• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2023 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2023 09:50

Detail zákazky Z20236676

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2023 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2023 09:50

Základné údaje

Z20236676

OF-274925

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8068554

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potraviny na zabezpečenie pitného režimu

minerálna voda, balená voda, sýtená voda, neochutená voda

  • 41110000-3 - Pitná voda
  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Balená minerálna pitná voda neochutená
Funkcia
Balená neochutená minerálna voda na zabezpečenie pitného režimu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo fliaš ks 198
Objem vody vo fľaši liter 1,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálna doba trvanlivosti minimálne 10 mesiacov od dátumu dodania tovaru
Perlivosť jemne perlivá
Príchuť bez príchute
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 2 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte s DPH a bez DPH a celkovú cenu s DPH a bez DPH.
Miesto plnenie Bratislava III
Termín na dodanie tovaru bude do 5 pracovných dni od uzavretia zmluvy.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky, vrátane dopravy a zálohy za PET fľašu 0,15 €/ks
Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi
Faktúru doručiť s tovarom na miesto plnenia
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Kritérium je najnižšia cena
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmet zákazky
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania, čerstvý a zdravotne nezávadný
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, nesplnenia technických vlastností (Minimálna doba trvanlivosť 10 mesiacov od dátumu dodania tovaru) neprevziať zásielku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať nepoškodené prázdne vratne obaly do konca roka 2024, ktoré dodávateľ poskytol odberateľovi a vystaví mu dobropis na vrátené zálohované obaly.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Vajnory, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

07.07.2023 08:00 — 31.07.2023 14:00

198,00 ks

174,64

120,78

Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia s obstarávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.06.2023 13:24

04.07.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.07.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 167
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2023 14:53 - Vstupná ponuka 174,64 € Cena s DPH
29.06.2023 14:53 - Najvýhodnejšia ponuka 174,64 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS