45736324
Nemocnica s poliklinikou, n.o. Revúca
Litovelská 25, Revúca, 05001, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Xerografický papier
papier, xerografický papier, papier na kopírovanie
Tovar, Služba
1. Xerografický papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Xerografický papier A4 a A3 určený do atramentových, laserových tlačiarní a kopírovacích zariadení |
Položka č. 1 - Xerografický papier A4 80gr. /500ks v balíku/ ISO 9001 |
Položka č. 2 - Xerografický papier A3 80gr. /500ks v balíku/ ISO 9001 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - Xeroxový papier A4 | Plošná hmotnosť | g/m2 80 ± 3.0 | ||
Položka č. 1 - Xeroxový papier A4 | Hrúbka | mm/1000: 106 ± 3 | ||
Položka č. 1 - Xeroxový papier A4 | Opacita | 90.0 % | ||
Položka č. 1 - Xeroxový papier A4 | Belosť | 146 ± 3.0 CIE | ||
Položka č. 1 - Xeroxový papier A4 | balíkov | 870 | ||
Položka č. 2 - Xeroxový papier A3 | Plošná hmotnosť | g/m2 80 ± 3.0 | ||
Položka č. 2 - Xeroxový papier A3 | Hrúbka | mm/1000: 106 ± 3 | ||
Položka č. 2 - Xeroxový papier A3 | Opacita | 90.0 % | ||
Položka č. 2 - Xeroxový papier A3 | Belosť | 146 ± 3.0 CIE | ||
Položka č. 2 - Xeroxový papier A3 | balíkov | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
cena zahŕňa | dovoz |
cena zahŕňa | naskladnenie do skladu v sídle objednávateľa |
cena zahŕňa | balenie (balík) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní od do dňa doručenia Fa objednávateľovi |
Interval opakovaných plnení pri rámcovej dohode-podľa potrieb verejného obstarávateľa |
Verejný obstarávateľ požaduje akceptovať podmienky priebežného dodávania počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb zariadenia na základe priebežnej čiastkovej objednávky, zadanej telefonicky, e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi najnižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, resp. právnych zmien bez nároku uchádzača o ušlý zisk. |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady spojené s manipuláciou, balením, nakladaním, dodaním, kontrolou a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Pri rámcovej dohode - lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie od objednávateľa - do 7 dní od zaslania čiastkovej objednávky v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 15.00 hod. |
Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods.2 Občianskeho zákonníka dohodli, že pohľadávku ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu Predávajúcemu ako veriteľovi, Predávajúci nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho ako dlžníka. Právne úkony, ktorými budú postúpené pohľadávky Predávajúceho ako veriteľa v rozpore s dohodou Kupujúceho ako dlžníka podľa predchádzajúcej vety, budú podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
Litovelská 25, Revúca, Revúca, Banskobystrický, Slovenská republika
10.08.2023 00:00 — 10.08.2024 00:00
880,00 bal
2 700,00
2 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.07.2023 16:01
14.07.2023 10:00
14.07.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.07.2023 12:27 - Vstupná ponuka | 2 700,00 | € | Cena bez DPH |
14.07.2023 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 699,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: