00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
31570895
PHARMACOPOLA s.r.o.
Svätokrížske námestie 11, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
Vakcíny
vakcína, očkovanie
Tovar, Služba
1. Vakcíny
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie ambulancie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1 . Nobivac DHPPi inj.sicc. 10 x 1 ml | bal | 70 | ||
2 . Nobivac KC 5 x 1 ml (5 d) lyof.+ diluent | bal | 7 | ||
3 . Nobivac Lepto inj. 10 x 1 ml | bal | 49 | ||
4 . Nobivac Rabies inj. 10 x 1 ml ( 10 x 1d ) | bal | 34 | ||
5 . Nobivac L4 inj. 10 x 1 ml (10 x 1 d ) | bal | 2 | ||
6 . Biocan DHPPI + L inj. 10 x 1 d | bal | 23 | ||
7 . Biocan DHPPI + LR inj. 10 x 1 d | bal | 32 | ||
8 . Rabisin inj. 10 x 1 d | bal | 19 | ||
9 . Versifel CVR inj.sicc. 10 x 1 d | bal | 5 | ||
10 . Biofel PCH inj. emulzia pre mačky 10 x 1 d | bal | 16 | ||
11 . Biofel PCHR inj. emulzia pre mačky 10 x 1 d | bal | 15 |
Názov |
1. V celkovej cene zmluvy musí byť zahrnutá aj doprava do sídla objednávateľa pri každom čiastkovom plnení. |
2. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa platnosti zmluvy dodať identifikáciu liekov a ostatných položiek, ktoré bude objednávateľ odoberať a ktoré spĺňajú vyššie uvedené požiadavky. Spolu s identifikáciou liekov preukáže ich registráciu v Slovenskej republike napr. registračným číslom štátneho ústavu alebo povolením o ich distribúcii. |
3. Tovar bude objednávaný na základe Čiastkovej výzvy zaslanej elektronicky vždy do 16:00 daného dňa. V čiastkovej výzve Objednávateľ upresní, ktoré položky a v akom množstve požaduje dodať. |
4. Čiastkové výzvy (objednávky) budú odosielané nepravidelne, najviac jeden krát za deň. |
5. Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar najneskôr do 48 hodín od zaslania čiastkovej výzvy (objednávky) a Objednávateľ je povinný za prevzatý tovar zaplatiť na základe vystavenej faktúry. |
6. Dodávateľ je povinný dodať tovar aj s elektronickým dodacím listom pri každom čiastkovom plnení. Elektronický dodací list sa rozumie zaslanie excelovského súboru v dohodnutom formáte podľa zadanej štruktúry objednávateľom. |
7. Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti. |
8. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru, ktorého expirácia je kratšia ako 6 mesiacov a tovar nebol použitý. |
10. Dodávateľ je povinný dodať tovar s primeranou expiráciou. Primeranou expiráciou sa rozumie tovar nie starší ako 1 rok od jeho výroby a s expiráciou nie skôr ako 6 mesiacov odo dňa dodania. Tovar presahujúci primeranú expiráciu objednávateľ nie je povinný odobrať. |
11. Do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy - Dodávateľ predloží kópiu povolenia na veľkodistribúciu liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
12. V zmysle ustanovení OPEP týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, množstvo odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
13. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s: |
- aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, |
- zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
- s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou. |
14. V prípadoch legislatívnej zmeny cien v dôsledku zmeny aktuálneho Cenového opatrenia MZ SR (v prípade ak je to relevantné), na základe ktorej bude zmluvná cena vyššia ako cena stanovená uvedenými opatreniami alebo v prípade zmeny úradne určených cien poskytne dodávateľ objednávateľovi automaticky zľavu vo výške vzniknutého rozdielu, resp. na takto vzniknutý rozdiel vystaví objednávateľovi dobropis, ktorý doručí spolu s faktúrou. |
15. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie pozostávala z aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklých trhových cien jednotlivých položiek predmetu zákazky. |
16. Osobitné ustanovenia o určení ceny plnenia: |
16.1 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s bodom 16.1.8 II. časti Všeobecných zmluvných podmienok OPEPu poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Prehodnocovanie ceny sa bude realizovať min. 1x a max. 2x za polrok. |
16.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa, kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu za účelom overenia aktuálnosti ceny. |
16.3 Požaduje sa, aby v prípade ak dodávateľ zistí, že cena na trhu je nižšia než je určená touto rámcovou dohodou, bezodkladne, najneskôr však do 2 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti doručil objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 16. tejto rámcovej dohody. |
16.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo rámcovú dohodu vypovedať v lehote troch mesiacov od doručenia výpovede, pokiaľ dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za cenu zistenú podľa bodu 16. tejto rámcovej dohody. |
17. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
- údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.), |
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov. |
18. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve s rovnakou účinnou látkou a percentuálnym zložením. |
19. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
20. Uchádzač dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
21. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť neuspokojivé hodnotenie. |
22. Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
23. Presné hodnoty tovarov uvedené Objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t. j. sú "predpokladaným množstvom" odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru. |
24. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové objednávané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil zmluvný finančný limit počas trvania tejto dohody. |
25. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle §71 zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH |
26. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
9 894,00
8 994,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.07.2023 10:58
07.07.2023 12:00
07.07.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.07.2023 06:45 - Vstupná ponuka | 9 894,00 | € | Cena s DPH |
04.07.2023 06:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 894,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.