30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35931540
ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.
Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK
Školenie podľa ADR
Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR, Obnovovacie školenie bezpečnostného poradcu ADR, Základné školenie rozšírené o cisterny / triedu 1, Obnovovacie školenie rozšírené o cisterny / triedu 1, Špecializované (rozširovacie) školenie, Obnovovacie školenie pozostávajúce z viacerých kombinácií (cisterna / trieda 1)
Služba
1. Školenie podľa ADR
|
|
---|---|
Funkcia |
Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR |
Obnovovacie školenie bezpečnostného poradcu ADR |
Základné školenie rozšírené o cisterny / triedu 1 |
Obnovovacie školenie rozšírené o cisterny / triedu 1 |
Špecializované (rozširovacie) školenie |
Obnovovacie školenie pozostávajúce z viacerých kombinácií (cisterna / trieda 1) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR | osoba | 15 | ||
Obnovovacie školenie bezpečnostného poradcu ADR | osoba | 2 | ||
Základné školenie rozšírené o cisterny / triedu 1 | osoba | 61 | ||
Obnovovacie školenie rozšírené o cisterny / triedu 1 | osoba | 20 | ||
Špecializované (rozširovacie) školenie | osoba | 14 | ||
Obnovovacie školenie pozostávajúce z viacerých kombinácií (cisterna / trieda 1) | osoba | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | Áno |
Názov |
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom. |
Počet účastníkov školenia a termíny školenia od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresňovaný objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb, a to písomnou objednávkou spresnenou e-mailom s dodávateľom. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (termíny školenia a max. počet uchádzačov v jednom termíne) do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom v písomnej objednávke |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží zoznam účastníkov školenia. |
Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti. |
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie školenia. Zadávanie objednávok na konkrétne školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve. |
Školenie podľa ADR vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 15. 12. 2023 |
Slovenská republika
04.09.2023 08:10 — 15.12.2023 08:10
1,00 osoba
34 924,28
34 924,28
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.07.2023 08:12
13.07.2023 08:09
13.07.2023 08:24
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.07.2023 13:02 - Vstupná ponuka | 34 924,28 | € | Cena bez DPH |
11.07.2023 17:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 924,20 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: