• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2023 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2023 10:50

Detail zákazky Z20236897

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2023 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2023 10:50

Základné údaje

Z20236897

OF-274963

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8081759

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36010481

SYNTCHEM, spol. s r.o.

Chrenovec-Brusno 198, Chrenovec-Brusno, 972 32, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servisná prehliadka prenosného dekontaminačného zariadenia PRT_ CRISTANINI.

Servis, prehliadka, prenosný, dekontaminačný, Cristanini.

  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servisná prehliadka prenosného dekontaminačného zariadenia PRT_ CRISTANINI.
Funkcia
Servisná prehliadka prenosného dekontaminačného zariadenia PRT_ CRISTANINI.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenosné dekontaminačné zariadenie PRT_ CRISTANINI ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Servisná prehliadka prenosného dekontaminačného zariadenia PRT_ CRISTANINI. Servisná prehliadka/funkčná skúška prenosného dekontaminačného zariadenia PRT_ CRISTANINI podľa výrobcu predpísaných postupov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa aby dodávateľ služby do 2 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi oprávnenie výrobcu ktorým deklaruje schopnosť vykonávať servisnú prehliadku s funkčnou skúškou podľa predpísaných postupov výrobcu.
Objednávateľ požaduje po vykonaní servisnej prehliadky s funkčnou skúškou vystaviť na prístroj podľa typu a výrobného čísla servisný protokol.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaní služby a vystavení faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinná miesta.
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 1.1. kúpnej zmluvy.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Názov Upresnenie
Servisný protokol musí obsahovať: typ, rok výroby
Servisný protokol musí obsahovať: určenie funkčnosti - funkčný/nefunkčný
Servisný protokol musí obsahovať: v prípade, že je zariadenie nefunkčné požaduje sa opis poruchy a rozpis potrebných náhradných dielov s rozpisom ceny za náhradné diely a prácu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovská Ondrašová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

17.07.2023 10:00 — 29.09.2023 11:00

2,00 ks

1 080,00

900,00

Požiadame 3 pracovné dni vopred telefonicky informovať o prevzatí zariadenia na servisnú prehliadku.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.07.2023 09:12

10.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 366
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.07.2023 08:03 - Vstupná ponuka 1 080,00 € Cena s DPH
07.07.2023 08:03 - Najvýhodnejšia ponuka 1 080,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS