• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2023 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2023 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2023 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2023 15:05

Detail zákazky Z20236586

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2023 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2023 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2023 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2023 15:05

Základné údaje

Z20236586

OF-274860

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8057350

Objednávateľ

31947000

Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky

Hlavná 110, Košice - Staré mesto, 04265, SVK

Dodávateľ

53399889

RONY service s. r. o.

Karpatská 54A, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie kamery BVMS a Licencia sysému BVMS

BVMS Plus 11

  • 48421000-5 - Softvérový balík na správu zariadení

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencia kamera BVMS
Funkcia
BVMS Plus 11, License Camera/decoder expansion
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
BVMS Plus 11, License Camera/decoder expansion ks 20
 2. Licencia systém BVMS
Funkcia
BVMS Plus 11
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
BVMS Plus 11 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien, DPH a celkovej ceny s DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar do štrnástich (14) pracovných dní od odo dňa uzavretia zmluvy.
Celková cena predmetu Zmluvy zahŕňa všetky náklady Tovaru  t.j. cenu konečnú, ktorú uhradí Objednávateľ Dodávateľovi za dodanie predpokladaného množstva Tovaru (ďalej len "Cena"). Dodávateľ sa zaväzuje dodať Tovar Objednávateľovi bez fakturácie nákladov Dodávateľa za cenu dopravy Tovaru.
Faktúry budú vystavené Dodávateľom a doručené do miesta sídla Objednávateľa v písomnej forme. Úhrada Objednávateľa za dodaný Tovar sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Lehota splatnosti faktúry je dvadsaťjeden (21) dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ aj Objednávateľ sú oprávnení odstúpiť od Zmluvy, ak druhá Zmluvná strana podstatným spôsobom poruší ustanovenia tejto Zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy je takýto prejav vôle voči druhej Zmluvnej strane účinný dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy. Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti Zmluvných strán vyplývajúce z tejto Zmluvy, okrem nárokov na náhradu škody a nárokov na zmluvné alebo zákonné sankcie.
V prípade odstúpenia od Zmluvy dôsledkom podstatného porušenia ustanovení tejto Zmluvy, Dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením Zmluvy voči Objednávateľovi žiadne sankcie.
Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením Objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že Dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si Objednávateľ voči Dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 110, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

03.07.2023 14:15 — 07.07.2023 13:30

1,00 zákazka

3 700,00

3 066,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.06.2023 14:11

30.06.2023 14:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.06.2023 14:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 400
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.06.2023 21:55 - Vstupná ponuka 3 690,00 € Cena s DPH
28.06.2023 21:55 - Najvýhodnejšia ponuka 3 690,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS