• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2023 10:17
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2023 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2023 12:00

Detail zákazky Z20236630

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2023 10:17
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2023 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2023 12:00

Základné údaje

Z20236630

OF-274960

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8077468

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok školský

nábytok školský

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. nábytok školský
Funkcia
nábytok určený do učební
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školská lavica dvojmiestna pevná ks 23
Školská stolička pevná ks 46
Stolička konferenčná ISO NE s pultíkom na písanie ks 20
Stolík konferenčný čerešňa ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Školská lavica dvojmiestna pevná : -
- lavica vyrobená z oválneho profilu 50x30 mm, nohy spevnené po celej dĺžke v strede polooblúkovým oválnym profilom 40x20 mm -
- vystúženie aj pod doskou po celej dĺžke -
- 2xháčik s odkladacím priestorom -
- hrúbka steny 1,5 mm ukončená plastovými koncovkami -
- doska DTD 18 mm ABS 2mm, oblé rohy , ABS hrana pevne zabezpečená s doskou lavice -
- farba konštrukcie po dohode s dodávateľom - zelená -
- doska 1300x500 mm, farba dosky buk, hrúbka 18mm, veľkosť č. 7 -
Školská stolička pevná : -
- profil - ovál 40x20 mm -
- hrúbka steny 1,5mm -
- tvarovaná buková preglejka -
- veľkosť č. 7 -
- sedák - hrúbka preglejky 10mm -
- operadlo - hrúbka preglejky 10mm -
- nohy stoličky - ukončené plastovými klzákmi , farba konštrukcie po dohode s dodávateľom - zelená -
Stolička konferenčná ISO NE s pultíkom na písanie : -
- pevná pohodlná stolička so širším operadlom a sedadlom a sklápateľným pultíkom na písanie. -
- kostra kov, čierny komaxit, čalúnený sedák aj operadlo. -
- hĺbka sedenia v cm 42, nosnosť v kg 110, šírka sedenia v cm 47, výška sedenia v cm 48, výška operadla v cm 40, hmotnosť v kg 5,5, šírka celkom v cm 54, výška celkom v cm 84 -
- látka C06 modrá -
Stolík konferenčný čerešňa : -
- šírka 600mm, hĺbka 600mm, výška 420 mm -
- 2x doska 25mm - silná laminovaná drevotrieska vybavená 2 mm ABS hranou -
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov Upresnenie
Vrátane dopravy na miesto plnenia -
Cena dopravy musí byť súčasťou ceny tovaru. -
Požadujeme nábytok v presnom tvarovom vyhotovení, presných rozmerov,dekorov a farieb. -
Požaduje sa, aby dodávateľ do 7. pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi vzorku tovarov. -
Vzorky požadovaných položiek ostanú na posúdenie u verejného obstarávateľa v trvaní min. 72 hodín. -
Až po odsúhlasení kvality parametrov vzorky objednávateľom, postúpi objednávateľ dodávateľovi záväznú objednávku. -
V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorku tovaru, ktorá nezodpovedá popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. -
Nepredloženie vzoriek alebo predloženie vzoriek, ktoré nie sú v súlade s požadovanou špecifikáciou, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy so sankciou odstúpenia od zmluvy. -
Súčasne bude dodávateľovi udelená negatívna referencia. -
Dodávateľ je povinný dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar. -
Na faktúre musí byť uvedené číslo zmluvy. -
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. -
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. -
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať toľko tovaru, koľko bude aktuálne potrebovať a do výšky vyčlenených finančných prostriedkov. -
Dodávateľ doloží obstarávateľovi technickú špecifikáciu k predmetu zákazky do troch pracovných dní aj s dokladmi preukazujúcimi požadovanú špecifikáciu. -
Dodanie materiálu v pracovné dni, v čase od 07,00 – 13,00 hod. -

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

10.07.2023 00:00 — 31.08.2023 23:59

1,00 zákazka

8 500,00

7 083,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu technických požiadaviek podľa požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.06.2023 10:17

07.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 192
 152
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.06.2023 14:14 - Vstupná ponuka 8 490,00 € Cena s DPH
28.06.2023 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka 8 490,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS