30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Značky a súvisiace prvky
propagačný, reklamný, predmet, roller
Tovar, Služba
|
1. Reklamný panel Roll-up
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Reklamný panel Roll-up v šírke 120 cm a výške 215 cm v striebornom hliníkovom prevedení obsahujúci plnofarebne natlačený baner z látky z podkladov objednávateľa, hliníkovú ľahkú a pevnú konštrukciu v striebornej farbe, samonavíjací mechanizmus s dvojnohým podstavcom a prenosné protiotrasové čierne púzdro. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet: | ks | 4 | ||
| Šírka: | cm | 120 | ||
| Výška: | cm | 215 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Prevedenie: | Plnofarebná tlač fotiek z podkladov dodaných objednávateľom. |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane potlače logom podľa požiadaviek uvedených v technickej špecifikácií predmetu zmluvy. |
| Objednávateľ poskytne podklady pre potlač elektronicky (e-mailom) po uzavretí zmluvy bezodkladne, najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov a ostatných charakteristík. Súčasťou návrhu budú aj fotografie tovaru, ktoré sú predmetom zmluvy. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 13:00. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od dodania jej doručenia |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
| Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy. |
| Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Čapajevova 38, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
13.07.2023 12:00 — 14.08.2023 11:00
4,00 ks
396,00
396,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.07.2023 08:30
11.07.2023 10:00
11.07.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.07.2023 00:38 - Vstupná ponuka | 396,00 | € | Cena bez DPH |
| 10.07.2023 00:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 396,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: