30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
54890292
Chiral s.r.o.
Hraničná 30A, Bratislava- mestská časť Ružinov, 82105, SVK
Materiál na spoločenskú výzdobu a reprezentáciu
stromček
Tovar, Služba
1. Stromček umelý vianočný 180cm
|
|
---|---|
Funkcia |
vianočná výzdoba interiéru |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
stromček | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
širka | 90/110cm |
hĺbka | 90/110cm |
výška | 180cm |
kusy v balení | 1ks |
montáž | jednoduchá |
hlavná farba | zelená |
farba | zelená/biela |
typ stromčeka | smrek |
dĺžka ihličiek | do 2,5cm |
doplnok | biely trblietavý umelý sneh a šišky |
typ ihličia | 3D |
stojan | kov/plast |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom. |
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 13:00. |
Faktúru doručiť iba na miesto plnenia. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať tovar v mieste plnenia na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie |
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky |
Objednávateľ požaduje predloženie bezpečnostných listov výrobkov (dokumentácie MSDS) do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v súvislosti s účinnosťou zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) prišlo ku zmene ustanovení zákona týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona. |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry. |
Československej armády 3, Martin, Slovenská republika
21.08.2023 12:54 — 25.08.2023 12:54
1,00 zákazka
313,16
260,97
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.07.2023 12:56
19.07.2023 13:53
19.07.2023 14:08
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.07.2023 15:37 - Vstupná ponuka | 200,00 | € | Cena s DPH |
12.07.2023 15:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: