• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2023 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2023 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2023 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2023 08:55

Detail zákazky Z20236631

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2023 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2023 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2023 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2023 08:55

Základné údaje

Z20236631

OF-274195

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8063210

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

50085999

InterMedical Plus, s.r.o.

Levická 7E, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektroporačný elektrofyziologický set

set, elektrofyziologický set, katéter

  • 33141200-2 - Katétre
  • 33141240-4 - Príslušenstvo ku katétrom
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33141624-0 - Aplikačné sady

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Set obsahuje : katéter na srdcovú abláciu, ovládateľný zavádzač, spojovacie káble
Funkcia
Špeciálny zdravotnícky materiál pre invazívnu diagnostickú a intervenčnú elektrofyziológiu s osobitným zreteľom na katétre na impulznú srdcovú abláciu pre izoláciu pľúcnyh žíl za použitia systému Farastar, vrátane príslušenstva a spojovacích káblov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektroporačný elektrofyziologický set ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Set slúži na na liečbu atriálnych fibrilácií áno
Systém ablácie pulzným poľom jedinečným a jediným single-shot systémom izolujúcim pľúcne žily áno
Ablačný efekt spočívajúci v ireverzibilnej elektroporácii bunkovej membrány áno
Systém ablácie pôsobiaci vysokoselektívne na kardiomyocyty v ablovanom dosahu bez vplyvu na okolité tkanivá áno
Systém PFA elektroporácie ako účinnej netermálnej ablačnej modality áno
Umožňuje myokarddiálnu abláciu bez rizika poškodenia perikardiálnych štruktúr áno
 2. 1) Katéter na impulznú srdcovú abláciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hrúbka katétra na aplikáciu pulzného elektrického poľa Fr 12,8
použiteľná dĺžka katétra na aplikáciu pulzného elektrického poľa cm 115
počet elektród na distálnom konci katétra počet 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dve rôzne veľkosti distálnej časti ablačného katétra 31mm/35mm
možnosť zmeny tvaru aplikačného katétra áno
možnosť sensingu z distálnej časti katétra áno
 3. 2) Ovládateľný zavádzač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vnútorný rozmer zavádzača Fr 13
použiteľná dĺžka priesvitného unidirekčného zavádzača cm 74
celková dĺžka priesvitného unidirekčného zavádzača cm 91
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
priesvitný ovládateľný zavádzač áno
unidirekčné ovládanie áno
 4. 3) Spojovacie káble
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
súčasťou setu sú spojovacie káble na prepojenie katétra s konzolou áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
3. Predmet plnenia (tovar): musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
4. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy
5. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy/rámcovej dohody
6. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:
- plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb,
- termín dodania je do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod,
- do uvedeného termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky,
- za termín doručenia objednávky sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom, v prípade objednávky zaslanej e-mailom,
- súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky, ŠUKL kód tovaru, X-kód (ak bol pridelený),
- ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po neodkladnom odsúhlasení objednávateľom (telefonicky, resp. e-mailom) dodať tovar v náhradnom termíne, alebo jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa.
7. Zazmluvnený rámec plnenia nie je pre zmluvné strany záväzný a predstavuje len predpokladané množstvo tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto rámcovej dohody dodávateľom objednávateľovi dodané. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec plnenia.
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo tovaru, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody.
9. Platobné podmienky:
- kupujúci uhradí kúpnu cenu na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru,
- splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry kupujúcemu, ak nie je dohodnuté inak,
10. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy:
a) kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť:
- ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je schopný z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov plniť dodávky tovaru,
- ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky,
- ak nebude dodržaný termín dodania podľa bodu 6,
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi,
c) kupujúci je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť naň dobropis.
11. Na preukázanie minimálnych technických vlastností a parametrov predmetu zákazky dodávateľ predloží objednávateľovi (do 3 dní od uzavretia zmluvy/rámcovej dohody) :
- prospektový materiál ponúkaných tovarov, ktorý musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov tovarov, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, na základe ktorých objednávateľ posúdi splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt,
- sortiment ponúkaného tovaru s uvedením názvu tovaru, katalógového číslo tovaru, ŠUKL kódu tovaru, kategorizačného kódu tovaru, mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH za MJ tovaru, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH za MJ tovaru.
- čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód
12. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať kupujúceho (bezodkladne, najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmeny) :
- o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. ŠUKL kód)
- o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov,
- k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonávaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví.
13. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s:
- aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov,
- aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne.
14. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
15. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
16. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

40,00 ks setov

214 533,20

214 533,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.06.2023 10:19

03.07.2023 08:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.07.2023 08:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 376
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.06.2023 11:04 - Vstupná ponuka 214 533,20 € Cena bez DPH
28.06.2023 11:04 - Najvýhodnejšia ponuka 214 533,20 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS