• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2023 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2023 12:50

Detail zákazky Z20236860

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2023 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2023 12:50

Základné údaje

Z20236860

OF-275217

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8077588

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

35810840

OPTOTEAM, s.r.o.

Smrečianska 29, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórne plasty a príslušenstvo

laboratórium, čepielka, sklíčko, parafín

  • 19500000-1 - Gumené a plastové materiály
  • 33790000-4 - Laboratórny, zdravotnícky alebo farmaceutický sklenený tovar
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórne plasty a príslušenstvo
Funkcia
Spotrebný materiál do laboratória k vedeckým a výskumným úlohám.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. zalievacie bločky; 1000 ks/balenie bal 10
2. podložné sklíčka matované; 2500ks/ bal bal 4
3. krycie sklíčka 24x500; 1000ks/ bal bal 10
4. krycie sklíčka 24x60mm; 1000 ks/ bal bal 10
5. parafín; 15 kg/ bal bal 5
6. Feather čepeľky typu N35 alebo ekvivalent; 50ks/ bal bal 14
7.  Feather čepeľky C35 alebo ekvivalent; 50ks/ bal bal 5
8. Feather čepeľky A35; alebo ekvivalent; 50ks/ bal bal 7
9. kazety bez vrchnáku ks 3 000
10. bio kazety s vrchnákom - modré ks 500
11. Feather čepeľky N 35 HR alebo ekvivalent; 50ks/ bal bal 2
12. Feather čepeľky A 22 alebo ekvivalent; 50ks/ bal bal 2
13. vypchávky pre biopsiu modré ks 5 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. zalievacie bločky; 1000 ks/balenie štandardné biele zalievacie bločky pre histologické vzorky – jedno krídelkové, jednostranná lišta, plastové, obojstranne otvorené, vnútorný rozmer 1,4x1,4cm, rozmer celej formičky: 2,8x2,4x1cm
2. podložné sklíčka matované; 2500ks/ bal matované na bielo, rezané, uhol 90°, pre ručný popis, rozmery: 26mm x 76mm, hrúbka: 1 - 1,2mm. Základné balenie á50 ks, Celkové balenie 2.500 kusov
3. krycie sklíčka 24x500; 1000ks/ bal pre ručné zakrývanie , štandardná hrúbka 0,17 mm, 1. hydrolytická trieda, , balenie 1.000 kusov (10 boxov á 100ks)
4. krycie sklíčka 24x60mm; 1000 ks/ bal pre ručné zakrývanie ,štandardná hrúbka 0,17 mm, 1. hydrolytická trieda, balenie 1.000 kusov (10 boxov á 100ks)
5. parafín; 15 kg/ bal vločkový parafín 3x filtrovaný s bodom topenia: 56 - 58 stupňov, zalievacie médium (zmes čistého parafínu a ďalších voskov,  za účelom uľahčenia rezania tuhého a mäkkého tkaniva) – 5 balení á 15 kg
6. Feather čepeľky typu N35 alebo ekvivalent; 50ks/ bal špeciálne tvrdené čepelky vhodné na tvrdé materiály s dlhou a konštant. kvalitou rezov,  pre sériové rezy a rutinu aj pri opakovaných rezoch, požaduje sa registrácia ŠUKL a uvedenie kódu registrácie
7. Feather čepeľky C35 alebo ekvivalent; 50ks/ bal špeciálne čepelky do zmrazovacích mikrotómov a kryostatov.na rutinné rezy, požaduje sa registrácia ŠUKL a uvedenie kódu registrácie
8. Feather čepeľky A35; alebo ekvivalent; 50ks/ bal špeciál. ostré čepieľky pre veľmi tenké rezy,  pre mäkké a tvrdé tkanivá, pre extrémne tenké rezy. Dlhá životnosť aj pri rezaní tvrdých tkanív, požaduje sa registrácia ŠUKL a uvedenie kódu registrácie
9. kazety bez vrchnáku štandardné kazetky biele bez veka s okrúhlymi otvormi ,plastová kazeta pre bioptické vzorky, rozmer kazety 4x3x0,6cm
10. bio kazety s vrchnákom - modré modré s obdĺžnikovým výrezom vrátane vrchnáku (500ks) štandardné kazetky pre histologické vzorky s vekom, plastová kazeta slúžiaca pre odvodnenie vzoriek, rozmer rozmer celej kazety: 4,3x2,8x0,6 cm
11. Feather čepeľky N 35 HR alebo ekvivalent; 50ks/ bal jednorázové, vhodné pre všetky tvrdé rezy aj pre komplikované tkanivá, univerzálne čepieľky vhodné pre tvrdšie materiály, požaduje sa registrácia ŠUKL a uvedenie kódu registrácie
12. Feather čepeľky A 22 alebo ekvivalent; 50ks/ bal univerzál. čepieľky pre tvrdšie materiály, jednorazové mikrotóm. čepieľky pre veľmi tenké rezy v rutine, aj pre vláknité tkanivá (biopsie/vlákna),požad. sa registrácia ŠUKL a uvedenie kódu registrácie
13. vypchávky pre biopsiu modré špeciálne polyuretánové podložky používané pri spracovaní malých tkanív, aby sa nestratili zo zalievacích kazetiek (25x 30mm o hrúbke 2mm), odolné voči alkoholu, rozpúšťadlám a parafínu
13. vypchávky pre biopsiu modré uľahčuje spracovanie veľmi malých vzoriek, znižuje riziko straty materiálu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení.
Cena za predmet zákazky je konečná a musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 30 pracovných dní.
Presné hodnoty tovarov uvedené Objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t. j. sú "predpokladaným množstvom" odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové objednávané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil zmluvný finančný limit počas trvania tejto dohody.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo.
Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

7 974,00

6 645,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.07.2023 11:07

07.07.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 394
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.07.2023 13:13 - Vstupná ponuka 7 974,00 € Cena s DPH
04.07.2023 13:13 - Najvýhodnejšia ponuka 7 974,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS