• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2023 09:53
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2023 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2023 11:30

Detail zákazky Z20237150

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2023 09:53
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2023 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2023 11:30

Základné údaje

Z20237150

OF-275414

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8105615

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórne dielenské stoličky

stolička, vybavenie laboratória

  • 39290000-1 - Rôzne vybavenie a zariadenie interiérov
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dielenská stolička
Funkcia
Určená pre náročné dielenské a laboratórne prostredie s nárokmi na vysokú mechanickú odolnosť, spoľahlivosť a jednoduchú údržbu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 8
šírka operadla cm 41,5
výška operadla cm 43,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Polyuretanová dielenská stolička s výškovo nastaviteľným oporným kruhom na nohy vyžaduje sa
Základné vlastnosti pracovnej stoličky: - polyuretánové sedadlo a operadlo
- - asynchrónny mechanizmus
- - nastaviteľná výška operadla
- - v základe bez podrúčok
- - výškovo nastaviteľný oporný kruh extend
- - vysoký plynový piest
- - plastový kríž a kolieska
- - nosnosť do 120 kg
- - záruka 24 mesiacov
Asynchrónna mechanika umožňuje nezávislé nastavenie uhlu sedadla a operadla. vyžaduje sa
referenčný produkt: dielenská stolička 1290 5050 PU ASYN
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
O doručení je potrebné minimálne 48 h vopred telefonicky alebo emailom informovať kontaktnú osobu Objednávateľa.
V prípade ak sa Dodávateľov návrh líši od Objednávateľom navrhovanej vhodnej špecifikácie, požaduje sa predložiť tento návrh na schválenie objednávateľovi na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoužitý, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, originál zabalený, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho po-škodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru objednávateľom - verejným obstarávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy tovaru či dohodnutej špecifikácie.
Záruka min. 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

24.07.2023 09:00 — 22.08.2023 09:00

1,00 sada

1 190,00

1 190,00

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.07.2023 09:53

17.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 66
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.07.2023 12:07 - Vstupná ponuka 1 190,00 € Cena bez DPH
12.07.2023 16:16 - Najvýhodnejšia ponuka 920,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS