• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2023 15:03
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2023 09:50

Detail zákazky Z20237125

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2023 15:03
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2023 09:50

Základné údaje

Z20237125

OF-274996

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8105593

Objednávateľ

00738379

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Ružomberok

Dončova 6, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spracovaná zelenina a ovocie

spracovaná zelenina, spracované ovocie, sterilizovaná zelenina, kompót, džem, detská výživa, sušené huby, sušené ovocie

  • 15331000-7 - Spracovaná zelenina
  • 15330000-0 - Spracované ovocie a zelenina
  • 15332100-5 - Spracované ovocie
  • 15300000-1 - Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
  • 15331400-1 - Nakladaná a/alebo konzervovaná zelenina
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spracovaná zelenina a ovocie
Funkcia
Dodávka spracovanej zeleniny a ovocia na priamu konzumáciu a spracovanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bylinkové pesto rôzne druhy, balenie min. 180g ks 12
Zmes lesných húb sušená, bal. 20g – 30g ks 40
Cesnaková pasta, min. obsah cesnaku 70%, balenie 650g – 800g ks 220
Kôpor sekaný v sladkokyslom náleve, min. hmotnosť 240g, min. pevný podiel 100g ks 5
Kôpor sekaný v sladkokyslom náleve, min. hmotnosť 600g ks 60
Špargľa v slanom náleve, min. hmotnosť 400g, hmotnosť pevného podielu min. 205g ks 24
Uhorky v sladkokyslom náleve, sterilizované, 9-12 cm, min. hmotnosť 3500g, hmotnosť pevného podielu min.1700g ks 150
Uhorky v sladkokyslom náleve, sterilizované, 7-9 cm, hmotnosť 700g, hmotnosť pevného podielu min. 320g ks 60
DIA uhorky v sladkokyslom náleve s obsahom sladidla, sterilizované, 7-9 cm, hmotnosť 600g, hmotnosť pevného podielu min. 330g ks 24
DIA šalát v sladkokyslom náleve s obsahom sladidla, sterilizovaný, hmotnosť 600g, hmotnosť pevného podielu 330g ks 24
Baranie rohy, sterilizované, min. hmotnosť 640g, hmotnosť pevného podielu min. 320g ks 32
Feferóny guľaté, sterilizované, min. hmotnosť 640g, hmotnosť pevného podielu min. 360g ks 30
Chren, sterilizovaný, min. hmotnosť 720g, hmotnosť pevného podielu 670g ks 20
Olivy bez kôstky, min. hmotnosť 900g, hmotnosť pevného podielu 400g ks 20
Jabĺčková paprika, veľkostne netriedená, sterilizovaná min. hmotnosť 3500g, hmotnosť pevného podielu min. 1900 g ks 10
Zeleninová zmes na prípravu zemiakového šalátu, sterilizovaná, min. hmotnosť 3400 g, hmotnosť pevného podielu min.1230g ks 8
Moravský šalát sterilizovaný min. hmotnosť 3400 g, hmotnosť pevného podielu min. 1700g ks 10
Čalamáda sterilizovaná, min. hmotnosť 3400g v sladkokyslom náleve, hmotnosť pevného podielu min. 1700g ks 40
Čalamáda sterilizovaná, min. hmotnosť 680g v sladkokyslom náleve, hmotnosť pevného podielu min. 320g ks 32
Kyslá kapusta sterilizovaná, hmotnosť 3500g, hmotnosť pevného podielu min. 1750g ks 12
Kapusta červená krájaná sterilizovaná v korenenom sladkokyslom náleve min. hmotnosť 3500g ks 4
Lečo zeleninové, sterilizované, min. hmotnosť 3500 g, hm. pevného podielu min. 1900g ks 120
Lečo zeleninové, sterilizované, min. hmotnosť 670g, hmotnosť pevného podielu min. 300g ks 50
Kápia - krájaná sterilizovaná v sladkokyslom náleve,, min. hmotnosť 3500g, hmotnosť pevného podielu 1600g ks 12
Kápia - krájaná sterilizovaná v sladkokyslom náleve,, min. hmotnosť 660g, hmotnosť pevného podielu 300g ks 24
Šampiňóny krájane v mierne slanom náleve, sterilizované, hmotnosť 425g, hmotnosť pevného podielu min. 210g ks 36
Šampiňóny krájane v mierne slanom náleve, sterilizované, min. hmotnosť 2500 g, hmotnosť pevného podielu min. 1200g ks 36
Červená repa, sterilizovaná, min. hmotnosť 3500g, hm. pevného podielu min. 1900g ks 140
Červená repa, sterilizovaná, min. hmotnosť, 500g, hmotnosť pevného podielu min. 280g ks 24
DIA červená repa bez prídavku cukru, sterilizovaná, min. hmotnosť 640g, hmotnosť pevného podielu min. 350g ks 24
Hrášok sterilizovaný v slanom náleve, min. hmotnosť 4000g, hmotnosť pevného podielu min. 2600g ks 45
Hrášok sterilizovaný v slanom náleve, min. hmotnosť 400g, hmotnosť pevného podielu min. 240g ks 90
Mrkva kocky sterilizovaná, min. hmotnosť 3500g, hmotnosť pevného podielu min. 1900g ks 6
Fazuľa sterilizovaná v slanom náleve, min hmotnosť 2650g, hmotnosť pevného podielu 1700g ks 18
Fazuľové struky sterilizované, min. hmotnosť 2500g, hmotnosť pevného podielu min. 1500g ks 24
Fazuľové struky sterilizované, min. hmotnosť 700g, hmotnosť pevného podielu min. 350g ks 16
Kukurica sterilizovaná min. hmotnosť 2000g, hmotnosť pevného podielu min. 1700g ks 24
Kukurica sterilizovaná min. hmotnosť 340g, hmotnosť pevného podielu min. 280g ks 26
Paradajkový pretlak, min. hmotnosť 3500g ks 210
Paradajkový pretlak zahustený min. 28%, min. hmotnosť 700g ks 160
Drvené ochutené paradajky, balenie 2550g, hmotnosť pevného podielu min. 1500g ks 45
Sušené paradajky v oleji, balenie 650g, hmotnosť pevného podielu min. 400g ks 16
Jablkový kompót, sterilizovaný, min. hmotnosť 3500g, hmotnosť pevného podielu min. 1600g ks 30
Jablkový kompót rezy, sterilizované, min. hmotnosť 3200g, hmotnosť pevného podielu min. 1900g ks 30
DIA jablkový kompót so sladidlom, sterilizovaný, min. hmotnosť 600g, hmotnosť pevného podielu min. 280g ks 24
Čerešňový kompót – čerešne odkôstkované, sterilizovaný, min. hmotnosť 3500g, hmotnosť pevného podielu min. 1700g ks 24
Čerešňový kompót – čerešne odkôstkované, sterilizovaný, min. hmotnosť 700g, hmotnosť pevného podielu min. 360g ks 24
Slivkový kompót, sterilizovaný, min. hmotnosť 3500g, hmotnosť pevného podielu min. 2050g ks 24
Slivkový kompót, sterilizovaný, min. hmotnosť 700g, hmotnosť pevného podielu min. 360g ks 16
Broskyňový kompót, sterilizovaný, min. hmotnosť 2550g, hmotnosť pevného podielu min. 1450g ks 12
Broskyňový kompót, sterilizovaný, min. hmotnosť 850g, hmotnosť pevného podielu min. 470g ks 24
Hruškový kompót, sterilizovaný, min. hmotnosť 2500g, hmotnosť pevného podielu min. 1500g ks 24
Marhuľový kompót – marhule polené, hmotnosť balenia 3600g, hmotnosť pevného podielu min. 1550g ks 10
Ananásový kompót - kúsky, hmotnosť balenia min. 3000g, hmotnosť pevného podielu min. 1550g ks 10
Ananásový kompót – kúsky, hmotnosť balenia 820g, hmotnosť pevného podielu min. 470g, ks 24
Jahodový kompót – hmotnosť balenia 350g, hmotnosť pevného podielu min. 200g, ks 24
Brusnicový kompót – hmotnosť balenia min. 350g, hmotnosť pevného podielu min. 210g ks 26
Džem 20g – 25g/ks, (rôzne druhy, ovocný podiel min. 50 %) ks 10000
Džem 20g – 25g/ks, sladený náhradným sladidlom – DIA (rôzne druhy, ovocný podiel min.50 %) ks 200
Lekvár slivkový (min. podiel ovocnej zložky 60 %) kg 60
Džem zo zmesi ovocia (min. podiel ovocnej zložky 60 %) kg 40
Džem jednodruhový (jahodový, malinový, čučoriedkový, čerešňový.., min. podiel ovocnej zložky min. 30 %) kg 60
Detská ovocná výživa DIA, bez pridaného cukru, aluminiový obal, balenie 115g -120g/ks ks 200
Detská ovocná výživa, aluminiový obal, balenie 115g – 120g/ks ks 2400
Sušené hrozienka, balenie  100g ks 150
Sušené slivky bez kôstky, balenie  200g ks 35
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite, v opakovaných dodávkach, vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia dodávaného tovaru na mieste dodania.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve, ale bude dodávaný priebežne.
Cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s opakovaným dodaním predmetu zákazky, vrátane obalov, nákladov súvisiacich s dodaním na miesto dodania, príp. ďalších nákladov. Cena musí zahŕňať aj predpokladané faktory, ktoré môžu mať vplyv na zvýšenie ceny počas platnosti zmluvy (zvýšenie cien vstupov, inflácia a pod.) Dodávateľ nie je oprávnený fakturovať žiadne ďalšie poplatky.
Odberateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluva predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky- podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku bez DPH a s DPH. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne doručí poštou, alebo osobne).Zároveň požaduje uvádzať jednotkové ceny predmetu obstarávania uvedené s DPH na dve desatinné miesta.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť kópiu povolení o činnosti (zoznam podnikateľov) a potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača.
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu predmetu zákazky.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu. Neodôvodnená zmena ceny, alebo zmena ceny z iných dôvodov ako sú uvedené v tejto zmluve, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj ich ďalší vývoj.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu. Na faktúre požadujeme uvádzať jednotkové ceny s DPH a celkovú cenu s DPH a požadujeme uvádzať všetky ceny tovaru zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu. Faktúra je splatná 30 dní (v prípade vzájomnej dohody do 60 dní) odo dňa jej vystavenia, prípadne doručenia predmetu zákazky.
Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. Tovar musí byť dodaný nepoškodený, v zdravom a čerstvom stave, v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu v súlade s platnou legislatívou SR a EÚ.
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky v zmysle Zákona č. 152/1995 o potravinách v znení nesk. predpisov, musí byť v súlade s Potravinovým kódexom a so Zákonom č. 119/2010 Z. z. o obaloch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení nesk. predpisov. Musí mať povinné označenie v štátnom jazyku SR. Musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (tam, kde je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dát. spotreby, spôsob skladovania a zloženie výrobku. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodanie tovaru sa bude uskutočňovať v pracovných dňoch, medzi 6:00 a 14:00 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV. Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať.
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej zmluvnej lehoty, prípadne zakúpenie ekvivalentného výrobku neuvedeného v položkách, ak u Objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva.
Objednávky sa budú realizovať písomne, elektronicky alebo telefonicky. Množstvá v objednávkach budú vystavované podľa aktuálnej potreby verejného obstarávateľa. Množstvá sú len predpokladané, nie záväzné, závisia od počtu stravníkov.
Požaduje sa dodanie tovaru do 3 pracovných dní (resp. podľa vzájomnej dohody) po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Obstarávateľ si v prípade opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Táto Rámcová dohoda sa uzatvára na 6 mesiacov, alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov, na ktoré bola Rámcová dohoda uzatvorená, podľa toho, čo nastane skôr.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z..
V prípade pôvodu predmetu zákazky z krajín EÚ si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo vyžiadať predloženie dokladov preukazujúcich pôvod predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktoré je definované pri jednotlivých položkách predmetu zákazky. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanom rozsahu veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienky dodržania zazmluvnenej jednotkovej ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dončova 6, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

6

1,00 celá zákazka

9 904,80

8 254,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.07.2023 15:03

17.07.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.07.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 143
 33
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.07.2023 09:24 - Vstupná ponuka 9 904,80 € Cena s DPH
17.07.2023 07:37 - Najvýhodnejšia ponuka 9 903,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS