II.4 Cena za poskytnutie služby je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa, vrátane primeraného zisku.
II.5 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR, účinných v čase trvania Zmluvy.
II.6 V prípade, ak je Poskytovateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
II.7 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 – Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Prijímateľovi. Prílohu faktúry tvorí Protokol o odovzdaní a prevzatí opravy a protokol o zaškolení zamestnancov Prijímateľa. Poskytovateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru, vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Prijímateľa a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. .....
.... Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Prijímateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Poskytovateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry
III.2 Úhrada Celkovej ceny za predmet zákazky bude Prijímateľom realizovaná jednorazovo, formou bezhotovostného platobného styku, po protokolárnom prevzatí predmetu zákazky bez chýb a nedorobkov, na základe Poskytovateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami.
III.3 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočné poskytnuté plnenie.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV.1 Prijímateľ požaduje v rámci opravy nákladného vozidla dodať a použiť výlučne nové originálne diely s minimálnou zárukou 24 (dvadsaťštyri) mesiacov bez obmedzenia počtu najazdených km odo dňa protokolárneho odovzdania opraveného nákladného vozidla Prijímateľovi, ktorá začne plynúť dňom uvedeným v preberacom a odovzdávacom protokole ako deň odovzdania opraveného nákladného vozidla.
IV.2 Prijímateľ požaduje poskytnutie záruky na práce vykonané na nákladnom vozidle v trvaní 24 (dvadsaťštyri) mesiacov bez obmedzenia počtu najazdených km odo dňa protokolárneho odovzdania opraveného nákladného vozidla Prijímateľovi, ktorá začne plynúť dňom uvedeným v preberacom a odovzdávacom protokole ako deň odovzdania opraveného nákladného vozidla.
IV.3 Poskytovateľ zodpovedá za škody na nákladných motorových vozidlách TATRA T815 preukázateľne vzniknutých pri vykonaných opravách v celom rozsahu a zaväzuje sa ich uhradiť.
IV.4 V prípade zistenia chyby, resp. nedostatku na vozidle v rozsahu predmetu zákazky do 14 (štrnástich) kalendárnych dní od jeho prevzatia, je Poskytovateľ povinný tieto chyby odstrániť na vlastné náklady.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov opravy, uvedenej v technickej špecifikácii /opisnom formulári/ v zmluve a podľa požiadaviek Prijímateľa, bude toto konanie Poskytovateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Prijímateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/ Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Poskytovateľa. ....
..... V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy/Požiadavky Poskytovateľa v súlade so Zmluvou/Opisným formulárom, bude toto konanie Poskytovateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Prijímateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Poskytovateľa.
V.2 Ak Poskytovateľ nedodá predmet zákazky v opísanom rozsahu podľa zmluvy a technických vlastností predmetu zákazky, za cenu ním uvedenú, Prijímateľ je oprávnený požadovať od Poskytovateľa zmluvnú pokutu vo výške 10% zo zmluvnej ceny bez DPH predmetu zákazky.
V.3 Poskytovateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom osobitných požiadaviek na plnenie Prijímateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Poskytovateľovi doručená výzva na jej úhradu.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Poskytovateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 ZVO, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Elektronickom trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZVO (pokiaľ už nie sú uvedené v informačných systémoch verejnej správy) Poskytovateľ predloží Prijímateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu.
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Poskytovateľ povinný predložiť Prijímateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Trhovisku..
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny, Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritérií a Príloha č.3 FOTODOKUMENTÁCIA motorového vozidla.
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

01.08.2023 08:00 — 31.01.2024 16:00

1,00 ks

84 400,00

84 400,00

V zmysle opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.07.2023 08:51

25.07.2023 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.07.2023 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 402
 79
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2023 11:17 - Vstupná ponuka 84 399,50 € Cena bez DPH
24.07.2023 13:30 - Najvýhodnejšia ponuka 84 350,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS