• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2023 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2023 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2023 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2023 13:40

Detail zákazky Z20237173

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2023 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2023 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2023 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2023 13:40

Základné údaje

Z20237173

OF-275619

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8115859

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené výrobky-potraviny trvanlivé

mrazená hydina, mrazená zelenina, mrazené ryby

  • 15112000-6 - Hydina
  • 15119600-1 - Rybie mäso
  • 15331100-8 - Čerstvá alebo mrazená zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené potraviny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Držky krájané predvarené 1kg kg 50
Sliepka polená kg 300
Morčacie prsia 1kg kg 100
Kačacie stehná 250 g kg 100
Kuracie pečienky 1000g kg 150
Kuracie prsia (nesolené) kg 700
Kuracie stehná bez kože a kostí kg 250
Kuracie stehná (mrazené 0,25 kalibrované) kg 1300
Losos porcie  150 g kg 100
Pangasius filety 5% 5x1kg kg 50
Pstruh pitvaný 200-250 g kg 50
Rybie filé porcie 150 g, bez vody a aditív kg 30
Mahi-mahi bez kože 5 kg kg 50
Tilapia filety 5%  5 kg  balenie kg 600
Polievková zeleninová zmes kg 400
Mrazený karfiol ružičky kg 150
Mrazený karfiol pol.zmes kg 150
Mrazený špenát pretlak kg 250
Mrazená brokolica ružičky kg 100
Mrazená brokolica pol.zmes kg 100
Mrazený hrášok sladký kg 250
Zeleninové trio (mrkva, sladký hrášok, sladká kukurica) kg 100
Kúpeľná zmes (mrkva plátky červená a žltá 40%,brokolica,baby kukurička klásky, mladý hráškový struk, karfiol) kg 200
Čínska zeleninová zmes (mrkva oranžová a žltá prúžky, pór, čínska huba, cibuľa, kapusta, šampiňóny) kg 60
Zeleninova zmes mexická (kukurica, hrášok, kápia) kg 20
Mrazený obaľovaný karfiol kg 300
Zeleninová zmes pod sviečkovú (mrkva, petržlen, zeler) kg 300
Zeleninová zmes (hrášok s karotkou) kg 70
Zeleninová zmes južná (karotka, fazuľkové struky, karfiol, zeler, ružičkový kel, pór) kg 200
Baby karotka kg 50
Kôpor mrazený kg 5
Pažítka mrazená kg 20
Petržlenová vňať kg 20
Mrazené šúľance kg 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
• kvalitatívne podmienky: – dodávky tovaru: raz za 7-14 dní najneskôr do 12.00 hod., závozné dni minimálne 2x do týždňa
• kvalitatívne podmienky: -mrazenú zeleninu dodávať v gastro balení
• kvalitatívne podmienky: -dovoz v dopravnom prostriedku vybavenom mraziacim zariadením
• kvalitatívne podmienky: – dodávať mrazené potraviny v štandardnej kvalite I. akostnej triede a bez vád, určené na použitie v kuchyni
• kvalitatívne podmienky: – mrazené potraviny musia spĺňať náležitosti ustanovení zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, potravinového kódexu, európskej legislatívy
• kvalitatívne podmienky: – dodávať iba nami objednaný tovar – nezamieňať
• kvalitatívne podmienky: - verejný obstarávateľ požaduje dodávať tovar na kusy presne podľa objednávky, t.j. požadujeme rozbaľovanie kartónov
• kvalitatívne podmienky: - verejný obstarávateľ požaduje finančne nelimitovaný denný rozvoz tovaru
Uchádzač musí predložiť nasledovné potvrdenia na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: • rozhodnutie o povolení činností vydané príslušnou Regionálnou veterinárnou a potravinovou správou (len pre nízko kapacitné prevádzky), resp. rozhodnutie o schválení činností
Uchádzač musí predložiť nasledovné potvrdenia na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: (len pre priemyselné prevádzky) vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR Bratislava
Uchádzač musí predložiť nasledovné potvrdenia na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: • oznámenie o pridelení úradného veterinárneho kontrolného čísla vydaného Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR Bratislava
Uchádzač musí predložiť nasledovné potvrdenia na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: • platné osvedčenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu
Uchádzač musí predložiť nasledovné potvrdenia na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: • v prípade zmeny užívateľa/majiteľa povolenej resp. schválenej prevádzkarne potvrdenie od príslušného orgánu veterinárnej správy (RVPS resp. ŠVPS SR),
Uchádzač musí predložiť nasledovné potvrdenia na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: že dané rozhodnutie o povolení resp. schválení činností platí pre nového užívateľa/majiteľa.
Ako dodávateľ surovín, ak je zároveň ich výrobcom, respektíve manipuluje a uvádza potraviny do obehu, má vypracovaný systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín (HACCP) zaisťujúci zdravotnú nezávadnosť potravín v súlade so Zákonom o potravinách, potravinovým kódexom SR a smernicou 93/43/EEC. Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzača preukáže čestným prehlásením.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia-stravovacia prevádzka
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť požadované potvrdenia k vyhodnoteniu splnenia podmienok účasti.
Tovar musí zodpovedať požadovanej kvalite
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (Certifikát ATP).
Požaduje sa dodávať predmet zákazky podľa potreby na základe objednávok 12 mesiacov. Množstvá uvedené pri jednotlivých položkách  sú len predpokladané a môžu sa zmieniť podľa reálnych potrieb verejného obstarávateľa.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa  doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b, ods.5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 60 dňová lehota splatnosti.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného dodacieho listu, ktorý bude prílohou faktúry.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna, vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
Požaduje sa vo faktúre za dodanie tovaru uviesť ceny bez DPH a s DPH za jednotlivé položky predmetu zákazky a celkovú cenu.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov (ISO 22000) alebo Značky kvality alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné v zmysle § 524 a násl. Zákona č40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť/odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

29 213,71

29 213,71

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme splniť nami uvedené požiadavky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.07.2023 12:39

19.07.2023 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2023 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 168
 50
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2023 12:52 - Vstupná ponuka 29 213,71 € Cena bez DPH
19.07.2023 11:52 - Najvýhodnejšia ponuka 24 348,40 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS