• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2023 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2023 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2023 14:05

Detail zákazky Z20236725

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2023 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2023 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2023 14:05

Základné údaje

Z20236725

OF-275090

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8068597

Objednávateľ

00738379

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Ružomberok

Dončova 6, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

36412741

Fatra TIP, s.r.o.

Košúty II. - Priemyselná zóna, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvá zelenina a ovocie

ovocie, zelenina, kapusta kvasená, zemiaky

  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 15331461-6 - Konzervovaná kyslá kapusta
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvá zelenina a ovocie
Funkcia
Čerstvá zelenina, ovocie, kapusta kyslá kvasená a zemiaky prvotriednej kvality určené osobám na priamu konzumáciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jablko (kalibrácia 7-8, I. trieda kvality) kg 4200
Pomaranč (kalibrácia 6-7, I. trieda kvality) kg 1200
Mandarínka (kalibrácia 4-5, I. trieda kvality) kg 1000
Citrón kg 150
Banány kg 1300
Kiwi kg 40
Hrušky kg 700
Slivky kg 40
Nektárinky kg 320
Broskyne kg 320
Hrozno biele kg 8
Hrozno červené kg 8
Grapefruit červený kg 260
Ananás kg 5
Žltý melón ks 15
Petržlen praný – I. trieda, 10kg/ 15 kg balenie kg 900
Kaleráb – I. trieda kg 200
Kaleráb mladý – I. trieda ks 400
Zeler – I. trieda, 10kg/ 15 kg balenie kg 600
Pór – I. trieda kg 200
Mrkva praná – I. trieda, 10kg/ 15 kg balenie kg 1000
Kapusta hlávková biela – I. trieda kg 1200
Kapusta hlávková červená – I. trieda kg 700
Kapusta čínska ukladaná – I. trieda kg 110
Kapusta sudová/ kvasená – I. trieda, dodávaná v 1kg až 10kg baleniach kg 1000
Karfiol ukladaný – I. trieda kg 180
Kel – I. trieda kg 230
Hlávkový šalát ks 50
Šalát ľadový – I. trieda ks 50
Uhorky šalátové – I. trieda kg 440
Rajčiny – I. trieda, kalibrácia MM kg 2000
Cherry paradajky kg 20
Paprika PCR biela – I. trieda kg 1100
Paprika červená kg 50
Paprika zelená kg 50
Paprika žltá kg 50
Cibuľa žltá kg 2200
Cibuľa šalotka kg 10
Cesnak kg 30
Červená repa kg 350
Šampiňóny čerstvé kg 50
Hliva kg 20
Cuketa kg 40
Baklažán kg 20
Rucola (balenie 125 g) ks 25
Polníček (balenie 125 g) ks 20
Reďkovka červená zväzky ks 20
Petržlenová vňať kg 35
Zemiaky konzumné žlté – neskoré, varný typ A, balenie 25 kg kg 14500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zemiaky konzumné žlté: Vhodné na uskladnenie, bez chemických postrekov, nerozváravé, prané. Tvar hľúz: oválny, nenaklíčené. Farba šupy: žltá (nie zelená). Farba dužiny: žltá.
Zemiaky konzumné žlté: Štruktúra: polopevná, bez povrchového poškodenia, polomúčnatá. Senzorické vlastnosti: bez cudzej vône a chuti.
Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ.
V prípade, že dodávané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku) v súlade s Potravinovým kódexom SR, so Zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách a so Zákonom č. 119/2010 Z. z. o obaloch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite, v opakovaných dodávkach, vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia dodávaného tovaru na mieste dodania.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve, ale bude dodávaný priebežne.
Cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s opakovaným dodaním predmetu zákazky, vrátane obalov, nákladov súvisiacich s dodaním na miesto dodania, príp. ďalších nákladov. Cena musí zahŕňať aj predpokladané faktory, ktoré môžu mať vplyv na zvýšenie ceny počas platnosti zmluvy (zvýšenie cien vstupov, inflácia a pod.) Dodávateľ nie je oprávnený fakturovať žiadne ďalšie poplatky.
Odberateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluva predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky- podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku bez DPH a s DPH. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne doručí poštou, alebo osobne).Zároveň požaduje uvádzať jednotkové ceny predmetu obstarávania uvedené s DPH na dve desatinné miesta.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť kópiu povolení o činnosti (zoznam podnikateľov) a potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača.
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu predmetu zákazky.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu. Neodôvodnená zmena ceny, alebo zmena ceny z iných dôvodov ako sú uvedené v tejto zmluve, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj ich ďalší vývoj.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu. Na faktúre požadujeme uvádzať jednotkové ceny s DPH a celkovú cenu s DPH a požadujeme uvádzať všetky ceny tovaru zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu. Faktúra je splatná 30 dní (v prípade vzájomnej dohody do 60 dní) odo dňa jej vystavenia, prípadne doručenia predmetu zákazky.
Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. Tovar musí byť dodaný nepoškodený, v zdravom a čerstvom stave, v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu v súlade s platnou legislatívou SR a EÚ.
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky v zmysle Zákona č. 152/1995 o potravinách v znení nesk. predpisov, musí byť v súlade s Potravinovým kódexom a so Zákonom č. 119/2010 Z. z. o obaloch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení nesk. predpisov. Musí mať povinné označenie v štátnom jazyku SR. Musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (tam, kde je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dát. spotreby, spôsob skladovania a zloženie výrobku. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodanie tovaru sa bude uskutočňovať v pracovných dňoch, medzi 6:00 a 14:00 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV. Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať.
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej zmluvnej lehoty, prípadne zakúpenie ekvivalentného výrobku neuvedeného v položkách, ak u Objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva.
Objednávky sa budú realizovať písomne, elektronicky alebo telefonicky. Množstvá v objednávkach budú vystavované podľa aktuálnej potreby verejného obstarávateľa. Množstvá sú len predpokladané, nie záväzné, závisia od počtu stravníkov.
Požaduje sa dodanie tovaru do 3 pracovných dní (resp. podľa vzájomnej dohody) po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Obstarávateľ si v prípade opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Táto Rámcová dohoda sa uzatvára na 6 mesiacov, alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov, na ktoré bola Rámcová dohoda uzatvorená, podľa toho, čo nastane skôr.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z..
V prípade pôvodu predmetu zákazky z krajín EÚ si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo vyžiadať predloženie dokladov preukazujúcich pôvod predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktoré je definované pri jednotlivých položkách predmetu zákazky. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanom rozsahu veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienky dodržania zazmluvnenej jednotkovej ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dončova 6, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

6

1,00 celá zákazka

47 863,20

39 886,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.06.2023 09:10

04.07.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.07.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 244
 50
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2023 11:05 - Vstupná ponuka 47 781,06 € Cena s DPH
30.06.2023 06:27 - Najvýhodnejšia ponuka 46 873,56 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS