• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2023 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2023 12:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2023 12:45

Detail zákazky Z20236721

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2023 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2023 12:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2023 12:45

Základné údaje

Z20236721

OF-275105

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8077520

Objednávateľ

36084221

Nemocnica Alexandra Wintera n. o.

Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bielizeň osobná, operačná

nohavice, blúza, košeľa,

  • 18130000-9 - Špeciálne pracovné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bielizeň osobná, operačná
Funkcia
Bielizeň je určená pre zamestnancov .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dámske nohavice úzkeho strihu ( slim) na šnúrku + gumička v páse, dve predné vrecká + jedno zadné vrecko, farba biela, stálofarebné, minimálna zrážanlivosť, materiálové zloženie 100% bavlna, gramáž min. 195g/m2, pranie pri 90˚C. ks 350
Pánske nohavice rovného strihu na šnúrku + gumička v páse, dve predné vrecká + jedno zadné vrecko, farba biela, stálofarebné, minimálna zrážanlivosť, materiálové zloženie 100% bavlna, gramáž min. 195g/m2, pranie pri 90˚C. ks 350
Zdravotnícka košeľa UNISEX s výstrihom v tvare "V", krátky rukáv, jedno náprsné vrecko, dve vrecia na spodu košele, farba biela zloženie 50% bavlna + 50 % polyester gramáž min. 150g/m2. Pranie pri min. 90˚C, potlač na náprsnom vrecku ks 200
Zdravotnícka košeľa UNISEX s výstrihom v tvare "V", krátky rukáv, jedno náprsné vrecko, dve vrecia na spodu košele, farba žltá zloženie 50% bavlna + 50 % polyester gramáž min. 150g/m2. Pranie pri min. 90˚C, potlač na náprsnom vrecku ks 200
Zdravotnícka košeľa UNISEX s výstrihom v tvare "V", krátky rukáv, jedno náprsné vrecko, dve vrecia na spodu košele, farba bordová / vínová ,zloženie 50% bavlna + 50 % polyester gramáž min. 150g/m2. Pranie pri min. 90˚C, potlač na náprsnom vrecku ks 200
Zdravotnícka košeľa UNISEX s výstrihom v tvare "V", krátky rukáv, jedno náprsné vrecko, dve vrecia na spodu košele, farba modrá, zloženie pri bielej farbe 50% bavlna + 50 % polyester gramáž min. 150g - 195g/m2. Pranie pri 90˚C, potlač na náprsnom vrecku ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vzorkovník farieb - po uzatvorení zmluvy dodávateľ predloží vzorkovník farieb pre upresnenie farieb pri jednotlivých položkách.
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako uvedené predpokladané množstvo tovaru. Tovar musí byť nový doposiaľ nepoužívaný.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar do 14 pracovných dní od odoslania elektronickej objednávky a v čase od 8,00 do 14,00 hod. Dodávateľ sa zaväzuje kupujúceho informovať o termíne dodania tovaru najmenej 24 hodín vopred prostredníctvom e-mailu , alebo telefonicky kontaktovať. Reklamáciu technických podmienok dodávky tovaru uplatní kupujúci písomnou formou u predávajúceho najneskôr do 30 dní odo dňa dodania reklamovaného tovaru. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
Z každého typu oblečenie požadujeme dodať jednu vzorku na odsúhlasenie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a  zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy).
Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním tovaru. Žiadne iné poplatky nebudú doúčtované k zmluve.
Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby, majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných  čiastok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra, živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť jednotková cena za kus bez DPH aj s DPH a cena celkom bez DPH, s DPH.
Do 10 dní dodávateľ predloží splnenie požadovaných parametrov v opisnom formulári a osobitných požiadavkách. (doložením certifikátu, záverečného protokolu o  skúškach parametrov). V prípade nesplnenia ktoréhokoľvek kritéria sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a tým môže byť zmluva  okamžite vypovedaná a zrušená ako celok.
Termín dodávky bude realizovaný podľa operatívnych požiadaviek objednávateľa.
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien.
Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov a/alebo možnosť  vrátenia nespotrebovanej časti tovaru v prípade nedodržania požiadaviek uvedených v predchádzajúcich bodoch.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia  faktúry kupujúcemu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar, ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v osobitnej objednávke.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru, ak omeškanie je dlhšie ako 10 pracovných dní.
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
Zmluvná strana v pozícii veriteľa nie je oprávnená akokoľvek postúpiť pohľadávku voči druhej zmluvnej strane v pozícii dlžníka bez predchádzajúceho súhlasu zmluvnej strany v pozícii dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa ust. §39 Občianskeho zákonníka neplatný.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,
pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar do 14 pracovných dní od odoslania elektronickej objednávky a v čase od 8,00 do 14,00 hod. Dodávateľ sa zaväzuje kupujúceho informovať o termíne dodania tovaru najmenej 24 hodín vopred prostredníctvom e-mailu , alebo telefonicky kontaktovať. Reklamáciu technických podmienok dodávky tovaru uplatní kupujúci písomnou formou u predávajúceho najneskôr do 30 dní odo dňa dodania reklamovaného tovaru. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
Navrhnutá hodnota Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar do 30 pracovných dní od odoslania elektronickej objednávky a v čase od 8.00 do 14.00 hod.

Lehota 14 pracovných dní je nepostačujúca vzhľadom k tomu, že sa nejedná v prípade farebných materiálov o bežne skladované materiály. Materiál podľa určenej špecifikácie je potrebné zadať do výroby, kde je lehota dodania minimálne 30 kalendárnych dní. Obstarávateľom požadovanú lehotu dodania môže dodržať iba dodávateľ, ktorý má predmetný materiál dopredu nakúpený.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

40 257,00

33 547,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Opis zákazky je špecifikovaný pri predmetných položkách zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.06.2023 08:55

07.07.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 218
 228
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.06.2023 09:59 - Vstupná ponuka 40 255,20 € Cena s DPH
04.07.2023 12:17 - Najvýhodnejšia ponuka 28 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS