00158569
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. 1. mája 1264, Púchov
Ul. 1. mája 1264, Púchov, 02001, SVK
10948007
Vladimír Reguly IBIS SERVICE
Uhoľná 3, Žilina, 01001, SVK
elektrický kávovar
elektrický kávovar jednopákový
Tovar, Služba
1. elektrický kávovar jednopákový s príslušenstvom - zmäkčovačom
|
|
---|---|
Funkcia |
elektrický kávovar jednopákový so zmäkčovačom vody pre prevádzku hotela |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kávovar jednopákový | ks | 1 | ||
rozmer kávovaru (š x h x v) | mm | 500x600x510 | ||
kapacita bojlera | l | 6 | ||
páka | ks | 1 | ||
príkon | kW | 2,9 | ||
príkon/napätie | V | 230 | ||
zmäkčovač vody LT-8 3/4 ventil | ks | 1 | ||
rozmer zmäkčovača vody priemer/výška | mm | 190/415 | ||
objem zmäkčovača | l | 8 | ||
vstupná teplota vody zmakčovača | °C | 8-25 | ||
max.odporúčaný prietok | l | 500l/h |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
elektronické ovládanie ,automatické dopúšťanie kávovaru,produkcia 100káv/h | požaduje sa |
farebné prevedenie kávovara | čierne /B/ |
celonerezové vyhotovenie zmäkčovača | požaduje sa |
Názov |
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia :"Hotel Študent " Považská Bystrica |
Vrátane zaškolenia min 3 osôb v rozsahu max. 3 hodiny obsahujúce preškolenie ako používať zariadenie, preškolenie kuchynského personálu a poučenie o procesoch |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, montáže a montážneho materiálu k stroju, revíznej správy a odskúšania prevádzky schopnosti všetkých funkčných prvkov |
Spísanie a odovzdanie odovzdávacieho a preberacieho protokolu, odovzdanie prehlásenia o zhode alebo certifikátu, odovzdanie ďalších dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky |
Návod na použitie, technické dokumentácie-manuál v slovenskom alebo českom jazyku |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nie vystavovaný kus |
Dodávateľ predloží v elektronickej podobe (e-mail) do 5 prac. dní od uzatvorenia zmluvy presný technický popis a typ ponúkaného tovaru na posúdenie kvality a požadovaných parametrov, podrobný opis s fotkou ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia, tovar musí spĺňať všetky technické parametre uvedeného referenčného modelu, zákazka bude realizovaná až po odsúhlasení (potvrdzujúci e-mail) ponúkaného typu |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a STN, výrobok musí spĺňať vyhlášku 50/2009 Zb. zákona MPSVaR a zákona č.124/2006 o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Zmluvné a platobné podmienky: požadujeme lehotu splatnosti faktúry do 30 dní od doručenia faktúry, faktúra bude vystavená dňom riadne a včasne dodania predmetu zákazky, podkladom k vystaveniu faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je pevná a úplná, cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním, montážou a dopravou , vyskúšanie a zaškolenie personálu požadovaného predmetu zákazky. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Spôsob a čas dodania: dodanie 1.7.-31.8.2023 po dohode s vedúcou hotela Študent v Považskej Bystrici a montáž počas pracovných dní v čase 7.00-13.00 hod, termín dodania zašle dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu alebo telefonicky , oprávnená osoba kupujúceho a jeho emailová adresa pre účely dodania a prevzatia bude upresnená po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Poskytovanie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne po dobu 24 mesiacov, poskytovanie po záručného servisu po uplynutí záručnej doby tovaru, možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne po dobu 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. Bezplatný servis zahŕňa: poštovné, dopravu, servis, údržbu, náhradné diely. |
Nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika. Dodávateľ certifikovaným servisom-doložiť kópiu servis zmluvy medzi dodávateľom a výrobcom zariadenia o spôsobilosti dodávateľa vykonávať servis na dané zariadenie. |
V prípade reklamácie v záručnej dobe je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na svoje náklady, za reklamované služby objednávateľ neplatí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa emailom alebo poštou výsledok reklamácie a dátum dovozu reklamovaného tovaru. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 5 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty alebo emailom.Dodávateľ je povinný oznámené vady bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky s Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: - Nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve resp objednávke - Dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve - Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na používanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska - Ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami trhoviska |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa pričom objednávateľ: - Ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti - Vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS - Vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre VO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
v prílohe prikladáme vzor kávovaru a zmakčovača |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
1.mája 1264, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
11.07.2023 08:47 — 31.08.2023 08:47
1,00 ks
1 977,22
1 647,68
Dodávateľ povinný v rámci vlastného návrhu plnenia zákazky uviesť výrobcu, obchodný názvov a typ ponúkaného tovaru a taktiež predložiť špecifikáciu ním ponúkaného tovaru v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov a vlastností.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.06.2023 08:50
07.07.2023 08:46
07.07.2023 09:01
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.06.2023 11:36 - Vstupná ponuka | 1 976,40 | € | Cena s DPH |
03.07.2023 15:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 768,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: