30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36010481
SYNTCHEM, spol. s r.o.
Chrenovec-Brusno 198, Chrenovec-Brusno, 972 32, SVK
Servisná prehliadka prenosného dekontaminačného zariadenia PRT_ CRISTANINI.
Servis, prehliadka, prenosný, dekontaminačný, Cristanini.
Služba
1. Servisná prehliadka prenosného dekontaminačného zariadenia PRT_ CRISTANINI.
|
|
---|---|
Funkcia |
Servisná prehliadka prenosného dekontaminačného zariadenia PRT_ CRISTANINI. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenosné dekontaminačné zariadenie PRT_ CRISTANINI | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Servisná prehliadka prenosného dekontaminačného zariadenia PRT_ CRISTANINI. | Servisná prehliadka/funkčná skúška prenosného dekontaminačného zariadenia PRT_ CRISTANINI podľa výrobcu predpísaných postupov. |
Názov |
Požaduje sa aby dodávateľ služby do 2 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi oprávnenie výrobcu ktorým deklaruje schopnosť vykonávať servisnú prehliadku s funkčnou skúškou podľa predpísaných postupov výrobcu. |
Objednávateľ požaduje po vykonaní servisnej prehliadky s funkčnou skúškou vystaviť na prístroj podľa typu a výrobného čísla servisný protokol. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaní služby a vystavení faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinná miesta. |
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 1.1. kúpnej zmluvy. |
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Názov | Upresnenie |
Servisný protokol musí obsahovať: | typ, rok výroby |
Servisný protokol musí obsahovať: | určenie funkčnosti - funkčný/nefunkčný |
Servisný protokol musí obsahovať: | v prípade, že je zariadenie nefunkčné požaduje sa opis poruchy a rozpis potrebných náhradných dielov s rozpisom ceny za náhradné diely a prácu |
Tehelná 1108, Liptovská Ondrašová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
17.07.2023 10:00 — 29.09.2023 11:00
2,00 ks
1 080,00
900,00
Požiadame 3 pracovné dni vopred telefonicky informovať o prevzatí zariadenia na servisnú prehliadku.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.07.2023 09:12
10.07.2023 10:00
10.07.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.07.2023 08:03 - Vstupná ponuka | 1 080,00 | € | Cena s DPH |
07.07.2023 08:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 080,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: