00691135
Mesto Košice
Trieda SNP 48/A, Košice, 04011, SVK
50725483
M + M Košice, s.r.o.
JRD 43, Trstené pri Hornáde, 04411, SVK
Vodorovné dopravné značenie
Vodorovné dopravné značenie
Služba, Tovar
1. Vodorovné dopravné značenie
|
|
---|---|
Funkcia |
predznačovanie a vyznačovanie nového vodorovného dopravného značenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vodorovné značenie krytu z náterových hmôt s reflexnou úpravou balotinou: farba biela | m2 | 50,00 | ||
Vodorovné značenie krytu z náterových hmôt s reflexnou úpravou balotinou: plast biely - vodiaci pás pre nevidiacich | bm | 200 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou bez reflexnej úpravy, farba modrá - Medzinárodný maratón mieru: pozdĺžne čiary š. 100 mm | bm | 7500 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou bez reflexnej úpravy, farba modrá - Medzinárodný maratón mieru: plošné značky a symboly (nápis MMM) | m2 | 300 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou bez reflexnej úpravy, farba: žltá, zelená, oranžová, červená, modrá - pozdĺžne čiary š. 125 mm | bm | 100 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou bez reflexnej úpravy, farba: žltá, zelená, oranžová, červená, modrá - priečne čiary, plošné značky a symboly | m2 | 100 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: biela - pozdĺžne čiary š. 125 mm | bm | 10000 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: biela - pozdĺžne čiary (vodiace čiary) š. 150 mm | bm | 10000 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: biela - pozdĺžne čiary (vodiace čiary) š. 250 mm | bm | 10000 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: biela - priečne čiary, plošné značky a symboly | m2 | 1000 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: žltá, zelená, oranžová, červená, modrá - pozdĺžne čiary š. 125 mm | bm | 200 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: žltá, zelená, oranžová, červená, modrá - pozdĺžne čiary š. 250 mm | bm | 100 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: žltá, zelená, oranžová, červená, modrá - priečne čiary, plošné značky a symboly | m2 | 1000 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: biela - kolmé státie obnova parkoviska š. 125 mm | ks | 1000 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: biela - šikmé státie obnova parkoviska š. 125 mm | ks | 1000 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: biela - pozdĺžne státie obnova parkoviska š. 125 mm | ks | 1000 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: biela - kolmé nové státie s predznačením parkoviska š. 125 mm | ks | 1000 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: biela - šikmé nové státie s predznačením parkoviska š. 125 mm | ks | 1000 | ||
Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: biela - pozdĺžne nové státie s predznačením parkoviska š. 125 mm | ks | 1000 | ||
Predznačenie pre vodorovné značenie krytu: pozdĺžne čiary | bm | 2000 | ||
Predznačenie pre vodorovné značenie krytu: priečne čiary, plošné značky a symboly | m2 | 500 | ||
Odstránenie vodorovných dopravných značiek frézovaním: pozdĺžne čiary š. 125 mm | bm | 100 | ||
Odstránenie vodorovných dopravných značiek frézovaním: pozdĺžne čiary š. 150 mm | bm | 50 | ||
Odstránenie vodorovných dopravných značiek frézovaním: pozdĺžne čiary š. 250 mm | bm | 50 | ||
Odstránenie vodorovných dopravných značiek frézovaním: priečne čiary, plošné značky a symboly | m2 | 100 | ||
Lokálne dočistenie pozemnej komunikácie v mieste vykonávania plnenia - pozdĺžne čiary: strojovo | bm | 10000 | ||
Lokálne dočistenie pozemnej komunikácie v mieste vykonávania plnenia - priečne čiary, plošné značky a symboly: ručne | m2 | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vodorovné značky: | pozdĺžne čiary, priečne čiary, plošné značky a symboly - tvary, geometrická presnosť, hodnoty hrúbky, optické vlastnosti, protišmyková odolnosť a trvanlivosť podľa STN 01 8020 a STN EN 1436 |
Vodorovné značenie krytu z náterových hmôt s reflexnou úpravou balotinou - cena zahŕňa: | vodorovné značky zhotovené z náterových hmôt hr. 2,5 až 3 mm vrátane očistenia krytu a dodávky náterovej hmoty a balotiny; STN EN 1436, STN EN 1423, STN EN 1424; STN EN 1824 v platnom znení |
Vodorovné značenie krytu striekané farbou bez reflexnej úpravy, farba modrá - Medzinárodný maratón mieru - cena zahŕňa: | vodorovné značky striekané farbou vrátane očistenia krytu a dodávky farby; STN EN 1436, STN EN 1824 v platnom znení; realizácia pred konaním MMM od 15. do 30. septembra, |
Vodorovné značenie krytu striekané farbou bez/s reflexnou úpravou balotinou - cena zahŕňa: | vodorovné značky striekané farbou vrátane očistenia krytu a dodávky farby resp. dodávky farby a balotiny pri pol. "s reflexnou úpravou balotinou"; STN EN 1436, STN EN 1423, STN EN 1424, STN EN 1824. |
Predznačenie pre vodorovné značenie krytu - cena zahŕňa: | predznačenie pre vodorovné značky striekané farbou alebo zhotovené z náterových hmôt vrátane dodávky farby |
Lokálne dočistenie pozemnej komunikácie v mieste vykonávania plnenia - cena zahŕňa: | dočistenie komunikácie nad bežné prevádzkové znečistenie (napr. pozostatky posypu a pod.) v rozsahu/zábere potrebnom na vykonanie plnenia vrátane odvozu a likvidácie odpadu v zmysle legislatívy |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody vrátane zoznamu známych subdodávateľov a iných osôb, ktorí sa budú podieľať na plnení zákazky a sú partnermi verejného sektora podľa zákona 315/2016 Z.z. v znení neskorších predpisov a podiel ich plnenia. |
Interval opakovaných plnení - podľa potreby. |
Predmet plnenia. |
Predmetom rámcovej dohody je záväzok zhotoviteľa počas platnosti rámcovej dohody a na jej základe vystavených objednávok vykonávať pre objednávateľa práce na obnove, zhotovení a odstránení vodorovného značenia krytu pozemných komunikácií (deliacich čiar, vodiacich prúžkov, stop čiar, tieňov, šípok, nápisov, priechodov) vrátane zabezpečenia dodávok všetkých súvisiacich materiálov nevyhnutných pre vykonávanie predmetu rámcovej dohody a vykonania všetkých prác a činností súvisiacich s predmetom rámcovej dohody. |
Miesto vykonávania predmetu rámcovej dohody (plnenia): pozemné komunikácie (miestne komunikácie a cesty II. a III. triedy) vo vlastníctve/správe objednávateľa. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonávať predmet rámcovej dohody (plnenie) za podmienok dohodnutých v tejto rámcovej dohode a jej prílohách. |
Písomné objednávky počas platnosti rámcovej dohody bude vystavovať objednávateľ a to podľa svojich reálnych potrieb a finančných možností, pričom v objednávke/prílohe objednávky „Súpis prác a dodávok“ uvedie špecifikáciu plnenia, jeho rozsah, výšku ceny, lokalitu, dobu plnenia, a príp. ďalšie podmienky potrebné na vykonanie plnenia. |
Objednávateľ doručí zhotoviteľovi písomnú objednávku prostredníctvom e-mailu v dostatočnom časovom predstihu podľa dohody zmluvných strán, minimálne však dva (2) pracovné dni pred požadovaným termínom začiatku plnenia, okrem havarijných prípadov. |
Zhotoviteľ bude vykonávať plnenie na svoje náklady a na vlastnú zodpovednosť. |
Objednávateľ vykonané plnenie prevezme a zaplatí za jeho vykonanie dohodnutú cenu podľa podmienok obsiahnutých v tejto rámcovej dohode. |
Platnosť rámcovej dohody a termíny plnenia. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie dvanástich (12) mesiacov. Zákazky zadávané na základe rámcovej dohody, ktorých trvanie presiahne trvanie rámcovej dohody, možno zadať na obdobie, ktoré je primerané, a to najmä s ohľadom na dĺžku trvania obdobných zákaziek zadávaných na základe tejto rámcovej dohody. |
Požadované termíny plnenia bude objednávateľ špecifikovať v jednotlivých objednávkach vystavených počas platnosti rámcovej dohody, vzhľadom na reálnu potrebu vykonania plnenia, jeho rozsah ako aj potrebu zabezpečenia splnenia povinností, ktoré mu ako vlastníkovi/správcovi pozemných komunikácií vyplývajú zo zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení neskorších predpisov. Tieto termíny sú pre zhotoviteľa záväzné. Ak zhotoviteľ pripraví vykonané plnenie na odovzdanie pred požadovaným termínom, objednávateľ ho prevezme aj v skoršom ponúknutom termíne. |
Na základe požiadavky objednávateľa, najmä v havarijných prípadoch, sa zhotoviteľ zaväzuje vykonávať plnenie aj mimo pravidelný pracovný čas vrátane dní pracovného voľna, pokoja a sviatkov. |
Pokiaľ z postupu prác alebo z inej okolnosti bude zrejmé, že termín ukončenia prác uvedený v objednávke nebude dodržaný alebo môže byť ohrozený, objednávateľ je oprávnený vyzvať zhotoviteľa na prijatie takých opatrení, ktoré urýchlia postup prác tak, aby bolo zabránené vzniku omeškania alebo omeškanie bolo odstránené. Zhotoviteľ je na základe takejto výzvy povinný na vlastné náklady prijať zodpovedajúce opatrenia. |
Zhotoviteľ je povinný bez zbytočného odkladu oznámiť objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje vykonanie plnenia (alebo jeho časti) a má za následok predĺženie termínu plnenia |
Pre plnenie v havarijných prípadoch sa zhotoviteľ zaväzuje začať vykonávať požadované plnenie bezodkladne, najneskôr však do 24 hodín od výzvy objednávateľa doručenej e-mailom, resp. nahlásenej telefonicky, ak sa nedohodne s objednávateľom inak, a celé plnenie ukončiť v čo možno najkratšom čase. V takýchto prípadoch bude objednávka doručená zhotoviteľovi dodatočne. |
Cena a fakturácia. |
Cena je stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Jednotkové ceny, vyjadrené v eurách bez DPH, sú stanovené v súlade s ponukou zhotoviteľa a sú pevné a nemenné počas celej doby trvania rámcovej dohody. |
Množstvá uvedené v Prílohe rámcovej dohody sú predpokladané množstvá plnenia počas platnosti rámcovej dohody. Požadované množstvá plnenia budú špecifikované v jednotlivých objednávkach vystavených objednávateľom počas platnosti rámcovej dohody. |
V objednávateľom vystavenej objednávke bude cena plnenia určená na základe prílohy „Súpis prác a dodávok“, ktorý bude obsahovať popis položiek, požadované množstvá a jednotkové ceny za tieto položky z Prílohy rámcovej dohody. Cena objednávky bude určená ako súčet súčinov jednotkovej ceny príslušnej položky a množstva. |
Zhotoviteľom fakturovaná cena za plnenie vykonané na základe objednávky bude vypočítaná na základe skutočne vykonaného rozsahu plnenia, odsúhlaseného objednávateľom v „Súpise vykonaných prác a dodávok. Fakturovaná cena bude vypočítaná ako súčet súčinov jednotkovej ceny príslušnej položky z Prílohy rámcovej dohody a skutočne vykonaného množstva. |
V prípade zníženia rozsahu/nevykonania plnenia v zmysle objednávky, zhotoviteľ nebude toto plnenie fakturovať a uplatňovať si za neho úhradu. |
Daň z pridanej hodnoty sa bude fakturovať v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. |
Zhotoviteľovi prislúcha úhrada len za skutočne a riadne vykonané a odovzdané plnenie. Objednávateľ neposkytne na vykonávanie plnenia preddavok ani zálohu. |
Fakturácia bude uskutočňovaná po odovzdaní a prevzatí plnenia/ucelenej časti plnenia. Podkladom pre vystavenie faktúry bude doklad o odovzdaní a prevzatí vykonaného plnenia „Súpis vykonaných prác a dodávok“ podpísaný povereným zamestnancom objednávateľa a zhotoviteľa. Tento doklad je povinnou prílohou faktúry. Zhotoviteľ mesačne v elektronickej podobe vo formáte .xls predloží objednávateľovi rozpis čerpania jednotlivých položiek podľa Prílohy rámcovej dohody. |
Faktúra (daňový doklad) vystavená zhotoviteľom a doručená objednávateľovi na adresu: Mesto Košice, číslo referátu KC08A, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice, bude obsahovať náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a zároveň aj tieto náležitosti: číslo rámcovej dohody, číslo objednávky, predmet fakturácie (potvrdený "Súpis vykonaných prác a dodávok", deň odoslania a deň splatnosti faktúry, označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platiť, fakturovanú sumu, odtlačok pečiatky a podpis oprávnenej osoby. |
Zhotoviteľ je povinný doručiť faktúru, ktorej súčasťou musí byť potvrdený „Súpis vykonaných prác a dodávok“, do sídla objednávateľa najneskôr do desiateho (10.) dňa bezprostredne nasledujúceho kalendárneho mesiaca, v ktorom boli práce, za ktoré sa fakturuje vykonané. |
Lehota splatnosti faktúry je tridsať (30) dní odo dňa jej doručenia do sídla objednávateľa bez vád. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry podľa tohto bodu rámcovej dohody, nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam zhotoviteľa zo záväzkoväho vzťahu založeného rámcovou dohodou. Za dátum úhrady sa považuje dátum odpísania finančných prostriedkov z účtu objednávateľa uvedeného v tejto rámcovej dohode v prospech účtu zhotoviteľa uvedeného v texte dohody. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry či jej povinnej prílohy najneskôr do pätnástich (15) dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry, vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad objednávateľa voči predmetnej faktúre. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť doručením opravenej faktúry, ktorá nebude mať vecné ani formálne vady, objednávateľovi. |
Záručná doba, zodpovednosť za vady. |
Zhotoviteľ bude zodpovedať za to, že predmet rámcovej dohody (plnenie) bude vykonávať s odbornou starostlivosťou, podľa podmienok tejto rámcovej dohody a jej príloh, a že bude spĺňať všetky požiadavky príslušných právnych predpisov, technických noriem a technických predpisov platných v čase vykonávania plnenia. |
Pokiaľ vznikne objednávateľovi majetková škoda spôsobená nedbalosťou, porušením resp. neplnením povinností zhotoviteľa, zhotoviteľ je povinný ju nahradiť. |
Objednávateľ je oprávnený zasiahnuť pri neplnení ktoréhokoľvek záväzku zo strany zhotoviteľa, a to na náklady zhotoviteľa. Rozumie sa tým predovšetkým, že objednávateľ môže dať príkaz na prerušenie plnenia, a to najmä v prípade, že plnenie aj po upozornení objednávateľa je zhotoviteľom vykonávané nekvalitne, v rozpore s podmienkami určenými rámcovou dohodou a objednávkou a zhotoviteľ nevykoná nápravu ani v dodatočne určenej lehote, alebo spôsobom, ktorý ohrozuje alebo môže ohrozovať život, zdravie alebo bezpečnosť premávky na dotknutej pozemnej komunikácii. |
Záručná doba na plnenie vykonané na základe objednávky: na pozdĺžne a vodiace čiary striekané farbou je dvanásť (12) mesiacov, na priečne čiary (priečna súvislá čiara, priechod pre chodcov, priechod pre cyklistov), šikmé rovnobežné čiary, šípky a nápisy striekané farbou je osem (8) mesiacov a na vodorovné dopravné značky zhotovené z náterových hmôt je tridsať (30) mesiacov. |
Záručná doba začína plynúť odo dňa odovzdania a prevzatia plnenia objednávateľom začína plynúť odo dňa odovzdania a prevzatia plnenia objednávateľom bez vád, resp. dňom podpísania protokolu/zápisu o odstránení vád a nedorobkov plnenia, na odstránení ktorých sa zmluvné strany dohodli pri odovzdaní a prevzatí plnenia, objednávateľom. |
Objednávateľ má právo požadovať a zhotoviteľ povinnosť bezplatne odstrániť vady a nedorobky plnenia zistené pri odovzdaní a prevzatí plnenia a počas plynutia záručnej doby a to v termíne do siedmich (7) pracovných dní, pokiaľ sa nedohodne s objednávateľom inak. |
Zhotoviteľ nebude zodpovedať za vady, ktoré budú spôsobené použitím podkladov a vecí poskytnutých objednávateľom a zhotoviteľ ani pri vynaložení všetkej starostlivosti nemôže zistiť ich nevhodnosť alebo na ňu upozorní objednávateľa a ten na ich použití bude trvať. |
Vadou sa rozumie odchýlka v kvalite, rozsahu a parametroch stanovených v platných technických normách, všeobecne záväzných predpisoch a v tejto rámcovej dohode a jej prílohách. |
Nedorobkom sa rozumie nedokončená práca (plnenie). |
Ak zhotoviteľ neodstráni vady a nedorobky plnenia v dohodnutom termíne, má objednávateľ právo zabezpečiť ich odstránenie prostredníctvom tretej osoby na vlastné náklady, pričom zhotoviteľ je povinný takto vynaložené náklady objednávateľovi uhradiť na základe faktúry. Výška ceny takto vykonaných prác bude stanovená ako cena obvyklá, bez ohľadu na výšku jednotkových cien rovnakých alebo podobných prác uvedených v Prílohe tejto zmluvy. Splatnosť tejto faktúry je desať (10) dní odo dňa jej doručenia zhotoviteľovi. Práva objednávateľa vyplývajúce zo záruky nie sú týmto ustanovením dotknuté. |
Záruka sa nevzťahuje na vady a škody spôsobené tretími osobami, haváriami a živelnými pohromami. |
Podmienky vykonávania plnenia. |
Subdodávatelia: v prípade vykonávania diela prostredníctvom ďalších osôb zodpovedá Zhotoviteľ objednávateľovi za splnenie záväzku riadne vykonať dielo akoby dielo vykonával sám. |
Zhotoviteľ alebo subdodávateľ, ktorý sa podieľa na plnení rámcovej dohody priamo alebo subdodávateľ, ktorý sa podieľa na plnení rámcovej dohody nepriamo a je partnerom verejného sektora pri tejto rámcovej dohode, musí mať zapísané údaje v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. v znení neskorších predpisov pred podpisom rámcovej dohody ako aj počas celej doby plnenia rámcovej dohody, ak takúto povinnosť majú. Zároveň zapísaný užívateľ výhod partnera verejného sektora nesmie byť osobou podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona č. 343/2015 Z. z. (ďalej aj ako „zákon“) |
Zhotoviteľ zodpovedá objednávateľovi za to, že v čase jeho podpísania rámcovej dohody až do času podpísania rámcovej dohody objednávateľom a zároveň aj počas platnosti celej rámcovej dohody on, jeho subdodávatelia, ktorí sa podieľali na plnení rámcovej dohody priamo alebo subdodávatelia, ktorí sa podieľajú na plnení rámcovej dohody nepriamo a zároveň sú partnermi verejného sektora pri tejto rámcovej dohode, sú platne zapísaní v registri partnerov verejného sektora, ak takúto povinnosť majú a užívatelia výhod partnera verejného sektora nie sú osobami podľa § 11 ods 1 písm. c) zákona. |
V prípade, ak Zhotoviteľ alebo jeho subdodávateľ, ktorý sa podieľa na plnení rámcovej dohody priamo alebo subdodávateľ, ktorý sa podieľa na plnení rámcovej dohody nepriamo a súčasne je partnerom verejného sektora pri predmetnej rámcovej dohode nemal v čase uzavretia rámcovej dohody alebo nebude mať v priebehu platnosti rámcovej dohody platne zapísané údaje v registri partnerov verejného sektora a takúto povinnosť má, alebo užívateľ výhod partnera verejného sektora je osobou podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona, objednávateľ môže od rámcovej dohody odstúpiť. |
Zhotoviteľ pri vykonávaní plnenia bude postupovať v súlade s platnými technickými normami a technickými predpismi, všeobecne záväznými právnymi predpismi a nariadeniami, pokynmi a požiadavkami objednávateľa a touto rámcovou dohodou. Pokiaľ vznikne objednávateľovi majetková škoda spôsobená nedbalosťou, porušením resp. neplnením uvedených povinností zhotoviteľa, zhotoviteľ je povinný ju nahradiť. |
Zhotoviteľ použije na vykonávanie plnenia technologické postupy, ktoré zaistia kvalitné plnenie v zmysle príslušných technických noriem a predpisov a technických podmienok výrobcu použitého stavebného výrobku. Použité stavebné výrobky a materiály budú zodpovedať požiadavkám podľa platných technických noriem a predpisov, musia byť v zmysle zákona NR SR č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vhodné na použitie na zamýšľaný účel, a musia zodpovedať parametrom požadovaným v Prílohe rámcovej dohody |
Pre stavebný výrobok uvedený v technickej špecifikácii/popise položky je možné použiť ekvivalent, za podmienky, že tento ekvivalent bude mať minimálne rovnaké alebo vyššie parametre v porovnaní s požadovaným výrobkom, nebude vyžadovať iné vedľajšie náklady a ani zvýšenie priamych alebo nepriamych nákladov vyplývajúcich z jeho užívania. Zhotoviteľ nepoužije stavebné výrobky a materiály, o ktorých je v čase ich použitia známe, že sú škodlivé. |
Zhotoviteľ preukáže úroveň kvality použitých stavebných výrobkov v zmysle zákona NR SR č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona NR SR č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Objednávateľ je oprávnený v ktoromkoľvek štádiu plnenia kontrolovať vykonávanie plnenia, a zhotoviteľ je povinný takúto kontrolu objednávateľovi umožniť a strpieť. Ak objednávateľ zistí, že zhotoviteľ vykonáva plnenie v rozpore s povinnosťami podľa tejto rámcovej dohody a jej príloh, je oprávnený dožadovať sa toho, aby zhotoviteľ odstránil alebo napravil takéto porušenie povinností na svoje náklady, v primeranej lehote určenej objednávateľom. |
Pokiaľ vznikne objednávateľovi majetková škoda spôsobená nedbalosťou, porušením resp. neplnením povinností zhotoviteľa v zmysle rámcovej dohody a jej príloh, zhotoviteľ je povinný ju nahradiť v celom rozsahu. Na vykonanie dozoru/kontrolu kvality vykonávaného plnenia zhotoviteľ poskytne objednávateľovi dopravu na vlastné náklady. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonávať plnenie tak, aby bol zaistený bezpečný prístup a vjazd k jestvujúcim nehnuteľnostiam, aby svojou činnosťou nespôsobil škodu na cudzích nehnuteľnostiach, majetku, aby nedošlo k neprimeranému obmedzeniu alebo ohrozeniu práv a právom chránených záujmov vlastníkov susedných nehnuteľností hlavne nadmerným hlukom, prachom a zbytočnou prevádzkou stavebných strojov a mechanizmov, neohrozoval zdravie alebo život ľudí, životné prostredie a bezpečnosť účastníkov cestnej premávky. |
Zhotoviteľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov a pracovníkov svojich subdodávateľov, za dodržiavanie bezpečnostných predpisov platných pre stavebnú činnosť, pre prácu so strojmi a na nich, za zabezpečenie a udržiavanie miesta plnenia v zmysle platných právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, za bezpečnosť používaných technických a strojových zariadení, ochranu životného prostredia a za zaistenie bezpečnosti účastníkov cestnej premávky v súvislosti s vykonávaním plnenia. |
Zhotoviteľ bude dodržiavať bezpečnostné a zdravotné zásady a požiadavky týkajúce sa bezpečnosti počas vykonávania plnenia v zmysle platných všeobecne záväzných právnych predpisov, nariadení, technických noriem a predpisov. |
Pri vykonávaní plnenia môže zhotoviteľ používať len technické a strojové zariadenia, ktoré svojou konštrukciou, zhotovením a technickým stavom zodpovedajú predpisom na zaistenie bezpečnosti práce a len na účely, na ktoré sú technicky spôsobilé v súlade s podmienkami určenými výrobcom a technickými normami. Všetky používané strojové a technické zariadenia musia byť vo vyhovujúcom technickom stave, musí byť zabezpečená ochrana pôdy, vôd a biotopy pred znečistením ropnými látkami ako pri činnostiach tak pri parkovaní, a budú sa pohybovať iba po existujúcich príjazdových komunikáciách. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje použiť aj všetky opatrenia, aby predišiel poškodeniu existujúcich príjazdových komunikácií (dopravných ciest). Toto opatrenie v sebe zahŕňa požiadavku na použitie vhodných strojových a technických zariadení a trás. |
Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste vykonávania plnenia, okamžite odstráni odpady vznikajúce v súvislosti s vykonávaním plnenia alebo ako jeho dôsledok, akékoľvek znečistenie dotknutej pozemnej komunikácie a verejných plôch spôsobené vykonávaním plnenia alebo ako jeho dôsledok, a po ukončení plnenia uvedie všetky dotknuté plochy do pôvodného stavu. Na verejnom priestranstve je zakázané skladovanie materiálu/odpadu a ani v okolí miesta plnenia nebudú vytvárané žiadne skládky odpadov. |
Zhotoviteľ bude nakladať s odpadmi v súlade s platnou legislatívou. Zakazuje sa uložiť alebo ponechať odpad na inom mieste ako na to určenom, zneškodniť alebo zhodnotiť odpad inak ako v súlade s platnou legislatívou (zákonom o odpadoch). |
Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek v priebehu vykonávania plnenia vyžadovať, aby mu zhotoviteľ predložil doklad o spôsobe nakladania s odpadmi. |
Zhotoviteľ zabezpečí komplexnú ochranu okolitej prírody a krajiny pred poškodením, musí dbať na minimalizáciu poškodenia predmetnej lokality aj po ukončení plnenia. Zhotoviteľ bude rešpektovať okolité dreviny a krovité porasty tak, aby nedošlo k bezprostrednému alebo následnému zníženiu ekologických a estetických funkcií ich podzemných a nadzemných častí, resp. k ich odumretiu. |
Zhotoviteľ je povinný najneskôr ku dňu odovzdania a prevzatia plnenia miesto plnenia úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. a uviesť všetky dotknuté plochy do pôvodného stavu. |
Povinnosť zhotoviteľa vykonať plnenie bude splnená jeho riadnym odovzdaním a prevzatím objednávateľom bez vád a nedorobkov na základe „Súpisu vykonaných prác a dodávok“, ktorý bude podpísaný povereným zamestnancom objednávateľa a zhotoviteľa s predložením dokladov v zmysle bodu 1) ods. 20 tohto čl. rámcovej dohody zhotoviteľom. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať vykonané plnenie, ktoré má vady alebo nedorobky, ak bolo vykonané v rozpore s platnými technickými normami, všeobecne záväznými právnymi predpismi a nariadeniami, dohodami zmluvných strán alebo touto rámcovou dohodou a jej prílohami. |
V rámci odovzdania a prevzatia vykonaného plnenia je zhotoviteľ povinný odovzdať objednávateľovi: certifikáty/vyhlásenia o parametroch použitých stavebných výrobkov; ak sa stavebný výrobok použije viackrát, zhotoviteľ nie je povinný preukázať úroveň kvality tých istých použitých výrobkov opakovane. |
Vlastnícke právo k vykonanému plneniu prechádza zo zhotoviteľa na objednávateľa, odovzdaním a prevzatím plnenia objednávateľom podľa tejto rámcovej dohody. |
Nebezpečenstvo škody k vykonávanému plneniu znáša zhotoviteľ až do okamihu jeho odovzdania a prevzatia objednávateľom. Na objednávateľa prechádza až jeho prevzatím. |
V prípade, ak na plnenie v zmysle vystavenej objednávky bude nevyhnutné vykonať plnenie väčšieho rozsahu resp. nešpecifikované v objednávke (ďalej len „naviac plnenie“), zhotoviteľ bezodkladne oznámi túto skutočnosť objednávateľovi. Zhotoviteľ bude pokračovať v plnení po odsúhlasení naviac plnenia objednávateľom, pričom objednávka na naviac plnenie mu bude doručená dodatočne. Ak táto skutočnosť bude mať vplyv aj na zmenu termínu ukončenia plnenia v zmysle vystavenej objednávky, nový termín ukončenia plnenia sa dohodne po vzájomnej dohode zmluvných strán písomným záznamom. |
Cena za naviac plnenie, ktoré zhotoviteľ vykoná bez súhlasu objednávateľa, nebude zhotoviteľovi uhradená. |
Zhotoviteľ je povinný uhradiť všetky škody spôsobené na cudzích nehnuteľnostiach, zariadeniach, majetku, zdraví alebo živote osôb spôsobené pri vykonávaní plnenia alebo ako jeho dôsledok. Uvedené sa netýka prípadov, keď ku škode došlo na základe nevhodne vydaného príkazu zo strany objednávateľa, pričom na jeho nevhodnosť bol objednávateľ zo strany zhotoviteľa upozornený, ale tento i napriek tomu na jeho vykonaní trval. |
Zhotoviteľ je povinný mať uzavreté poistenie na celé obdobie trvania rámcovej dohody alebo do posledného termínu na ukončenie plnenia na základe objednávky vystavenej počas platnosti rámcovej dohody, ktorej trvanie presiahne trvanie rámcovej dohody alebo do posledného termínu na odstránenie vád (podľa toho, ktorý z nich je neskorší) proti poškodeniu alebo zničeniu predmetu rámcovej dohody, poškodeniu alebo zničeniu majetku iných osôb spôsobeným činmi alebo nedbalosťou zhotoviteľa a poistenie proti usmrteniu alebo zraneniu spôsobeným činmi zhotoviteľa alebo jeho nedbalosťou. |
Náklady na poistenie sú zahrnuté v cene rámcovej dohody. Kópiu potvrdenia o uzavretí poistnej zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi do desiatich (10) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody. Zhotoviteľ je povinný sa na svoju zodpovednosť uistiť, že jeho subdodávatelia majú pre nimi vykonávanú činnosť uzavretú poistnú zmluvu, ktorá kryje všetky riziká vyššie uvedené. Zhotoviteľ je povinný bezodkladne (najneskôr do dvadsiatichštyroch (24) hodín) informovať objednávateľa o poistných udalostiach, ktoré súvisia s vykonávaním plnenia. |
Objednávateľ je oprávnený počas platnosti rámcovej dohody alebo trvania objednávky vystavenej počas platnosti rámcovej dohody, ktorej trvanie presiahne trvanie rámcovej dohody alebo do posledného termínu na odstránenie vád (podľa toho, ktorý z nich je neskorší) požadovať od zhotoviteľa potvrdenie poisťovne o trvaní a rozsahu poistenia. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že nebude v súvislosti s predmetom rámcovej dohody/ s vykonávaním plnenia zamestnávať zamestnancov v rozpore s právnymi predpismi Slovenskej republiky upravujúcimi nelegálnu prácu a nelegálne zamestnávanie. |
Zmluvné pokuty a náhrady škody. |
Ak bude zhotoviteľ z vlastnej viny v omeškaní s vykonaním plnenia v termíne stanovenom v objednávke resp. nevykoná plnenie v zmysle rámcovej dohody, môže si objednávateľ uplatniť u zhotoviteľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50,- EUR za každý, aj začatý deň omeškania, a táto zmluvná pokuta bude odpočítaná z fakturovanej čiastky. |
Sankcie podľa rámcovej dohody sa neuplatnia v prípade, ak omeškanie plnenia zhotoviteľa nastane z viny alebo z dôvodu na strane objednávateľa alebo z dôvodu okolností vylučujúcich zodpovednosť v zmysle tejto rámcovej dohody. |
Ak zhotoviteľ nedodrží dohodnutý termín odstránenia vád reklamovaných objednávateľom počas plynutia záručnej doby, môže si objednávateľ uplatniť u zhotoviteľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50,- EUR za každú vadu a za každý aj začatý deň omeškania, a to až do dňa úplného odstránenia týchto vád, a objednávateľ má právo zabezpečiť ich odstránenie treťou osobou. |
Ak zhotoviteľ z vlastnej viny poruší povinnosti dohodnuté v tejto rámcovej dohode, môže si objednávateľ uplatniť u zhotoviteľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50,- EUR za každý prípad a každý aj začatý deň pokiaľ porušenie povinnosti trvá, a táto zmluvná pokuta bude odpočítaná z fakturovanej čiastky. |
Ak bude objednávateľ v omeškaní s platením dohodnutej ceny (za objednávku), môže si zhotoviteľ uplatniť úroky z omeškania vo výške 0,02 % z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania. |
Uplatnením zmluvnej pokuty právo na náhradu škody nezaniká. Rovnako nezanikajú ani nároky vyplývajúce z vád predmetu rámcovej dohody uplatnených objednávateľom voči zhotoviteľovi. Zhotoviteľ je povinný na náhradu škody v celom jej rozsahu, teda aj v rozsahu krytom zmluvnou pokutou a tiež v rozsahu prevyšujúcom zmluvnú pokutu. |
Ak objednávateľ odstúpi od rámcovej dohody z dôvodov na strane zhotoviteľa, je zhotoviteľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5 % z celkovej ceny za predpokladaný rozsah plnenia rámcovej dohody (bez DPH), pričom povinnosť ju zaplatiť odstúpením od rámcovej dohody nezaniká. Týmto nie sú dotknuté nároky objednávateľa na náhradu škody v celom rozsahu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné pokuty dojednané v tejto rámcovej dohode, ktoré nebudú odpočítane z fakturovanej čiastky, sa stávajú splatnými do pätnástich (15) dní po tom, čo bude povinnej zmluvnej strane doručená výzva na úhradu zmluvnej pokuty oprávnenou zmluvnou stranou. Povinná zmluvná strana sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu vyúčtovanú v súlade s týmto článkom rámcovej dohody oprávnenej zmluvnej strane na jej bankový účet, ktorý bude uvedený vo výzve na úhradu. |
Objednávateľ je oprávnený započítať jednostranným úkonom svoje nároky z titulu zmluvných pokút voči všetkým pohľadávkam zhotoviteľa voči objednávateľovi. |
Zaplatenie zmluvných pokút podľa tohto článku rámcovej dohody, nezbavuje zhotoviteľa povinnosti predmetnú činnosť vykonávať s cieľom minimalizovania príčin a zvyšovania prevencie na zamedzenie ich opakovania. |
Okolnosti vylučujúce zodpovednosť. |
Za okolnosti vylučujúce zodpovednosť sa považuje taká prekážka, ktorá nastala nezávisle od vôle povinnej zmluvnej strany, a ktorá jej bráni v splnení jej povinnosti, ak nemožno rozumne predpokladať, že by povinná zmluvná strana túto prekážku alebo jej následky odvrátila alebo prekonala, a že by v čase vzniku svojej povinnosti z rámcovej dohody túto prekážku predvídala. |
Zodpovednosť nevylučuje prekážka, ktorá vznikla až v čase, keď povinná zmluvná strana už bola v omeškaní s plnením svojej povinnosti alebo vznikla z jej hospodárskych pomerov. |
Ani jedna zo zmluvných strán nenesie zodpovednosť za nesplnenie svojich povinností vyplývajúcich z rámcovej dohody, ak preukáže, že nesplnenie povinnosti nastalo následkom mimoriadnych, nepredvídateľných a neodvrátiteľných udalostí, prekážky ani ich následky nebolo možné v čase uzatvárania rámcovej dohody predvídať, prekážkam ani ich následkom sa nedalo zabrániť, vyhnúť ani ich prekonať – okolnosti „vis major“. |
Zmluvná strana, ktorá porušuje svoju povinnosť alebo ktorá s prihliadnutím na všetky okolnosti má vedieť, že poruší svoju povinnosť z rámcovej dohody, je povinná oznámiť druhej zmluvnej strane povahu prekážky, ktorá jej bráni alebo bude brániť v plnení povinnosti a poučiť o jej dôsledkoch. Oznámenie sa musí urobiť bez zbytočného odkladu po tom, čo sa povinná zmluvná strana o prekážke dozvedela alebo pri náležitej starostlivosti mohla dozvedieť. Nesplnenie oznamovacej povinnosti zaväzuje povinnú zmluvnú stranu nahradiť škodu, ktorej sa mohlo včasným oznámením predísť. |
Účinky okolností vylučujúcich zodpovednosť sú obmedzené iba na dobu, dokiaľ trvá prekážka, s ktorou sú tieto účinky spojené. Okolnosti vylučujúce zodpovednosť oslobodzujú povinnú zmluvnú stranu od povinnosti platiť zmluvnú pokutu v dôsledku porušenia povinnosti, na ktorú sa tieto okolnosti viažu. |
Počas doby trvania okolností vylučujúcich zodpovednosť oprávnená zmluvná strana nemá právo na odstúpenie od zmluvy. |
Ukončenie rámcovej dohody |
Rámcová dohoda zanikne uplynutím doby jej trvania určenej v rámcovej dohode alebo vyčerpaním finančného limitu vo výške ceny podľa rámcovej dohody, podľa toho ktorá z uvedených skutočností nastane skôr, dohodou zmluvných strán, odstúpením od rámcovej dohody alebo výpoveďou. |
V prípade zániku rámcovej dohody dohodou zmluvných strán, táto zanikne dňom uvedeným v dohode. V tejto dohode sa upravia aj vzájomné nároky zmluvných strán vzniknuté z plnenia povinností vyplývajúcich z rámcovej dohody alebo z ich porušenia druhou zmluvnou stranou. Dohoda o zrušení rámcovej dohody musí byť písomná, inak je neplatná. |
Rámcovú dohodu môže vypovedať každá zo zmluvných strán, a to aj bez uvedenia dôvodu. Výpoveď musí mať písomnú formu. Výpovedná lehota je 2 mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená zhotoviteľovi. |
Ukončenie rámcovej dohody sa nevzťahuje na tie ustanovenia, z povahy ktorých vyplýva, že majú trvať aj po skončení rámcovej dohody, najmä vyplývajúcich z objednávok vystavených objednávateľom v dobe platnosti rámcovej dohody. |
V prípade ukončenia rámcovej dohody dohodou zmluvných strán alebo odstúpením od rámcovej dohody podľa tohto článku rámcovej dohody, dochádza automaticky aj k ukončeniu vykonávania plnenia zhotoviteľa v zmysle vystavených objednávok, pokiaľ sa strany rámcovej dohody písomne nedohodnú inak. |
Ostatné a záverečné ustanovenia. |
Objednávateľ písomne oznámi zhotoviteľovi bez zbytočného odkladu každú zmenu týkajúcu sa jeho identifikačných a korešpondenčných údajov uvedených v tejto rámcovej dohode a to v lehote najneskôr päť (5) pracovných dní odo dňa, kedy nastala zmena niektorého z týchto údajov. |
Zhotoviteľ je povinný písomne oznamovať objednávateľovi každú zmenu jeho identifikačných a korešpondenčných údajov uvedených v tejto rámcovej dohode, a to v lehote najneskôr päť (5) pracovných dní odo dňa, kedy nastala zmena niektorého z týchto údajov. |
Zmluvné strany sa zaväzujú vzájomne sa informovať o všetkých právne významných skutočnostiach, ktoré môžu mať významný vplyv na plnenie povinností určených touto rámcovou dohodou ako aj na vykonávanie plnenia a to najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa, kedy táto skutočnosť nastala. Ak tak neurobia, zodpovedajú za škodu spôsobenú druhej zmluvnej strane v dôsledku porušenia tejto povinnosti. |
Zmluvné strany sa ďalej zaväzujú poskytovať si náležitú súčinnosť najmä tým, že svoje požiadavky budú zadávať vhodnou formou s jasným formulovaním záležitostí – predmetu a účelu, ktoré by chceli dosiahnuť. |
Zmluvné strany sú povinné dodržiavať príslušné ustanovenia Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov. |
Vzťahy zmluvných strán vyplývajúce z tejto rámcovej dohody a v tejto rámcovej dohode bližšie neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a ďalšími všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
Meniť alebo doplňovať obsah rámcovej dohody bude možné len formou očíslovaných písomných dodatkov, ktoré budú uzatvorené v súlade s touto rámcovou dohodou a zákonom o verejnom obstarávaní, a ktoré budú platné, ak budú riadne potvrdené a podpísané oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Zmluvné strany prehlasujú, že sa s obsahom tejto rámcovej dohody oboznámili a súhlasia s ním, že táto rámcová dohoda je prejavom ich slobodnej vôle a nie je uzavretá v tiesni ani za inak nevýhodných podmienok, na znak čoho ju podpisujú oprávnení zástupcovia oboch zmluvných strán. |
Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
1,00 komplet
175 344,00
175 344,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.07.2023 09:25
21.07.2023 09:21
21.07.2023 09:36
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.07.2023 09:42 - Vstupná ponuka | 175 344,00 | € | Cena s DPH |
17.07.2023 11:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 175 300,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: