35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36303976
SPAREX SLOVAKIA, spol. s r.o.
Trenčianska cesta 9052, Bánovce nad Bebravou, 95701, SVK
Oprava – TATRA T815 - kabína + podvozok (ZV)
Oprava nákladného vozidla
Služba
|
1. Oprava – TATRA T815 - kabína + podvozok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je oprava kabíny, podvozku na nákladnom automobile značky TATRA T815 vo vlastníctve Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. (ďalej len „NDS, a.s.“), nachádzajúceho sa na Stredisku správy a údržby rýchlostných ciest Zvolen (ďalej len „SSÚR Zvolen“). |
| Pre vysvetlenie pojmov: • Uchádzač v súťaži – ďalej len „Poskytovateľ“ • Národná diaľničná spoločnosť, a.s. – ďalej len „Prijímateľ“ |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Podvozok TATRA T815 s pohonom 6x6 VIN: TNU280R254K037853 | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kompletná oprava motora vrátane pomocného pohonu a spojky motora | |
| Kompletná oprava hlavnej a prídavnej prevodovky | |
| Kompletná oprava prednej, strednej a zadnej nápravy | |
| Kompletná oprava vzduchovej sústavy | |
| Kompletná oprava brzdovej sústavy vrátane všetkých komponentov | |
| Kompletná oprava radenia | |
| Kompletná oprava riadenia | |
| Výmena elektro-kabeláže podvozku, kabíny a bloku EV ventilov | |
| Kompletná oprava hydrauliky | |
| Nový nalakovaný skelet kabíny, obnova interiéru kabíny, obnova tapacírovania kabíny, výmena skorodovaných častí, nefunkčných budíkov, kontroliek, ovládačov | |
| Výmena tlmiča výfuku a oprava výfukových častí | |
| Nové batérie | |
| Výmena všetkých olejových náplní a filtrov, výmena filtra SP1500 | |
| Kompletná oprava pruženia | |
| Nová palivová nádrž a palivová sústava | |
| Opieskovanie nosných častí a rámu | |
| Oprava rámu, vrátane nového nástreku rámu a podvozku | |
| Oprava krytovania motora | |
| Oprava a lakovanie bočných zábran | |
| Pieskovanie, oprava, lakovanie predného nárazníka a zadnej zábrany | |
| Výmena predných - zadných svetiel, prídavných svetiel, smeroviek, demontáž - montáž | |
| Obnova svetelnej rampy nad kabínou s novými majákmi | |
| Všetky práce súvisiace s výmenami dielov, zapojením nových dielov, výmena skorodovaných plechov pod kabínou (podblatníkov a blatníkov) | |
| Pieskovanie a lakovanie diskov kolies, pneuservisné práce, odskúšanie vozidla a kontrola vozidla | |
| Geometria vozidla, zabezpečenie novej platnej STK a EK po realizácií opravy | |
| Drobný spotrebný materiál | |
| Rozsah opravy viď. Príloha č.3 FOTODOKUMENTÁCIA motorového vozidla |
| Názov |
| I.PLNENIE |
| I.1 Verejný obstarávateľ (ďalej len „Prijímateľ“) požaduje vykonanie opravy do 180 (stoosemdesiat) kalendárnych dní odo dňa účinnosti Zmluvy. |
| I.2 Oprava nákladného vozidla sa bude realizovať u úspešného uchádzača (ďalej len „Poskytovateľ“). Prepravu nákladného vozidla na určené miesto zabezpečí SSÚR3 Zvolen, Neresnická 8, 960 21 Zvolen . |
| I.3 Do opravy na určenom mieste u úspešného uchádzača bude pristavené nákladné vozidlo spolu s nadstavbou a snežným pluhom na náklady Prijímateľa. |
| I.4 Pred realizáciou opravy je možné zo strany Poskytovateľa vykonať odskúšanie funkčnosti nadstavby a snežného pluhu na nákladnom vozidle. Následnú demontáž a spätnú montáž nadstavby a snežného pluhu zabezpečí Poskytovateľ. |
| I.5 Odovzdanie a prevzatie nákladného vozidla po oprave sa uskutoční u Poskytovateľa, pričom pri odovzdaní sa vykoná aj odskúšanie sypacej nadstavby a snežného pluhu na nákladnom vozidle za účasti zástupcu Poskytovateľa. Po úspešnej skúške podvozku a prídavných zariadení bude vystavený protokol a bude podpísaný oboma zmluvnými stranami. Prepravu nákladného vozidla z miesta opravy do areálu SSÚR3 Zvolen zabezpečí SSÚR3 Zvolen vo vlastnej réžii. |
| I.6 Poskytovateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Prijímateľovi: |
| a. vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria k Opisnému formuláru, vychádzajúcu z celkovej ceny opravy, v zmysle bodu 1.2 Funkčná a technická špecifikácia, pričom Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 – Špecifikácia ceny a Prílohy č. 2 – Návrh na plnenie kritérií k Opisnému formuláru, |
| b. Výpis, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“) a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od momentu uzavretia Zmluvy, môže Prijímateľ odstúpiť od Zmluvy. |
| c. Platný, výrobcom potvrdený doklad, ktorý ho oprávňuje k uskutočňovaniu autorizovaného servisu a predaja náhradných dielov na vozidlá zn. TATRA na území SR. |
| d. Za predchádzajúce 3 (tri) roky t. j. (2020, 2021, 2022) prijímateľmi potvrdené referencie s uvedením údajov: Poskytovateľ - názov, sídlo, IČO, Prijímateľ - názov, sídlo, IČO, popis resp. druh poskytnutej služby, zmluvná cena bez DPH, lehota dodania, kontaktná osoba a telefonický kontakt. Realizácia poskytnutých služieb podobného, alebo rovnakého charakteru ako je predmet zákazky za všetky tri roky musí byť v súhrnnej hodnote min. 100 000,- € bez DPH. |
| I.7 Poskytovateľ je povinný písomne oznámiť Prijímateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodaniu tovaru súvisiaceho s vykonaním služby, následkom ktorých bude jej omeškanie. |
| I.8 Prijímateľ si vyhradzuje právo kontrolovať priebeh opravy priamo počas servisných prác. |
| II. CENA |
| II.1 Cena za poskytnutú službu musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
| II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s predmetom zmluvy. Poskytovateľ je povinný oceniť položku v Prílohe č. 1 – Špecifikácia ceny primeranou jednotkovou cenou. Poskytovateľ vyplní cenu v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Úspešný Poskytovateľ predloží ceny v elektronickej forme so zabudovanou matematikou (vo formáte Microsoft Excel *.xls/*.xlsx a PDF.). |
| II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinu prijatej jednotkovej ceny a počtu mernej jednotky. |
| II.4 Cena za poskytnutie služby je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa, vrátane primeraného zisku. |
| II.5 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR, účinných v čase trvania Zmluvy. |
| II.6 V prípade, ak je Poskytovateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| II.7 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 – Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy. |
| III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
| III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Prijímateľovi. Prílohu faktúry tvorí Protokol o odovzdaní a prevzatí opravy a protokol o zaškolení zamestnancov Prijímateľa. Poskytovateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru, vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Prijímateľa a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. ..... |
| .... Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Prijímateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Poskytovateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry |
| III.2 Úhrada Celkovej ceny za predmet zákazky bude Prijímateľom realizovaná jednorazovo, formou bezhotovostného platobného styku, po protokolárnom prevzatí predmetu zákazky bez chýb a nedorobkov, na základe Poskytovateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
| III.3 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočné poskytnuté plnenie. |
| IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
| IV.1 Prijímateľ požaduje v rámci opravy nákladného vozidla dodať a použiť výlučne nové originálne diely s minimálnou zárukou 24 (dvadsaťštyri) mesiacov bez obmedzenia počtu najazdených km odo dňa protokolárneho odovzdania opraveného nákladného vozidla Prijímateľovi, ktorá začne plynúť dňom uvedeným v preberacom a odovzdávacom protokole ako deň odovzdania opraveného nákladného vozidla. |
| IV.2 Prijímateľ požaduje poskytnutie záruky na práce vykonané na nákladnom vozidle v trvaní 24 (dvadsaťštyri) mesiacov bez obmedzenia počtu najazdených km odo dňa protokolárneho odovzdania opraveného nákladného vozidla Prijímateľovi, ktorá začne plynúť dňom uvedeným v preberacom a odovzdávacom protokole ako deň odovzdania opraveného nákladného vozidla. |
| IV.3 Poskytovateľ zodpovedá za škody na nákladných motorových vozidlách TATRA T815 preukázateľne vzniknutých pri vykonaných opravách v celom rozsahu a zaväzuje sa ich uhradiť. |
| IV.4 V prípade zistenia chyby, resp. nedostatku na vozidle v rozsahu predmetu zákazky do 14 (štrnástich) kalendárnych dní od jeho prevzatia, je Poskytovateľ povinný tieto chyby odstrániť na vlastné náklady. |
| V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
| V.1 V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov opravy, uvedenej v technickej špecifikácii /opisnom formulári/ v zmluve a podľa požiadaviek Prijímateľa, bude toto konanie Poskytovateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Prijímateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/ Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Poskytovateľa. .... |
| ..... V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy/Požiadavky Poskytovateľa v súlade so Zmluvou/Opisným formulárom, bude toto konanie Poskytovateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Prijímateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Poskytovateľa. |
| V.2 Ak Poskytovateľ nedodá predmet zákazky v opísanom rozsahu podľa zmluvy a technických vlastností predmetu zákazky, za cenu ním uvedenú, Prijímateľ je oprávnený požadovať od Poskytovateľa zmluvnú pokutu vo výške 10% zo zmluvnej ceny bez DPH predmetu zákazky. |
| V.3 Poskytovateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom osobitných požiadaviek na plnenie Prijímateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Poskytovateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
| VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
| VI.1 Poskytovateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 ZVO, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Elektronickom trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
| VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZVO (pokiaľ už nie sú uvedené v informačných systémoch verejnej správy) Poskytovateľ predloží Prijímateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
| VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Poskytovateľ povinný predložiť Prijímateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Trhovisku.. |
| VI.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny, Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritérií a Príloha č.3 FOTODOKUMENTÁCIA motorového vozidla. |
| VI.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Slovenská republika
01.08.2023 08:00 — 31.01.2024 16:00
1,00 ks
84 400,00
84 400,00
V zmysle opisného formulára.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2023 08:51
25.07.2023 09:15
25.07.2023 09:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 13.07.2023 11:17 - Vstupná ponuka | 84 399,50 | € | Cena bez DPH |
| 24.07.2023 13:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 84 350,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: