30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
37954521
Slovenská legálna metrológia, n.o.
Geologická 9966/1, Bratislava - mestská časť Podunajské Biskupice, 82106, SVK
Kalibrácie meradiel na meranie fyzikálnych a mechanických vlastností materiálu
kalibrácia
Služba
|
1. Refraktometer digitálny AR2008 - kalibrácia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Stanovenie indexu lomu ropných produktov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Refraktometer digitálny AR2008 v.č. 2200810830 - kalibrácia | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Overenie správnosti funkcie prístroja a termostatu, vykonanie testov s overenými štandardami a prístrojmi, kontrola teplotnej sondy. | |
| Prístroj laboratórny -typ AR2008. | Popis |
| Termostat-cirkulačný, typ PT 80 | |
| Rozsah merania-index lomu -1,3000 - 1,7200. Rozsah merania obsah sušiny v % -0,0 - 95,0 | |
| Rozlíšenie a presnosť -index lomu -0,0001/0,0002. Rozlíšenie a presnosť-obsah sušiny v % -0,1/0,2 | |
| Prevádzkové napätie 115/230 V, 50 Hz, 50 W | |
| Meranie teploty 0-99 ℃ | |
| Svetelná dióda 589 nm | |
| Príslušenstvo | protokol o kalibrácií a správnej funkcií prístroja |
| Termín kalibrácie | do 15.8.2023 |
| Názov |
| Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
| V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Spolu s dodávkou služby predložiť certifikát výrobku alebo potvrdenie zhody s príslušnými harmonizovanými alebo vhodnými technickými normami alebo s inými normatívnymi dokumentmi. |
| Vypracovanie a dodanie správy (certifikát, protokol) o vykonaní kalibrácie, overenia. |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Miesto plnenia Žilina. |
| Objednávateľ požaduje pred odovzdaním služby a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
| Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
| Kalibráciu (overenie) zariadenia môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia. |
| Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne tri dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia. |
| Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
| Nedodržanie ktorejkol'vek podmienky a požiadavky objednávatel'a uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovat' za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávatel'a odstúpit' od zmluvného vzt'ahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávatel'a. |
| Na vykonanú službu-kalibráciu poskytne dodávatel' zákonnú záruku. |
| Služba bude objednávatel'om prevzatá na základe preberacieho zápisu poverenou osobou v pracovných clůoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. Zápis musí obsahovat' dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie miesta dodania a podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzaíie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho. |
| Dodávatel' sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručit' objednávatelovi podrobný rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom. |
| Kontaktná osoba objednávatel'a do 3 pracovných dní od doručenia podrobnej technickej a cenovej špecifikácie, ponuku dodávalel'a odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňat' požiadavky objednávateľa. |
Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
27.07.2023 07:00 — 29.09.2023 13:00
1,00 ks
408,00
340,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.07.2023 09:36
21.07.2023 11:30
21.07.2023 11:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 19.07.2023 09:49 - Vstupná ponuka | 408,00 | € | Cena s DPH |
| 19.07.2023 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 396,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: