30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
36597767
eSOLUTIONS s.r.o.
Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK
Licencie Microsoft 365 Business Basic
licencie, microsoft, 365
Tovar, Služba
1. Licencie Microsoft 365 Business Basic
|
|
---|---|
Funkcia |
Rozšírenie počtu licencií Microsoft 365 Business Basic – pre verejnú správu v pôsobnosti zdravotníctva v tenante Verejného obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencie Microsoft 365 Business Basic | ks | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hosťovanie e-mailov s 50 GB poštovou schránkou a vlastnou e-mailovou doménovou adresou. | |
Centrum pre tímovú prácu a prepojenie ľudí použitím služby Microsoft Teams. | |
Aplikácie Microsoft 365 pre web vrátane Outlooku, Wordu, Excelu, PowerPointu a OneNotu. | |
Možnosť ukladať a zdieľať súbory v 1 TB cloudovom úložisku vo OneDrive na používateľa. | |
Online schôdze a videokonferencie pre 250 používateľov. | |
Kompatibilita so systémom Windows 11, Windows 10, Windows 8.1 a s dvoma najnovšími verziami systému macOS. | |
Súčasťou predmetu zákazky je aj základná technická podpora na požadované obdobie od doručenia záväznej objednávky, a zabezpečenie plnej funkcionality aktuálneho prevádzkového prostredia Microsoft Office 365. | |
Uchádzač – Dodávateľ musí byť registrovaný ako partner Microsoft Cloud Solution Provider po celú dobu trvania zmluvy. |
Názov |
Predmet Zmluva na dodávku licencií Microsoft 365 Business Basic. |
Predmetom tejto Zmluvy na dodávku licencií Microsoft 365 Business Basic (ďalej len "Zmluva") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi licencie Microsoft 365 Business Basic v predpokladanom množstve, druhu a cene v súlade s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky, tejto Zmluvy pre pracovisko Objednávateľa (Odberné miesto Objednávateľa). |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. |
V technickej špecifikácii predmetu zákazky je uvedené ročné predpokladané množstvo. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá licencií, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Poskytovateľ služby (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby. Súčasťou faktúry bude protokol o odovzdaní počtu licenčných kľúčov za dané obdobie. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo zmluvy. |
Objednávateľ požaduje fakturovať licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií a zmluvných jednotkových cien licencií. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany Dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody je dôvodom na odstúpenie od zmluvy Objednávateľom, V prípade, ak porušenie povinností Dodávateľa predstavuje podstatné porušenie zmluvných záväzkov, Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej lehoty na nápravu. |
pokračovanie: V prípade nepodstatného porušenia zmluvných povinností Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak Dodávateľ nesplnil svoj záväzok alebo neodstránil následky jeho porušenia v dodatočnej primeranej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa. Podstatným porušením zmluvy sa rozumie aj opakované porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie od tejto zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom. |
Miestom plnenia zmluvy je hlavné sídlo Objednávateľa. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá Dodávateľ v Registri partnerov verejného sektora vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR zapísaných svojich konečných užívateľov výhod, pričom v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov má takúto povinnosť, |
pokračovanie: zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu konečných užívateľov výhod Dodávateľa do tohto registra. Ak zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ doručí dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do 24 hodín v zmysle Čl. XIX. (Komunikácia zmluvných strána) OPEP tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka"). Cena uvedená v cenovej tabuľke je záväzná a úplná a zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady, licenčné poplatky, náklady na aktualizáciu licencií a akékoľvek iné náklady súvisiace s dodaním predmetu zmluvy. Dodávateľ je povinný vyplnenú Cenovú tabuľku zaslať objednávateľovi do 3 pracovných dní od jej doručenia |
Licencie Microsoft Office 365 poskytnuté Objednávateľovi ako súčasť služieb Microsoft 365 musia byť originálne a určené výhradne pre Objednávateľa, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, bez právnych vád a v súlade so štandardnými licenčnými podmienkami určenými výrobcom softvéru, s ktorými je taký softvér bežne predávaný a distribuovaný na trhu (najmä, nie však výlučne v súlade s aktuálne platnou a účinnou Zmluvou o poskytovaní služieb spoločnosti Microsoft). Licencie budú nevýhradné a bez územného obmedzenia. |
Licencie nie sú viazané so zakúpením technických prostriedkov, na ktorých bude softvér prevádzkovaný. |
Dodávateľ dodá predmet zmluvy do 5 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy tak, že zabezpečí objednávateľovi prístup k licenciám (k inštalačným súborom a licenčným kľúčom" prostredníctvom licenčného portálu zhotoviteľa softvéru. Ak už objednávateľ mal k licenčnému portálu zhotoviteľa prístup, dodávateľ sa zaväzuje zachovať pôvodné prihlasovacie údaje objednávateľa. |
Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom. Preberací protokol musí obsahovať identifikačné údaje dodávateľa a objednávateľa, názov predmetu plnenia, počet kusov predmetu plnenia a informáciu o tom, či dodávateľ preberá/nepreberá predmet plnenia a ak ho preberá, či bez výhrad/s výhradami, popis prípadných výhrad objednávateľa a lehotu na ich odstránenie, meno, priezvisko a podpis osôb oprávnených konať v mene zmluvných strán. |
Fakturovať je možné len riadne dodaný predmet zmluvy, t.j. skutočne aktivované licencie prevzaté objednávateľom. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodaný predmet zmluvy a doručiť ju objednávateľovi najneskôr do 5. pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po dodaní predmetu zmluvy. Prílohou faktúry musí byť kópia preberacieho protokolu podpísaného oboma zmluvnými stranami. |
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy doklad preukazujúci registráciu dodávateľa ako zmluvného partnera Microsoft Cloud Solution Provider. |
Ďumbierska 3/L, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
10.07.2023 00:00 — 10.07.2024 00:00
1,00 súbor
15 952,50
15 952,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.06.2023 09:46
07.07.2023 10:00
07.07.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.07.2023 10:55 - Vstupná ponuka | 15 950,00 | € | Cena bez DPH |
04.07.2023 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 293,33 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: