• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2023 15:46
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2023 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2023 14:20

Detail zákazky Z20236822

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2023 15:46
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2023 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2023 14:20

Základné údaje

Z20236822

OF-275207

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8073353

Objednávateľ

00165662

Okresný súd Nitra

Štúrova 9, Nitra, 94968, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

plyn, zemný plyn (ZP), dodávka plynu, preprava ZP, distribúcia ZP

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Dodávka zemného plynu počas 12 mesačnej platnosti zmluvy do odberných miest  verejného obstarávateľa, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku +/-20 %.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odberné miesto č. 4100021490 (ďalej len "OM") v mieste pracoviska Topoľčany, Nám. M. R. Štefánika 2238/55 MWh 220
Odberné miesto č. 4100663044 (ďalej len "OM") v mieste pracoviska Topoľčany, Nám. M. R. Štefánika 2238/55 MWh 0,500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM č. 4100021490 POD kód: SKSPPDIS000310305960, zaradenie odberu: MO
OM č. 4100663044 POD kód: SKSPPDIS000326021904, zaradenie odberu: MO
začiatok plnenia od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2024
koniec plnenia do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2024
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom obstarávania je dodanie  predpokladaného množstva zemného plynu na odberné miesta verejného obstarávateľa, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku +/-20 %. Zmluvné obdobie od 01.01.2024 do 31.12.2024. Miesto plnenia je špecifikované v odberných miestach objednávateľa. Technické údaje a identifikácia odberných miest objednávateľa (POD kódy) sú uvedené v Technickej špecifikácii.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky uvedené v tejto zmluve majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa, resp. pred inými predpismi dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi zemný plyn bez prerušenia v termíne podľa tejto zmluvy.
Obchodnou jednotkou je 1 MWh.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného (predpokladaného) množstva objednaného plynu v tolerancii + / - 20%.
Dodávateľ predloží do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý musí byť v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou plynu, a to samostatne pre každé odberné miesto objednávateľa.
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude stanovenie štruktúry jednotkovej ceny v členení podľa platných OPET, OUEP a Energetických predpisov, ako aj iných všeobecne záväzných predpisov pre oblasť plynárenstva. Štruktúra jednotkovej ceny musí vychádzať z vysúťaženej zmluvnej ceny.
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude stanovenie konkrétnych taríf pre odberné miesto tak, aby boli čo najvýhodnejšie pre objednávateľa.
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude aj splátkový kalendár mesačných úhrad za spotrebu plynu na OM s ročným vyúčtovaním.
Všetky ustanovenia návrhu na plnenie predmetu zmluvy, ktoré budú v rozpore s energetickými predpismi, OPET a OUEP sú od začiatku neplatné.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za objednávateľa zodpovednosť za odchýlku +/-20 % na jeho odberných miestach. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu do odberných miest objednávateľa.
Podmienky súvisiace s distribúciou plynu upravuje prevádzkový poriadok príslušného prevádzkovateľa distribučnej siete (PDS), do ktorej je OM objednávateľa pripojené.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku +/- 20 % pre spotrebu v jeho odberných miestach.
Vysúťažená zmluvná cena je stanovená ako celková cena za dodávku plynu vrátane distribučných služieb a všetkých nákladov v zmysle OPET, OUEP a platnej legislatívy pre oblasť plynárenstva. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí  PDS a ÚRSO.
Vysúťažená zmluvná cena musí obsahovať všetky náklady, vrátane nákladov spojených so zodpovednosťou za odchýlku spotreby +/- 20 %, poplatkov za odberné miesto, daňových nákladov a ďalších nákladov v zmysle platnej legislatívy. Teda je konečnou cenou za predmet zmluvy.
Úhrada za odobraný zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená v mene: EUR.
Dodávateľ fakturuje plnenie predmetu zmluvy podľa údajov oznámených PDS, do ktorej je OM objednávateľa pripojené, zistených odpočtom určeného meradla alebo iným spôsobom na základe Energetických predpisov.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za predmet zákazky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Dodávateľ je v zmysle zákona o regulácii v sieťových odvetviach povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok zemného plynu.
Objednávateľ bude uhrádzať preddavky na základe platobného kalendára vypracovaného dodávateľom v rovnomernej výške 1/12 stanovenej z predpokladanej platby zákazky za dodávku plynu, počas lehoty plnenia zmluvy.
Vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roka alebo k dátumu ukončenia zmluvy.
Faktúry budú dodávateľom, vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme.
Splatnosť faktúry je 20 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.  Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o DPH"). V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi a lehota jej splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej faktúry.
Objednávateľ požaduje predložiť do troch dní od uzatvorenia zmluvy platné Rozhodnutie Úradu pre reguláciu sieťových odvetví - povolenie na predmet podnikania v energetike v rozsahu podnikania: dodávka zemného plynu.
Objednávateľ požaduje predložiť do troch dní od uzatvorenia zmluvy čestné prehlásenie, že má uzatvorenú Zmluvu o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy na vymedzenom  území pre celé zmluvné obdobie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľovi zakladá právo odstúpiť od zmluvy. Ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy podľa tejto podmienky, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy voči objednávateľovi žiadne sankcie.
Dodávateľ zabezpečí na svoje náklady potrebné právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti na základe splnomocnenia objednávateľa.
Dodávateľ si môže uplatniť poplatok za nedodržanie tolerančného pásma vo výške 10,- eur/MWh, za každý neodobratý zemný plyn do výške +/- 20%
Dodávateľ berie na vedomie, že podľa § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Objednávateľ (ako verejný obstarávateľ) nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 9, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 23:59

220,50 MWh

26 400,00

22 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.06.2023 15:46

06.07.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.07.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 164
 53
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.07.2023 15:49 - Vstupná ponuka 26 397,95 € Cena s DPH
06.07.2023 10:20 - Najvýhodnejšia ponuka 25 235,22 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS