31755194
Pamiatkový úrad Slovenskej republiky
Cesta na Červený most 6, Bratislava, 81406, SVK
36597767
eSOLUTIONS s.r.o.
Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK
Dodávka licencií Office 365 Business Standard a Premium
Softvérový balík na vytváranie dokumentov, na automatizáciu, na komunikáciu
Tovar, Služba
1. Licencia Microsoft 365 Business Standard a Business Premium
|
|
---|---|
Funkcia |
Prevádzka IS Pamiatkový Úrad SR - Office programové vybavenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencia Microsoft 365 Business Standard pre kancelárske práce | ks | 46 | ||
Licencia Microsoft 365 Business Premium pre kancelárske práce | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Basic / Standard / Premium | Elektronické licencie vo všetkých jazykoch k online kolaboračnej platforme Microsoft Office 365, po dobu 6 mesiacov |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť nový, doposiaľ nepoužitý softvér |
Dohodnutá zmluvná cena je konečná a nemenná a platí počas celej doby platnosti zmluvy vrátane dopravy na miesto plnenia. V dohodnutej zmluvnej cene sú zahrnuté všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa súvisiace s riadnym dodaním predmetu zmluvy. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať aj vyčíslenie jednotkovej ceny, t.j. licencie na 1 užívateľa/mesačne do 3 dní od uzavretia zmluvy. Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
Prvé plnenie (dodanie licencií) nastane po zverejnení zmluvy v CRZ.. Zmluva sa uzatvára na dobu 6mesiacov. Aktivácia licencií bude uskutočnená až na pokyn objednávateľa. Prideľovanie licencií bude vo vlastnej réžii správcu IT objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje dodanie špecifikovaného softvéru bez možnosti predkladania ekvivalentných riešení z dôvodu existujúceho softvérového vybavenia; plnej integrácie a funkcionality softvéru v existujúcich datacentrách a zálohovacom riešení bez nutnosti ďalších vyvolaných nákladov. Plnenie predmetu zmluvy musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov Objednávateľa. |
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Obstarávateľ akceptuje aj elektronické dodanie licencií. Aktivácia na TENANT01 - Microsoft client id: 09fc3fe4-be22-484b-8d91-83e93de4e6a9 |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavky ani zálohy. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní a aktivovaní licencií na základe faktúry. |
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Dodávateľ musí byť Microsoft CSP Partner. Potvrdenie o partnerstve doloží dodávateľ písomným potvrdením do 3 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy. V prípade dodania produktu v rozpore s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft si objednávateľ vyhradzujeme právo takúto dodávku neprevziať. Porušenie tejto povinnosti a považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie. |
Cesta na Červený most 6, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
14.07.2023 00:00 — 15.01.2024 00:00
56,00 ks
6 500,00
5 416,66
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.07.2023 08:44
12.07.2023 10:00
12.07.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.07.2023 11:28 - Vstupná ponuka | 6 429,89 | € | Cena s DPH |
11.07.2023 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 428,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: