• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2023 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2023 14:19
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2023 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2023 15:10

Detail zákazky Z20237078

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2023 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2023 14:19
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2023 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2023 15:10

Základné údaje

Z20237078

OF-274689

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8115914

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

52367339

3gon Slovakia, s.r.o.

Klincová 35, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drony s termokamerou

Dron, príslušenstvo k dronu, termokamera, bezpilotné lietadlo

  • 34711200-6 - Bezpilotné lietadlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dron s príslušenstvom a kamera k dronu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dron kus 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technické hodnoty dronu:
Maximálna hmotnosť pri vzlete nie menšia ako: 920 g
Rozmery nie väčšie ako: 347,5x283x107,7 mm v rozloženom stave
Minimálny rozsah operačnej teploty okolia: -10 °C do 40 °C
Podporná kamera: hybridná termálna kamera s priblížením
Operačné frekvencie: 2.4000-2.4835 GHz / 5.725-5.850 GHz
- Stabilizačný modul kamery:
Upevnenie: rozoberateľné
- Kamerový senzor termálny:
Kamerový senzor – rozlíšenie nie menšie ako: 640x512p
Možnosť priblíženia: áno, 28x(digitálne priblíženie)
Rozsah snímacích teplôt. -20°C do 150°C
- Kamerový senzor širokouhlý:
Kamerový senzor - rozlíšenie nie menšie ako.: 8000x6000
Šošovka minimálne: 84°(zorný uhol)
Snímkovanie za sekundu: 30 snímok za sekundu
- Diaľkové ovládanie:
Operačné frekvencie: 2.4000-2.4835 GHz / 5.725-5.850 GHz
Výdrž batérie na jedno nabitie minimálne:: 3 hodiny
USB vstup: áno
Minimálny rozsah operačnej teploty okolia: -10 °C do 40 °C
Podpora doplnkovej batérie: áno
Kapacita batérie: 5000 mAh pri 7,2V
Typ batérie: Li-ion
- Kompatibilná inteligentná batéria:
Voltov minimálne: 15,4 V
Typ batérie: Li-Po 4s
Energia: 77Wh
Príslušenstvo/obsah balenia dronu: telo dronu, diaľkové ovládanie, USB nabíjač, USB-C kábel, nabíjací adaptér, kábel k nabíjaciemu adaptéru, 1x inteligentná batéria, prepravný kufor na dron, 1x pamäťová karta 64GB, ochranný plast stabilizátora objektívu
Počet predĺžených záruk v prípade havárie dronu na 2 roky: 2ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 Platobné podmienky
1.3.1.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Rozpočet musí obsahovať jednotlivé jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy. Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru na miesto plnenia.
1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve.
1.3.1.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.1.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo.
1.3.1.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
1.3.1.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
1.3.2 Ostatné dojednania
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi za účelom preukázania splnenia požadovaných technických a iných požiadaviek v Objednávkovom formulári predmetu obstarávania funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu Zmluvy, s uvedením presných názvov (obchodných značiek a typových označení) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
V prípade nesplnenia požadovaných technických a iných požiadaviek objednávateľa podľa prvej vety tohto ustanovenia, toto porušenie povinnosti je považované za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.2 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
1.3.2.3 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Zmluvy a/alebo v Objednávkovom formulári predmetu obstarávania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.4 Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, na miesto dodania: KÚ FS, Bardejovská 66, 080 06 Prešov, v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod.
1.3.2.5 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 2 dni vopred.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bardejovská 66, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

18.08.2023 14:18

2,00 ks

10 356,12

8 630,10

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.07.2023 10:08

19.07.2023 14:19

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2023 14:34

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 164
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.07.2023 10:04 - Vstupná ponuka 10 356,00 € Cena s DPH
19.07.2023 11:30 - Najvýhodnejšia ponuka 10 320,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS