• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2023 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2023 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2023 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2023 14:55

Detail zákazky Z20237190

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2023 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2023 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2023 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2023 14:55

Základné údaje

Z20237190

OF-274452

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8105651

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

33126500

Ing. Ladislav Ivanics IL - MED

Hlavná 52, Štúrovo, 94301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

EKG papier

EKG papier, termo papier

  • 22993000-7 - Svetlocitlivý, teplocitlivý alebo termografický papier a lepenka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Termocitlivý papier pre EKG a SONO prístroje
Funkcia
Termociltlivý papier pre EKG a SONO prístroje
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Papier EKG - AT 2, skladaný 210x280 mm, 175 listov,( Cardiovit AT-2, Schiller AT-2, AT 102) ks 20
2. Papier do zapisovača GETINGE 570011803 0...150 st, 120 x 40 mm, 400 listov, skladaný ks 30
3. Papier EKG M 1709 A,  EKG papier PHILIPS HP M 1702, (1709 A, 2483 A, Pagewriter) 210 x 300 mm, 200 listov Skladaný ks 20
4. Papier Mitsubishi K61,  sono papier Mitsubishi K61 ks 150
5. Papier ekg Sikard 460, POLYMER - 148 x 100 x 400 ks 30
6. Papier EKG Hellige-CardioSmart, MAC -1100/1200/1600, 210x295mm ,skladaný 150 listov ks 720
7. Papier CTG - HP M1911A,  Papier CTG - PHILIPS (H.P.) M1911A/M1350/M1351/Avalon SM20/Avalon FM20/Avalon FM30/ Avalon S50A , 150x100mm, skladaný 150 listov ks 630
8. Papier Sony UPP 110 S, matný, 110 mmx 20 m ks 30
9. Papier EKG Mitsubishi K65 - KP65, 110mm x 20m , rolka ks 60
10. Papier EKG AsCARD, š:112 mm, vnút.priem rolky:1,7mm, dl.25 m (ASCARD/BTL08) ks 40
11. Termopapier 58x30mm, otvor 12mm rolka - do autoklavu Sterivap DPA -056-MG 10 ks 100
12. Termopapier - Canon R - 20, 60mmx25m ks 40
13.Termopapier 57x45mm, otvor 12mm rolka - do sterivapu DPA04TR1 DPA -048-TR1 rol 60
14. Termopapier 57 mm x 25m, otvor 12mm ks 100
15. Papier EKG EDAN SE- 601, skladaný 140 listov, 110x140 mm (EDAN SE601 6 KANAL,Spektrum 5000Q) ks 710
16. Papier EKG Fukuda FX7402/FCP 231, rolka:210mmx30m Cardimax FX74 rol 500
17. Papier EKG SONY UPP-110 HGP, 110 mm x 20 m rol 90
18. Papier EKG BURDIC HeartLine/ ATRIA 210 x 300 mm, formát A4, 200 listov bal 20
19. Papier EKG SCHILER CARDIOVIT  MS 2010, 113 x 95/ 200 ks 20
20. Papier EKG CTG 0030-019/026, zn.TOITU MT 516, 151mmx150mm x 200listov rol 10
21. SONY UPP 84S - 84mm×13.5m rol 30
22. Papier EKG EDAN SE 1201, 210x140 mm skladaný 150 listov bal 400
23. Papier EKG ELI250c-210x300/200, Papier EKG ELI 210/250/350 - 210mm x300mm x 200 listov , skladaný ks 80
24. Papier EKG EDAN SE12 210x295mm, Papier EKG EDAN SE-12 , EDAN SE-1200 EXPRES, 210x295mm x 150listov ks 250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v Čiastkových výzvach (elektronických objednávkach). 4 miesta plnenia v Bratislave.
Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s prepísaným tovarom.
Štítok na kartóne tovaru musí obsahovať identifikačnú značku a číslo šarže.
V prípade, že dané typy papierov nebudú kompatibilné s prístrojmi, budú dodávateľovi vrátené.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a) typové označenie tovaru, výrobcu, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH, ceny spolu za požadovaný počet kusov bez DPH , s DPH a ceny celkom za celý predmet zákazky bez DPH a s DPH,
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovanej špecifikácie, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v termíne do 5 pracovných dní odo dňa odoslania výzvy na predloženie vzoriek tovaru.
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú na 12 mesiacov, od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou, podľa toho čo nastane skôr.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 1 roka.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody -4 čiastkové výzvy ( elektronické  objednávky) mesačne.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 pracovných dní.
Záruka 24 mesiacov.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. - Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z..
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí, požiadať písomne, formou e-mailu kontaktnú osobu Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne, formou e-mailu oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewiczová 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina tovarov

28 315,00

28 315,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.07.2023 13:26

17.07.2023 13:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.07.2023 14:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 168
 48
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.07.2023 13:44 - Vstupná ponuka 28 315,00 € Cena bez DPH
17.07.2023 12:00 - Najvýhodnejšia ponuka 25 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS