• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.07.2023 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    13.07.2023 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    13.07.2023 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.07.2023 11:10

Detail zákazky Z20237053

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.07.2023 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    13.07.2023 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    13.07.2023 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.07.2023 11:10

Základné údaje

Z20237053

OF-249186

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8098074

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoba na nemocničný/kontaminovaný odpad 2l, 10 l, 60 l

odpad, nádoba na odpad

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33141123-8 - Nádoby na ostré predmety

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nádoba na nemocničný/kontaminovaný odpad 2l, 10 l (12l), 60 l
Funkcia
1. Nádoba na mediciálny odpad 2 l
2. Nádoba na kontaminovaný odpad 10 l - 12 l
3. Nádoba na kontaminovaný odpad 60 l
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. objem l 2
1. výška nádoby mm 140
1. otvor s priemerom mm 50
2. objem l 10 12
2. výška nádoby mm 220 320
2. otvor s priemerom mm 85 105
3. objem l 60
3. výška nádoby mm 640 690
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. nádoba - 2l- určená na použitý medicínsky odpad, ostré predmety (ihly)
- nádoba na zber a likvidáciu kontaminovaného odpadu (ihiel, skalpelov, pipiet a iného drobného zdravotníckeho odpadu)
- jednorázové bezpečnostné nádoby na kontaminovaný odpad s uzatvárateľným vekom
- nádoba s viečkom pre jednoduché odstránenie ihiel
2. a 3. Nádoba na klinický odpad s objemom 10L-12L a 60 l:
- musí slúžiť na zber ostrých predmetov a klinického odpadu,
- musí byť určená na jednorázové použitie,
- musí byť určená na transport a následnú likvidáciu spálením spolu s jej obsahom mimo nemocničného zariadenia,
- musí byť vyrobená z ekologického plastového materiálu,
- musí byť vybavená rúčkami, resp. úchytkami na jednoduchý prenos,
- musí pozostávať z dvoch častí, ktoré musia byť jasne označené, že sa jedná o nádoby na ostré predmety a klinický odpad:
- samotná nádoba - musí spĺňať požiadavky na obaly v zmysle Dohody ADR podľa obalových inštrukcií pre klinické odpady, na obale musí byť označenie kódu obalu "un", ktorý je trvalý, čitateľný a umiestnený na mieste a takej veľkosti vzťahujúcej sa k obalu, aby bol dobre viditeľný,
- kryt (uzatvárateľné veko) s otvorom, ktorý musí byť vybavený antirefluxnými krytmi otvoru, ktoré zabraňujú náhodnému vystreknutiu obsahu nádoby,
- musí mať možnosť dočasného a permanentného uzavretia:
- dočasné uzavretie nádoby má chrániť personál pred kontaktom s použitými ostrými predmetmi a výparmi z klinického odpadu medzi jednotlivými použitiami,
- pernamentné uzavretie nádoby má zabezpečiť po naplnení nádoby jej pevné uzavretie pomocou permanentného uzáveru, čím bude nádoba pripravená k transportu a likvidácií. Po uzavretí nesmie byť možné jej opätovné otváranie a použitie.
Predpokladaný požadovaný odber v ks za 1 rok:
1. Nádoba na mediciálny odpad 2 l 1100 ks
2. Nádoba na kontaminovaný odpad 10 l - 12 l 400 ks
3. Nádoba na kontaminovaný odpad 60 l 50 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb;
- dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý bol objednaný jednotlivými písomnými objednávkami objednávateľa, v lehote do 5 dní od uzavretia čiastkovej kúpnej zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany v jednotlivej čiastkovej kúpnej zmluve nedohodnú inak;
- zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- dodávať objednávateľovi tovar podľa tejto zmluvy výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam stanovených v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto zmluvy.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

2 821,80

2 351,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme dodanie tovaru v súlade s vyššie uvedenou špecifikáciou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.07.2023 10:19

13.07.2023 10:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.07.2023 10:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 607
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.07.2023 11:29 - Vstupná ponuka 2 821,80 € Cena s DPH
13.07.2023 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka 2 821,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS