• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2023 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2023 10:50

Detail zákazky Z20237197

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2023 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2023 10:50

Základné údaje

Z20237197

OF-275199

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8111760

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie prídavných a prípojných zariadení

Opravy a ošetrovanie prídavných a prípojných zariadení

  • 50100000-6 - Opravy, údržba a súvisiace služby pre vozidlá a príbuzné vybavenie
  • 16300000-8 - Žacie mechanizmy
  • 16810000-6 - Časti poľnohospodárskych mechanizmov
  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 16330000-7 - Balíčkovače slamy alebo krmív
  • 43313100-1 - Snehové pluhy

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a ošetrovanie prídavných a prípojných zariadení : Balíkovač John Deere 572 High Flow,  Stroj žací  KUHN GMD  800 GII , Mulčovač DÚ 170, Rozmetadlo hnojív BREDAL K-45, Kefa mechanická traktorová KMT 1850 UZ, Kosa ŽTR 165, Nesená radlica NR-30
Funkcia
servis prídavných a prípojných zariadení v súlade s pokynmi výrobcu pre danú techniku
nepravidelný servis
klampiarske práce
lakovanie karosérií vozidiel
mechanické práce (oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel, opravy a údržba prevodoviek, kontroly rozvodu)
údržba brzdného systému
diagnostika zariadení
použitie originálnych náhradných dielov a príslušenstva pre dané značky
opravy elektrického systému
protokolárne prevzatie vozidla u objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lehota, v ktorej musí byť vozidlo prevzaté od obdržania objednávky hod 48
Zľava z ceny originálnych náhradných dielov a príslušenstva, voči cene uvedenej v oficiálnych aktuálnych cenníkov percento 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miesto plnenia 46. krídlo Kuchyňa
Jednotlivé úkony budú realizované na základe objednávky vystavenej obstarávateľom
Po zistení porúch a iných nutných prác s spojené s opravou zariadení bude spracovaný zoznam dielov a pracovných náplní systémov a následne schvaľovaný objednávateľom.
Uplatnenie reklamácie opravy do 48 hod.
Spôsob stanovenia ceny predmetu zákazky uchádzačom:
- 1 normohodina - stanovená jednotka cenou práce (1 normohodina / cena prace v EUR bez DPH), mimo sobôt nediel a sviatkov. 1 normohodina cena s DPH
cena za dopravu zo sídla zhotoviteľa do miesta Kuchyňa a z miesta Kuchyňa do miesta zhotoviteľa cena s DPH
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť v elektronickej forme oficiálny aktuálny cenník originálnych náhradných dielov do 24 hodín od požiadavky.
Dodávateľ vykoná servis, opravy, údržbu (ďalej len „ servis“) zariadení na základe objednávky objednávateľa.
Po prevzatí zariadenia techniky, dodávateľ predbežne ocení servis, na základe odhadovaného množstva hodinových sadzieb mechanických, elektrikárskych, klampiarskych a lakovacích prác a na základe odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu v zmysle oficiálneho, aktuálneho cenníka.
Dodávateľ musí dodržať množstvo odpracovaných hodín stanovené výrobcom na jednotlivé úkony.
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa.
Dodávateľ predbežné ocenenie elektronickou formou odsúhlasí s kontaktnou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí opravenej techniky objednávateľom na základe skutočného vykonaného množstva hodín mechanických, elektrikárskych, klampiarskych a lakovacích prác a na základe skutočného použitia množstva súvisiaceho materiálu.
Faktúra musí obsahovať okrem zákonom stanovených údajov aj stav tachometra v dobe vykonávania servisu a údaje o použitom materiáli.
Skutočná fakturovaná cena servisu nesmie presiahnuť predbežné ocenenie.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať toľko služieb, koľko bude aktuálne potrebovať a do výšky vyčlenených finančných prostriedkov.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka.
Servisné práce zahŕňajú najmä: servis a oprava brzdových systémov, výmena brzdových obložení, opravy a generálne opravy motorov a prevodoviek, montáž zabezpečovacích zariadení, nastavenie a oprava svetiel, geometria, opravy náprav, kontrola a výmena olejov, filtrov a mazania, kontrola, doplnenie, prípadne výmena prevádzkových kvapalín, výmena rozvodových remeňov, opravy podvozkových častí, lakovanie, opravy elektroinštalácie
Klampiarske práce zahŕňajú najmä: opravy poškodených zariadení, brúsenie, zváranie, tmelenie, vyklepávanie, opravy mechanických poškodení karosérie zariadenia, ošetrenie a konzervácia podvozkových častí a dutín zariadenia, zváranie plastov.
Pneuservis zahŕňa najmä: výmena a vyváženie kolies, výmena pneumatík, oprava defektov, hustenie a likvidácia ojazdených pneumatík.
Ukončenie zmluvy môže nastať: - riadnym splnením predmetu zákazky,- dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode,- výpoveďou, výpovedná doba je jeden mesiac a výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Vyčerpaním finančného limitu. Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Splatnosť faktúry po vykonaní opravy je 30 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

21.07.2023 13:49 — 31.12.2023 13:50

1,00 Zákazka

12 000,00

140,34

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.07.2023 13:53

18.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 573
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2023 14:19 - Vstupná ponuka 40,80 € Cena s DPH
13.07.2023 14:19 - Najvýhodnejšia ponuka 40,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS