• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2023 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2023 10:50

Detail zákazky Z20236985

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2023 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2023 10:50

Základné údaje

Z20236985

OF-274543

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8092728

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50640461

millhill s.r.o.

Na Zigmund šachtu 1655/23, Banská Štiavnica, 96901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby, obaly a obalový materiál

obal na šaty, obalový materiál

  • 18930000-7 - Vrecia a vaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Priesvitný obal na odevy
Funkcia
chráni odev pred ušpinením a prachom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 500
Rozmer  šírka cm 60 70
rozmer výška cm 100 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál priesvitný plast-igelit (viď. príloha č. 2)
 2. Tkaninový obal na šaty s logom
Funkcia
chráni odev pred ušpinením pri cestovaní alebo pri jeho manipulácii
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 500
Rozmer šírka cm 60 70
Rozmer výška cm 100 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
s logom áno ( v prílohe)
rozmer loga cca 5x5cm
zapínanie na zips áno
umiestnenie loga predná strana (zips) vo vrchnej časti
materiál tkaninový
aplikácia loga transfér alebo sieťotlač
farba loga zlatá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane sumy bez  DPH a s DPH
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, originál nie sken.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). Faktúru a dodací list je potrebné zaslať v 2 výtlačkoch.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar dodať len v pracovných dňoch od 6:00 do 13:00 hod
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. Zmluvná špecifikácia
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa  sa bude považovať za  porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od KZ
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Dodanie nového nepoužitého tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu, neporušené, nepoškodené.
Požaduje sa predložiť položkovitý rozpočet aj so  sadzbou DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahrňujúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie  od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu, pokiaľ dodávateľovi nevznikli ešte žiadne náklady
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

13.07.2023 12:00 — 11.08.2023 10:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)-ks

1 662,00

1 385,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.07.2023 08:51

12.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 167
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.07.2023 13:49 - Vstupná ponuka 1 661,00 € Cena s DPH
11.07.2023 13:49 - Najvýhodnejšia ponuka 1 661,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS