• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2023 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2023 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2023 13:05

Detail zákazky Z20236564

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2023 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2023 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2023 13:05

Základné údaje

Z20236564

OF-274848

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8063172

Objednávateľ

54435412

Správa Národného parku Slovenský raj so sídlom v Spišskej Novej vsi

Štefánikovo námestie č.9, Spišská Nová Ves, 05201, SVK

Dodávateľ

47076178

FaxCopy Pro s. r. o.

Domkárska 15, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Digitálny fotoaparát s objektívom

Fotoaparáty

  • 38651600-9 - Digitálne fotoaparáty

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Digitálny fotoaparát
Funkcia
1. Nákup nového, nepoužívaného digitálneho fotoaparátu vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), nevystavovaný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, neopotrebovaný, netestovaný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list...) v slovenskom jazyku. Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
3. Objednávaný tovar bude slúžiť  pre zachytávanie a zber fotografického materiálu určeného pre potreby Realizácie vybranných aktivít vyplývajúcich z programov starostlivosti o Národný park Slovenský raj a CHVÚ Slovenský raj.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Digitálny fotoaparát Panasonic Lumix DMC-FZ2000 alebo ekvivalent ks 3
Optické priblíženie x 20 40
Rozlíšenie snímača Mpx 20
Záruka rok 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Objektív Leica DC VARIO-ELMARIT 24-480mm alebo ekvivalent
Princíp stabilizácie obrazu 5 osová optická stabilizácia
Typ blesku výklopný blesk vybavený sánkami pre externý blesk
Režim blesku Automatika TTL, korekcie blesku
Typ hľadáčika Elektronický OLED hľadáčik 4:3
Typ LCD monitora Výklopný a otočný dotykový displej
Uhlopriečka LCD monitora 7,5 cm
Konektory microHDMI, Hi-Speed USB 2.0 micro B
Sloty pre pamäťové karty SD/SDHC/SDXC
Príslušenstvo Nabíjačka, napájací kábel, popruh, krytka objektívu, USB kábel, návod, záručné listy
1.13. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom navrhovaného referenčného produktu, ekvivalent musí mať technickú špecifikáciu rovnakej, alebo vyššej kvality. Ekvivalentné riešenie musí spĺňať požiadavky na min. zadané parametre, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je zariadenie určené.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruku a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba tovaru (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely-pri vade podliehajúcej záruke) počas záručnej doby v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
7. Dodávateľ predloží dodací list, v ktorom bude uvedené sériové číslo tovaru.
8. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
9. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
11. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
13.  Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronickej platformy, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
15. Lehota splatnosti vystavenej faktúry je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. Zmluvné strany týmto výslovne vyhlasujú, že 60 dňová lehota splatnosti faktúry vystavenej predávajúcim kupujúcemu v žiadnom prípade nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam vyplývajúcim z tejto zmluvy pre predávajúceho a takéto dojednanie odôvodňuje povaha predmetu plnenia v zmysle tejto zmluvy. Faktúra sa zaplatí bankovým prevodom na účet predávajúceho.
16. Predávajúci je povinný strpieť výkon kontroly/auditu zo strany oprávnených osôb v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikovo námestie 9, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

06.07.2023 08:00 — 31.07.2023 12:00

3,00 ks

3 181,90

2 651,58

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.06.2023 11:04

03.07.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.07.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 37
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.06.2023 13:22 - Vstupná ponuka 3 181,90 € Cena s DPH
03.07.2023 07:25 - Najvýhodnejšia ponuka 3 150,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS