30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
41192516
Lucia Rošková R-interiér
M. R. Štefánika 2588/33, Zvolen, 96001, SVK
Náterové hmoty, farby a riedidlá
farby
Tovar
|
1. Vrchná umývateľná farba s vysokou odolnosťou - HET akryl lesk biela 0,7 kg, alebo ekvivalent
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vrchná umývateľná farba |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet kusov | ks | 11 | ||
| objem balenia | kg | 0,7 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Vrchná umývateľná farba s vysokou odolnosťou na vnútorné aj vonkajšie použitie na drevo a kov. Je určená na lesklé nátery. Výhody: riedi sa vodou, vysoká krivosť a priľnavosť. Podkladový materiál: drevovláknité dosky, drevotrieskové dosky, papier, drevo, betón, kov. Výdatnosť: 6 - 8 m2/kg v jednej vrstve. Odtieň: biela. Doba schnutia: 3 - 5 h pri 20 °C a 60 % relatívnej vlhkosti vzduchu. | popis |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane všetkých vedľajších nákladov a preukázania funkčnosti na mieste dodania pracovníkom dodávateľa. |
| Miesto plnenia predmetu zákazky - Banská Bystrica |
| Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
| Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
| Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom jazyku. |
| Doručenie faktúry spolu s dodávkou. |
| Požaduje sa dodanie originálu faktúry a originálu dodacieho listu spolu s dodaním tovaru. |
| Splatnosť faktúry minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
| Tovar doručiť a odovzdať v pracovných dňoch v čase od 08,00-14,00 hod. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Termín na dodanie tovaru bude do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
| Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý predmet zákazky. |
| Všetky uvedené technické parametre sú požadované za minimálne. |
| Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
| Objednávateľ požaduje záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
ČSA 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
26.07.2023 09:31 — 10.08.2023 09:31
1,00 súhrn požadovaného množstva
111,14
92,62
rozpis položiek
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.07.2023 14:28
20.07.2023 09:30
20.07.2023 09:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.07.2023 08:12 - Vstupná ponuka | 111,00 | € | Cena s DPH |
| 17.07.2023 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 111,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: