• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2023 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2023 10:50

Detail zákazky Z20236792

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2023 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2023 10:50

Základné údaje

Z20236792

OF-271411

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8077550

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Microsoft 365 Business Basic

licencie, microsoft, 365

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie Microsoft 365 Business Basic
Funkcia
Rozšírenie počtu licencií Microsoft 365 Business Basic – pre verejnú správu v pôsobnosti zdravotníctva v tenante Verejného obstarávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencie Microsoft 365 Business Basic ks 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hosťovanie e-mailov s 50 GB poštovou schránkou a vlastnou e-mailovou doménovou adresou.
Centrum pre tímovú prácu a prepojenie ľudí použitím služby Microsoft Teams.
Aplikácie Microsoft 365 pre web vrátane Outlooku, Wordu, Excelu, PowerPointu a OneNotu.
Možnosť ukladať a zdieľať súbory v 1 TB cloudovom úložisku vo OneDrive na používateľa.
Online schôdze a videokonferencie pre 250 používateľov.
Kompatibilita so systémom Windows 11, Windows 10, Windows 8.1 a s dvoma najnovšími verziami systému macOS.
Súčasťou predmetu zákazky je aj základná technická podpora na požadované obdobie od doručenia záväznej objednávky, a zabezpečenie plnej funkcionality aktuálneho prevádzkového prostredia Microsoft Office 365.
Uchádzač – Dodávateľ musí byť registrovaný ako partner Microsoft Cloud Solution Provider po celú dobu trvania zmluvy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet Zmluva na dodávku licencií Microsoft 365 Business Basic.
Predmetom tejto Zmluvy na dodávku licencií Microsoft 365 Business Basic (ďalej len "Zmluva") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi licencie Microsoft 365 Business Basic v predpokladanom množstve, druhu a cene v súlade s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky, tejto Zmluvy pre pracovisko Objednávateľa (Odberné miesto Objednávateľa).
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr.
V technickej špecifikácii predmetu zákazky je uvedené ročné predpokladané množstvo. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné.  V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá licencií, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Poskytovateľ služby (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby. Súčasťou faktúry bude protokol o odovzdaní počtu licenčných kľúčov za dané obdobie. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo zmluvy.
Objednávateľ požaduje fakturovať licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií a zmluvných jednotkových cien licencií. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany Dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody je dôvodom na odstúpenie od zmluvy Objednávateľom, V prípade, ak porušenie povinností Dodávateľa predstavuje podstatné porušenie zmluvných záväzkov, Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej lehoty na nápravu.
pokračovanie: V prípade nepodstatného porušenia zmluvných povinností Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak Dodávateľ nesplnil svoj záväzok alebo neodstránil následky jeho porušenia v dodatočnej primeranej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa. Podstatným porušením zmluvy sa rozumie aj opakované porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie od tejto zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom.
Miestom plnenia zmluvy je hlavné sídlo Objednávateľa.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá Dodávateľ v Registri partnerov verejného sektora vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR zapísaných svojich konečných užívateľov výhod, pričom v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov má takúto povinnosť,
pokračovanie: zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu konečných užívateľov výhod Dodávateľa do tohto registra. Ak zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ doručí dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do 24 hodín v zmysle Čl. XIX. (Komunikácia zmluvných strána) OPEP tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka"). Cena uvedená v cenovej tabuľke je záväzná a úplná a zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady, licenčné poplatky, náklady na aktualizáciu licencií a akékoľvek iné náklady súvisiace s dodaním predmetu zmluvy. Dodávateľ je povinný vyplnenú Cenovú tabuľku zaslať objednávateľovi do 3 pracovných dní od jej doručenia
Licencie Microsoft Office 365 poskytnuté Objednávateľovi ako súčasť služieb Microsoft 365 musia byť originálne a určené výhradne pre Objednávateľa, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, bez právnych vád a v súlade so štandardnými licenčnými podmienkami určenými výrobcom softvéru, s ktorými je taký softvér bežne predávaný a distribuovaný na trhu (najmä, nie však výlučne v súlade s aktuálne platnou a účinnou Zmluvou o poskytovaní služieb spoločnosti Microsoft). Licencie budú nevýhradné a bez územného obmedzenia.
Licencie nie sú viazané so zakúpením technických prostriedkov, na ktorých bude softvér prevádzkovaný.
Dodávateľ dodá predmet zmluvy do 5 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy tak, že zabezpečí objednávateľovi prístup k licenciám (k inštalačným súborom a licenčným kľúčom" prostredníctvom licenčného portálu zhotoviteľa softvéru. Ak už objednávateľ mal k licenčnému portálu zhotoviteľa prístup, dodávateľ sa zaväzuje zachovať pôvodné prihlasovacie údaje objednávateľa.
Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom. Preberací protokol musí obsahovať identifikačné údaje dodávateľa a objednávateľa, názov predmetu plnenia, počet kusov predmetu plnenia a informáciu o tom, či dodávateľ preberá/nepreberá predmet plnenia a ak ho preberá, či bez výhrad/s výhradami, popis prípadných výhrad objednávateľa a lehotu na ich odstránenie, meno, priezvisko a podpis osôb oprávnených konať v mene zmluvných strán.
Fakturovať je možné len riadne dodaný predmet zmluvy, t.j. skutočne aktivované licencie prevzaté objednávateľom. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodaný predmet zmluvy a doručiť ju objednávateľovi najneskôr do 5. pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po dodaní predmetu zmluvy. Prílohou faktúry musí byť kópia preberacieho protokolu podpísaného oboma zmluvnými stranami.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy doklad preukazujúci registráciu dodávateľa ako zmluvného partnera Microsoft Cloud Solution Provider.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ďumbierska 3/L, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

10.07.2023 00:00 — 10.07.2024 00:00

1,00 súbor

15 952,50

15 952,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.06.2023 09:46

07.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 393
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.07.2023 10:55 - Vstupná ponuka 15 950,00 € Cena bez DPH
04.07.2023 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka 13 293,33 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS