• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2023 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2023 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2023 11:55

Detail zákazky Z20236959

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2023 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2023 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2023 11:55

Základné údaje

Z20236959

OF-275112

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8120597

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

17321450

exe, a.s.

Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup SQL licencií

Nákup SQL licencií

  • 48611000-4 - Databázový softvérový balík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie databázového softwaru Microsoft SQL Server 2022 Standard 2-core vrátane Software Assurance na 3 roky alebo ekvivalentný produkt
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Microsoft SQL Server 2022 Standard 2-core vrátane Software Assurance na 3 roky alebo ekvivalentný produkt 10 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Verejný obstarávateľ disponuje databázovým systémom Microsoft SQL Server, pričom tento systém využíva viacero informačných systémov verejného obstarávateľa. Keďže požiadavky na zvýšenie dostupnosti a bezpečnosť (oddelenie testovacieho a produkčného prostredia) informačných systémov kladú zvýšené požiadavky na výkon, redundanciu a bezpečnosť databázového systému je potrebné dokúpiť licencie na procesorové jadrá.
Z dôvodu že ide o rozšírenie/upgrade existujúceho databázového systému, verejný obstarávateľ uvádza licenciu výrobcu systému, nakoľko si to predmet zákazky vyžaduje. Verejný obstarávateľ umožňuje predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent. Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014).
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent.
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky (viď rozsudok SD EÚ vo veci C 14/17 z 12. júla 2018).
Celková cena (cena celkom) predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky a tiež všetky dane, clá a poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

03.08.2023 10:00

10,00 kus podľa technickej špecifikácie

69 600,00

58 000,00

Dodávateľ uvedie vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ posúdi vlastný návrh na plnenie v súlade s OPET.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.07.2023 10:34

20.07.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.07.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 418
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.07.2023 11:18 - Vstupná ponuka 69 600,00 € Cena s DPH
20.07.2023 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 69 599,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS