36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
48095451
BY-PRODUCT s.r.o.
Alžbetínske námestie 1203, Dunajská Streda, 92901, SVK
Kukuričné mláto.
Kŕmna surovina pre hovädzí dobytok, kukuričné mláto.
Tovar, Služba
1. Kukuričné mláto.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zmes kukuričnej vlákniny s prídavkom kukuričného výluhu a kukuričných zlomkov. Surovina zodpovedá požiadavkám na výrobu NON GMO. |
Nutričná hodnota kukuričného mláta: - nasledujúce hodnoty sú uvedené v g/kg sušiny: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
NEL | g/kg | 7,23 | 7,5 | |
NL | g/kg | 220 | 240 | |
Tuk | g/kg | 40 | 45 | |
Popol | g/kg | 49 | 59 | |
Hrubá vláknina | g/kg | 100 | 125 | |
Škrob | g/kg | 116 | ||
Cukry | g/kg | 30 | 70 | |
P | g/kg | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia: | konzervované kyselinou propiónovou. |
Špecifikácia: | obsah organickej hmoty min. 82 %, obsah sušiny viac ako 40 %. |
Špecifikácia: | požadujeme aby produkt NEOBSAHOVAL geneticky modifikované organizmy |
Špecifikácia: | potvrdenie, že auto predtým neviezlo geneticky modifikované organizmy (GMP+kód) |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a zavakovania na mieste plnenia. |
2. Požaduje sa predložiť opis, prospektový materiál alebo fotografie na plnenie zmluvy. |
3. Kŕmna surovina pre hovädzí dobytok musí byť v súlade s opisným formulárom - variantné riešenie nebude akceptované z dôvodu, že hovädzí dobytok je nastavený podľa hore uvedenej kŕmnej suroviny. |
4. Kŕmne suroviny môže predávať – dávať ponuku na verejné obstarávanie iba subjekt, ktorý je registrovaný na ÚKSUPe ako výrobca alebo sprostredkovateľ predaja kŕmnych surovín. |
5. Všetky dokumenty týkajúce sa tejto zákazky: opis, prospektový materiál alebo fotografie na plnenie zmluvy, potvrdenie o registrácií na ÚKSUPe, referencie s poľ. podnikov a skúsenosti s použitím daného produktu (min. 3 poľ.podniky) je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi (objednávateľovi) do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
6. Spôsob financovania za dodaný tovar: |
6.1 Úhrada za dodaný tovar sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu. |
6.2 Faktúra bude obsahovať cenu s DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu bez DPH. |
6.3 Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
6.4 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
6.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí tovaru, ktorý spĺňa technické vlastnosti a požiadavky v zmysle zmluvy. |
6.6 Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla, resp. pracoviska, ktoré vystavilo čiastkovú výzvu. |
7. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
7.1 Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách. |
7.2 Odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
7.3 Odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok vedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u. |
7.3.1 - ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme. |
7.4 Ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán. |
7.4.1 - ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy. |
7.4.2 - pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
7.5 Výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov. |
7.5.1 – ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi. |
7.5.2 – výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy. |
067 67 Ulič 96, Ulič, Snina, Prešovský, Slovenská republika
12.07.2023 07:00 — 19.07.2023 14:00
100,00 t
15 000,00
15 000,00
podľa opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.06.2023 10:42
06.07.2023 10:45
06.07.2023 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.07.2023 08:57 - Vstupná ponuka | 15 000,00 | € | Cena bez DPH |
03.07.2023 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: