• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.07.2023 16:01
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2023 10:50

Detail zákazky Z20237081

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.07.2023 16:01
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2023 10:50

Základné údaje

Z20237081

OF-227888

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8102169

Objednávateľ

45736324

Nemocnica s poliklinikou, n.o. Revúca

Litovelská 25, Revúca, 05001, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Xerografický papier

papier, xerografický papier, papier na kopírovanie

  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Xerografický papier
Funkcia
Xerografický papier A4 a A3 určený do atramentových, laserových tlačiarní a kopírovacích zariadení
Položka č. 1 - Xerografický papier A4 80gr. /500ks v balíku/ ISO 9001
Položka č. 2 - Xerografický papier A3 80gr. /500ks v balíku/ ISO 9001
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1 - Xeroxový papier A4 Plošná hmotnosť g/m2 80 ± 3.0
Položka č. 1 - Xeroxový papier A4 Hrúbka mm/1000: 106 ± 3
Položka č. 1 - Xeroxový papier A4 Opacita 90.0 %
Položka č. 1 - Xeroxový papier A4 Belosť 146 ± 3.0 CIE
Položka č. 1 - Xeroxový papier A4 balíkov 870
Položka č. 2 - Xeroxový papier A3 Plošná hmotnosť g/m2 80 ± 3.0
Položka č. 2 - Xeroxový papier A3 Hrúbka mm/1000: 106 ± 3
Položka č. 2 - Xeroxový papier A3 Opacita 90.0 %
Položka č. 2 - Xeroxový papier A3 Belosť 146 ± 3.0 CIE
Položka č. 2 - Xeroxový papier A3 balíkov 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
cena zahŕňa dovoz
cena zahŕňa naskladnenie do skladu v sídle objednávateľa
cena zahŕňa balenie (balík)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní od do dňa doručenia Fa objednávateľovi
Interval opakovaných plnení pri rámcovej dohode-podľa potrieb verejného obstarávateľa
Verejný obstarávateľ požaduje akceptovať podmienky priebežného dodávania počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb zariadenia na základe priebežnej čiastkovej objednávky, zadanej telefonicky, e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi najnižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, resp. právnych zmien bez nároku uchádzača o ušlý zisk.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady spojené s manipuláciou, balením, nakladaním, dodaním, kontrolou a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Pri rámcovej dohode - lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie od objednávateľa - do 7 dní od zaslania čiastkovej objednávky v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 15.00 hod.
Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods.2  Občianskeho zákonníka dohodli, že pohľadávku ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu Predávajúcemu ako veriteľovi, Predávajúci nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho ako dlžníka. Právne úkony, ktorými budú postúpené pohľadávky Predávajúceho ako veriteľa v rozpore s dohodou Kupujúceho ako dlžníka podľa predchádzajúcej vety, budú podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Litovelská 25, Revúca, Revúca, Banskobystrický, Slovenská republika

10.08.2023 00:00 — 10.08.2024 00:00

880,00 bal

2 700,00

2 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.07.2023 16:01

14.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 14
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2023 12:27 - Vstupná ponuka 2 700,00 € Cena bez DPH
14.07.2023 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka 2 699,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS