• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2023 16:01
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2023 10:50

Detail zákazky Z20236771

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2023 16:01
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2023 10:50

Základné údaje

Z20236771

OF-274596

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8092580

Objednávateľ

161586

Stredná priemyselná škola

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

36289906

MIVASOFT, spol. s r.o.

M.R. Štefánika 67/14, Šaľa, 927 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Priemyselný robot s príslušenstvom

Priemyselný robot s príslušenstvom

  • 42997300-4 - Priemyselné roboty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Priemyselný robot s príslušenstvom
Funkcia
Predmet zákazky je súčasťou aktivity schváleného projektu "Inteligentné systémy ako nástroj znižovania uhlíkovej stopy zelených priemyselných technológií “ číslo projektu : BIN SGS03_2022_002.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Priemyselný robot s príslušenstvom ks 1
nosnosť kg 4
dosah mm 550
dosah mm 600
hmotnosť kg 25
pôdorys základne robota (šírka x dĺžka) mm 175x175
pozičná presnosť robota mm 0,01
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ artikulačný
počet osí min. 6
rozsah otočenie pre os 1 okolo základne robota min. +230°/-230°, pre os 3, min. +50°/-200°, pre os 6, min. +400°/-400°
ochranné rytie min. IP40
Mobilný panel minimum:
- typ priemyselné prevedenie
- pre ľaváka aj praváka áno
- dotyková obrazovka áno
- E-stop tlačidlo áno
- ovládanie pohybov robota áno
- USB port áno
- rozhranie pre návrh HMI áno
- vizualizácie s využitím HTML, alebo JAVA áno
- interný rozvod vzduchu v rámci robota bude súčasťou dodávky áno
Uchopovač robota min. uchopovač založený na elektro pohonoch, ktorý umožní realizovať jednotlivé školiace štúdie.
Riadiaci systém Robot musí mať vlastný riadiaci systém inštalovaný mimo pracovnej plochy v dobre dostupnom mieste pod pracovnou doskou.
Riadiaci systém Inštalácia riadiaceho systému musí zabrániť poškodeniu systému alebo pripojených káblov pri presune systému (preferované uchytenie riadiaceho systému, ktoré umožní ľahkú demontáž riadiaceho systému)
Riadiaci systém nesmie byť umiestnený mimo učebne.
Riadiaci systém musí byť kompaktný a umožniť rôzne typy pripojení.
Riadiaci systém musí min. obsahovať efektívny aktívny systém chladenia, ktorý zabráni prehriatiu pri používaný pri vyšších okolitých teplotách.
- Hmotnosť riadiaceho kontroléru menej ako 30kg,
- Rozhranie/pripojenia min. Digital IO IN (min. 15x) & OUT (min. 15x) , LAN, WAN, PROFInet ,
- Monitor port áno
- 24V napájanie IN/OUT áno
- DeviceNet master/slave áno
- Softwér min. Multitasking, detekcia kolízie, predikcia kolízie, FTP, vzdialený prístup, detekcia pohybu robota v priestore, možnosť spätného pohybu, Integrovaný Firewall
min. Konštrukcia pracoviska Mobilná bunka na aretačných kolieskach z AL profilov, riadiaca jednotka inštalovaná v spodnej časti pracoviska s jednoduchým prístupom, raster pre uchytenie robota a iných prvkov na pracovnú plochu.
Licencie min. :
- offline programovanie min. 50ks
- simulačný program min. 50ks
- možnosť priameho využitia virtuálnej reality áno
- možnosť zobrazenia simulácie v rozšírenej realite áno
- možnosť importovať CAD modely áno
- možnosť automatického návrhu trajektórie robota áno
- možnosť simulovať robotickú 3D tlač áno
Ďalšie vlastnosti:
Integrovaná kabeláž, vyvedená na horné rameno: Signálová kabeláž na konektor M12 – minimálne 8/maximálne 10 pinový konektor
Ethernetová kabeláž na konektor M12 – minimálne 8/maximálne 10 pinový konektor áno
Vyvedenie prípravy vedenia vzduchu – minimálne 4/maximálne6 vývodov na hornom ramene áno
Aktualizácia osových počítadiel robota Bez nutnosti použitia ďalších nástrojov a doplnkov
Možnosť odbrzdenia osí robota Pomocou tlačidla umiestneného priamo na konštrukcii robota
Vlastnosti ovládacej jednotky:
Farebný displej s veľkosťou minimálne 8”/ maximálne 9”
Stupeň krytia ovládacej jednotky minimálne IP54 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Cena celkom bude zahŕňať aj náklady na dopravu, inštaláciu, oživenie zariadenia a zaškolenie obsluhy v počte 5 osôb v mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť dokumenty so špecifikáciou preukazujúcou splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Táto zmluva sa uzatvára v rámci Projektu v rámci programu Obchod a inovácie financovaného z Grantov EHP / Nórskych grantov a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky.
Dodávateľ je povinný poskytnúť oprávneným subjektom úplný prístup k účtovníctvu dodávateľa súvisiaceho s Projektom po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Oprávnené subjekty: všetky kontrolné subjekty, vrátane Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Ministerstva financií Slovenskej republiky, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy.
Zmluvné strany sú si vedomé skutočnosti, že Zmluva, ako aj všetky jej prípadné dodatky, môžu byť zverejnené na webovom sídle správcu programu (SP).
Objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty do výšky 10 %z hodnoty predmetu plnenia ak: a) Dodávateľ neumožnil kontrolným subjektom vykonanie kontroly účtovných dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy alebo b) sa Dodávateľ dopustil kolúzneho správania, alebo iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber úspešného uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorého výsledkom je táto zmluva.
Pre účely tejto zmluvy kolúzne správanie znamená akúkoľvek spoluprácu medzi uchádzačmi vo verejnom obstarávaní, osobami zapojenými do procesu verejného obstarávania a ďalšími aktérmi, či už s vedomím alebo bez vedomia verejného obstarávateľa. Konkrétne môže ísť o dohodu o cenách, dohodu o rozdelení trhu, dohodu o víťaznej ponuke (tzv. bid rigging) a ďalšie. Uplatnenie zmluvnej pokuty nevylučuje možnosť Objednávateľa požadovať od Dodávateľa náhradu škody v skutočnej výške.
Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak Správca programu (SP) neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO (po doručení správy z kontroly Prijímateľovi) , alebo v rámci ktorej Prijímateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/ správe z kontroly a splnil podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Rozhodnutia EK o určovaní finančných opráv.
Objednávateľ po doručení správy z kontroly VO upozorní bezodkladne na túto skutočnosť Dodávateľa, ktorý bude následne vyzvaný na plnenie zákazky resp. právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou SP neschváli predmetné VO.
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
Požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
Ak sa dodávateľ stane počas realizácie plnenia zmluvy platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade s vysúťaženou cenou t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonníkv znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon,ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude vzmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

18.07.2023 08:00 — 30.01.2024 14:00

1,00 celok (podľa technickej špecifikácie)

33 000,00

27 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.06.2023 16:01

12.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 188
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.07.2023 09:09 - Vstupná ponuka 33 000,00 € Cena s DPH
12.07.2023 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 32 940,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS