• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2023 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.07.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.07.2023 10:55

Detail zákazky Z20236826

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2023 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.07.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.07.2023 10:55

Základné údaje

Z20236826

OF-275054

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8128932

Objednávateľ

738298

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce

Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier, papierové utierky

toaletný papier, wc papier, hygienické výrobky, hygienické potreby

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletný papier jednovrstvový
Funkcia
Jednovrstvový toaletný papier, musí byť rozložiteľný a rozpustný vo vode, objednávateľ požaduje pred vystavením objednávky predložiť vzorku produktu z dôvodu overenia rozpustnosti, dodávateľ je povinný predložiť dokumentáciu o produkte deklarujúcu požadované parametre.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové požadované množstvo spolu /pre miesto plnenia Želiezovce a Rimavská Sobota/: ks 21 120
počet vrstiev vrstva 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie každé balenie (vrece) označené informatívnym označením o produkte, hlavne o metráži jedného kotúča a počte útržkov
počet útržkov alebo dĺžka návinu min. 400 útržkov
dĺžka návinu min. 50 m
farba prírodná
 2. Toaletný papier dvojvrstvový
Funkcia
Komfortný, mäkký a pevný, toaletný papier musí byť rozložiteľný a rozpustný vo vode, objednávateľ požaduje pred vystavením objednávky predložiť vzorku produktu z dôvodu overenia rozpustnosti, dodávateľ je povinný predložiť dokumentáciu o produkte deklarujúcu požadované parametre.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové požadované množstvo spolu /pre miesto plnenia Želiezovce a Rimavská Sobota/: ks 7 800
počet vrstiev vrstva 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie každé balenie (vrece) označené informatívnym označením o produkte
dĺžka návinu min. 30 m
farba min. 65% belosť
 3. Papierové utierky v kotúči - náplň do zásobníka
Funkcia
Dvojvrstvová utierka veľmi dobrej kvality, vysoká absorpcia, dobrá pevnosť za mokra, dodávateľ je povinný predložiť dokumentáciu o produkte deklarujúcu požadované parametre produktu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové požadované množstvo spolu /pre miesto plnenia Želiezovce a Rimavská Sobota/: kotúč/ks 220
počet vrstiev vrstva 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dĺžka kotúča min. 150 m
šírka kotúča min. 210 mm
priemer kotúča min. 190 mm
balenie 1 kartón s obsahom 6 roliek = 6 x 150 m
 4. Kuchynské utierky
Funkcia
Dvojvrstvové kuchynské utierky s výbornou savosťou, dodávateľ je povinný predložiť dokumentáciu o produkte deklarujúcu požadované parametre produktu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové požadované množstvo pre miesto plnenia Želiezovce kotúč 200
počet vrstiev vrstva 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
obsah balenia 2 kotúče
dĺžka kotúča min. 10 m
farba biela
 5. Papierové utierky skladané ZZ - náplň do zásobníka
Funkcia
Papierové utierky zelené, biele alebo šedé, vhodné do zásobníka INTRO.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové požadované množstvo spolu /pre miesto plnenia Želiezovce a Rimavská Sobota/: kartón 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kartón obsahuje 5000 ks papierových utierok /20 balíkov po 250 ks/
farba zelená, biela alebo šedá
veľkosť utierok cca 250 x 230 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje k položke č. 1 a č. 2 predložiť bezplatnú skúšobnú vzorku v počte 1 ks. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania doručiť skúšobnú vzorku objednávateľovi. Pokiaľ Objednávateľ nepotvrdí, že predložená skúšobná vzorka vyhovuje jeho požiadavkám na kvalitu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu Zmluvy. V prípade ak podľa názoru Objednávateľa vzorka nebude zodpovedať Špecifikácii, Objednávateľ bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 t).
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Objednávateľ sa zaväzuje pri nákupe formou "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ realizovať nákup v minimálnej hodnote 500,- € s DPH.
Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
Počty jednotlivých položiek sú predpokladané. Môžu byť v závislosti od skutočných potrieb upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny.
Vyznačené údaje na obale výrobku: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu /baliarne/, údaj o zložení, údaj o objeme a dátum najneskoršej spotreby.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy, predloží objednávateľovi návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý pri ekvivalentnom riešení preukazuje požadované technické parametre (vlastnosti).
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia na miesto plnenia a iné súvisiace náklady.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to v čase od 07:00 h do 15:00 h.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/.
- ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS.
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa povinnosť podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) alebo u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľký Dvor 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formuláru

11 243,60

9 369,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.07.2023 11:55

24.07.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.07.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 352
 69
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.07.2023 19:56 - Vstupná ponuka 11 243,59 € Cena s DPH
24.07.2023 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka 11 040,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS