• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2023 12:53
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2023 14:50

Detail zákazky Z20237023

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2023 12:53
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2023 14:50

Základné údaje

Z20237023

OF-275415

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8105559

Objednávateľ

00161471

Stredná priemyselná škola Jozefa Murgaša

Hurbanova 6, Banská Bystrica, 97518, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné a darčekové poukážky

stravné poukážky, stravné lístky, gastro lístky, darčekové poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné a darčekové poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s odberateľom vybranými stravovacími zariadeniami a to najmä v reštauráciách alebo samoobslužných zariadeniach s celoročnou prevádzkou v okrese Banská Bystrica.
Predpokladaný objem - množstvo stravných lístkov stanovené na platné obdobie od uzavretia zmluvy bude upresňované v jednotlivých objednávkach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky Eur 5,48
Predpokladané množstvo stravných lístkov ks 0 2500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravný lístok a darčeková poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravný lístok a darčeková poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravný lístok a darčeková poukážka obsahuje rok platnosti stravného lístka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ má právo v priebehu trvania zmluvného vzťahu požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote.
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných lístkov podľa objednávky.
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do 5 pracovných dní od podania objednávky.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s odberateľom vybranými stravovacími zariadeniami a to najmä v reštauráciách alebo samoobslužných zariadeniach s celoročnou prevádzkou v okrese Banská Bystrica.
Elektronické stravné lístky cez nosič multifunkčnú kartu. Objednanie pohodlne cez online Zákaznícku zónu.
Zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov od účinnosti a platnosti zmluvy alebo do maximálneho odberu stravných lístkov, alebo do naplnenia finančného limitu, pričom rozhodujúca bude tá skutočnosť, ktorá nastane skôr.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hurbanova 6, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

2 500,00 ks

13 700,00

13 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.07.2023 12:53

17.07.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.07.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.07.2023 13:33 - Vstupná ponuka 13 699,99 € Cena s DPH
12.07.2023 12:51 - Najvýhodnejšia ponuka 13 699,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS