• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2023 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2023 10:19
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2023 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2023 11:10

Detail zákazky Z20236950

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2023 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2023 10:19
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2023 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2023 11:10

Základné údaje

Z20236950

OF-275233

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8092696

Objednávateľ

52265021

Úrad pre reguláciu hazardných hier

Križkova 949/9, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81104, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup PHM prostredníctvom palivových kariet

09132100-4 - Bezolovnatý benzín

  • 09132100-4 - Bezolovnatý benzín
  • 09134100-8 - Motorová nafta

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup PHM prostredníctvom palivových kariet
Funkcia
Predmetom zákazky je bezhotovostný nákup PHM (bezolovnatý automobilový benzín podľa normy STN EN 228 a motorová nafta podľa normy STN EN 590) na palivové karty v rámci siete čerpacích staníc na území SR.
Palivo poskytované na princípe akceptácie karty na čerpanie pohonných hmôt ( ďalej len palivové karty) ako prostriedku bezhotovostnej úhrady za odobraté pohonné hmoty.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Motorová nafta l 24965
Bezolovnatý benzín 95N l 5660
Palivová karta ks 26
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výdajné miesta PHM (čerpacie stanice PHM) akceptujúce palivovú kartu Plošné pokrytie celého územia SR. Musia sa nachádzať minimálne v každom krajskom a okresnom meste a mestách s vyšším počtom obyvateľov ako 10 tisíc.
Špecifikácia tankovacích kariet Možnosť nastavenia a zmeny parametrov tankovacej karty prostredníctvom online zákazníckeho centra
Špecifikácia tankovacích kariet Palivová karta s magnetickým prúžkom alebo čipom s PIN kódom
Špecifikácia tankovacích kariet Palivová karta s ochrannými prvkami: identifikácia vodiča, zabezpečenie palivovej karty PIN kódom s možnosťou zmeny PIN kódu,
Špecifikácia tankovacích kariet Tankovacia karta je platobná karta s magnetickým prúžkom prípadne čipom, na základe ktorej je kupujúci oprávnený bezhotovostne uhrádzať "len" nákup PHM
Špecifikácia tankovacích kariet Možnosť bezplatného zablokovania palivovej karty z dôvodu straty alebo odcudzenia a pod., kedykoľvek počas plnenia zmluvy (t.j. vrátane víkendov a sviatkov) v lehote do 1 hodiny od nahlásenia.
Špecifikácia tankovacích kariet Zobrazenie prehľadu čerpania PHM kedykoľvek v priebehu mesiaca prostredníctvom internetu (prehľad za vybrané obdobie alebo vybranú palivovú kartu) a sťahnutia si prehľadu vo forme xls., xml.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú pohonné hmoty vydávané na palivové karty vo výdajných miestach dodávateľa (čerpacích staniciach PHM) umiestnených na území Slovenskej republiky.
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky PHM sú služby spojené s dodávkou PHM, vystavenie a dodávka palivových kariet v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhotovenie prehľadu odobratých PHM a zúčtovanie podľa požiadaviek objednávateľa.
Cena za predmet zmluvy je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cena za odobraté PHM bude účtovaná maximálne vo výške ceny za odobraté PHM v súlade cenníkom PHM, platným v čase a mieste odberu PHM, vrátane poskytovanej zľavy (bonusu) a bez akýchkoľvek iných prirážok alebo príplatkov.
Vyúčtovanie bude vykonávané vždy za kalendárny mesiac a to na základe faktúry za odobraté PHM v príslušnom mesiaci.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ najneskoršie do piatich pracovných dní mesiaca nasledujúceho po zúčtovacom období (príslušnom mesiaci) vystaví faktúru, ktorej súčasťou musí byť prehľad odobratých PHM v príslušnom zúčtovacom období odsúhlasený oprávnenými zástupcami zmluvných strán.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Kritériom na vyhodnotenie ponúk bude výška poskytnutého rabatu v % vyjadrení na 1 liter odobratých pohonných hmôt, ktorá bude objednávateľovi poskytovaná v priebehu plnenia zmluvy. Poskytnutý rabat na 1 liter pohonných hmôt bude uvedený v % vyjadrení na 1 liter PHM a bude uvedený na min. 4 desatinné miesta.
Palivové karty dodávateľ doručí na adresy objednávateľa na vlastné náklady.
Miestom odberu PHM je ktorékoľvek odberné miesto (čerpacia stanica PHM) v sieti čerpacích staníc dodávateľa akceptujúce palivové karty dodávateľa. Odber PHM bude realizovaný priebežne podľa potrieb objednávateľa, po dobu platnosti zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo vyčerpania finančného limitu stanoveného celkovou cenou za predmet zmluvy, podľa toho čo nastane skôr.
Objem odobratých PHM môže byť po dobu trvania zmluvy vyšší alebo nižší ako je odber určený minimálnym objemom jednotlivých druhov pohonných hmôt.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:
a) výšku poskytnutého rabatu v % vyjadrení na 1 liter PHM z aktuálnej ceny PHM na odbernom mieste odobratých pohonných hmôt zo stávajúcej ceny na odbernom mieste PHM, v čase odberu.
b) ceny pohonných hmôt, z ktorých vychádzal pri predkladaní ponuky a stanovení výšky poskytovanej zľavy.
Nesplnenie ktorejkoľvek z požadovaných technických vlastností alebo požiadaviek kladených na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Križkova 9, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

14.07.2023 00:00 — 13.07.2025 23:29

1,00 1 kpl

45 341,38

45 341,38

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.07.2023 09:35

12.07.2023 10:19

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.07.2023 10:34

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 71
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.07.2023 08:37 - Vstupná ponuka 45 341,38 € Cena s DPH
12.07.2023 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka 45 341,38 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS