• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2023 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2023 10:50

Detail zákazky Z20237140

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2023 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2023 10:50

Základné údaje

Z20237140

OF-275248

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8138672

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

35955678

SOITRON, s.r.o.

Plynárenská 5, Bratislava, 829 75, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie podpory systému Flowmon na obdobie 3 rokov

Predĺženie podpory systému Flowmon na obdobie 3 rokov

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie podpory systému Flowmon na obdobie 3 rokov
Funkcia
Predĺženie podpory k existujúcemu systému Flowmon na obdobie 3 rokov. Flowmon údaje sú pre používateľa dostupné cez moduly, ktoré poskytujú rozličné uhly pohľadov nad zozbieranými dátami a v niektorých prípadoch aj určitú úroveň automatickej analýzy. Pre verejného obstarávateľa má pridanú hodnotu pri troubleshootovaní problémov a investigovaní incidentov spojených so sieťou. Toto urýchľuje riešenie prevádzkových problémov a vyšetrovanie bezpečnostných incidentov
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
GS-IFP-10000-VA alebo ekvivalent 3 ks - licencia na obdobie 3 rokov a podpora platná od 1.11.2023
GS-IFP-1000-VA alebo ekvivalent 3 ks - licencia na obdobie 3 rokov a podpora platná od 1.11.2023
GS-IFC-1000-VA alebo ekvivalent 3 ks - licencia na obdobie 3 rokov a podpora platná od 1.11.2023
GS-FPC-ADS-S alebo ekvivalent 3 ks -  licencia na obdobie 3 rokov a podpora platná od 1.11.2023
GS-FP-APM-B alebo ekvivalent 3 ks - licencia na obdobie 3 rokov a podpora platná od 1.11.2023
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadovaná záruka: 36 mesiacov
Platba realizovaná alikvótne každý rok
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky (viď rozsudok SD EÚ vo veci C 14/17 z 12. júla 2018)
Celková cena (cena celkom) predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky a tiež všetky dane, clá a poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.11.2023 00:00 — 31.10.2026 00:00

15,00 Licencie podľa technickej špecifikácie

25 245,60

21 038,00

Dodávateľ uvedie vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ posúdi vlastný návrh na plnenie v súlade s OPET

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.07.2023 08:31

26.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 420
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2023 09:34 - Vstupná ponuka 25 245,60 € Cena s DPH
14.07.2023 12:06 - Najvýhodnejšia ponuka 24 948,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS