• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2023 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2023 12:50

Detail zákazky Z20236559

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2023 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2023 12:50

Základné údaje

Z20236559

OF-274813

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8092568

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36412741

Fatra TIP, s.r.o.

Košúty II. - Priemyselná zóna, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup zeleniny a ovocia pre školiace stredisko Liptovský Ján

zelenina a ovocie

  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03221100-7 - Koreňová a hľuzová zelenina
  • 03221230-7 - Papriky
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 03221250-3 - Cuketa
  • 03221260-6 - Huby
  • 03221270-9 - Uhorka
  • 03221300-9 - Listová zelenina
  • 03221400-0 - Kapustovitá zelenina
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 03222110-7 - Tropické ovocie
  • 03222300-6 - Netropické ovocie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie I. trieda akosti
Funkcia
Dodávka ovocia k príprave jedál za účelom predaja v školiacom stredisku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ananás ks 3
Banány kg 300
Broskyne kg 13
Hrozno biele kg 30
Hrozno tmavé kg 30
Hrušky kg 35
Jablká gala kg 750
Jablká golden kg 750
Kiwi kg 95
Mandarínky kg 100
Melón vodový (červený) kg 50
Melón žltý kg 5
Nektarinky kg 50
Physalis v košíku kg 0,5
Pomaranče kg 200
Slivky/ringloty kg 5
Jahody kg 10
Maliny kg 1
Čučoriedky kg 1
Avokádo Hass ks 3
Citrón kg 125
Limetka kg 13
 2. Zelenina I. trieda akosti
Funkcia
Dodávka zeleniny k príprave jedál za účelom predaja v školiacom stredisku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Baklažán kg 3
Batáty kg 5
Brokolica kg 3
Cesnak kg 10
Cibuľa kg 300
Cibuľa červená kg 20
Jarná cibuľka zv 125
Cuketa kg 10
Cvikla/repa kg 3
Hliva ustricová kg 3
Kaleráb kg 163
Kapusta biela hlávková kg 175
Kapusta červená hlávková kg 125
Kapusta čínska kg 25
Karfiol ks 10
Kel kg 25
Mrkva kg 200
Paprika PCR kg 200
Paprika červená kg 15
Paprika žltá kg 15
Paprika zelená kg 15
Paradajky kg 300
Paradajky cherry kg 3,5
Paštrnák kg 75
Petržlen kg 38
Pór kg 33
Reďkovka červená zv 15
Reďkovka biela kg 3
Šalát hlávkový ks 13
Šalát Lollo biondo ks 13
Šalát Lollo rosso ks 13
Šalát poľný/valerián kg 6,5
Šalát Rucola kg 30
Šalát ľadový ks 158
Šalát Rímsky ks 8
Šalát mix - balený kg 15
Šampiňóny voľné kg 38
Šampiňóny balené kg 3,5
Uhorka šalátová (hadovka) kg 550
Zeler (praný) kg 75
Zeler stopkový/stonkový kg 2,5
Zemiaky neskoré kg 1200
Zemiaky skoré kg 600
Kapusta kvasená 1 kg balenie kg 70
Čalamáda nakladaná kg 3
 3. Čerstvé bylinky a sušené hríby
Funkcia
Dodávka čerstvých byliniek a sušených hríbov k príprave jedál za účelom predaja v školiacom stredisku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bazalka kg 1
Ligurček kg 1
Mäta pieporná kg 1
Pažítka kg 5
Petržlenová vňať hladkolistá kg 15
Petržlenová vňať kučeravá kg 5
Rozmarín kg 2
Tymián kg 2
Kôprová vňať kg 3
Zázvor kg 3
Sušené dubáky kg 5
Sušená zmes húb kg 2,5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE
I.1 Predmetom plnenia je záväzok Dodávateľa dodať Národnej diaľničnej spoločnosti a. s., (ďalej len "Objednávateľ") tovar – Zeleninu a ovocie (ďalej aj ako „predmet plnenia“ alebo „tovar“) podľa technickej špecifikácie predmetu plnenia, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania, počas doby trvania Rámcovej dohody (ďalej len „Dohody“) na dobu určitú a to buď na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa požiadaviek Objednávateľa, na základe Čiastkových výziev a záväzok  ...
... plnenia v súlade s Dohodou dohodnutú cenu.
I.2 Do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Dohody Dodávateľ predloží vyplnenú Prílohu č. 1 - Špecifikácia ceny (ďalej len "Príloha č. 1") a Prílohu č. 2 - Návrh na plnenie kritérií (ďalej len "Príloha č. 2) k Opisnému formuláru. Dodávateľ vyplňuje len žlto označené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len "EKS") je totožná s celkovou cenou z Prílohy č.1 a Prílohy č.2 k Opisnému formuláru.
I. 3 Strany Dohody sa dohodli, že rozsah a množstvo tovaru uvedené v Prílohe č. 1 Dohody je len orientačné a skutočne odobrané množstvo sa bude odvíjať od skutočných potrieb Objednávateľa po dobu trvania Dohody, na základe čiastkových výziev (ďalej len "objednávky").
I.4 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar/predmet plnenia uvedený v objednávkach spravidla 2x týždenne v pracovných dňoch do Školiaceho strediska Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., Za Plavom 10, 032 03 Liptovský Ján (ďalej len „miesto plnenia“), inak sa to chápe ako podstatné porušenie Dohody a Objednávateľ je oprávnený ukončiť Dohodu odstúpením.
I.5 Z dôvodu obľúbenosti konkrétnych druhov tovarov u zákazníkov, a dlhoročných skúseností s predajom, uprednostní Objednávateľ ponuky na dodanie presného typu tovaru uvedeného v špecifikácii ceny. Pokiaľ zo špecifikácie ceny predmetu plnenia/Dohody vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, Objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať‘ výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. ...
... V prípade ekvivalentného plnenia je Dodávateľ povinný Objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
I.6 Odovzdanie a prevzatie predmetu plnenia na základe uzatvorenej Dohody, potvrdia strany Dohody na dodacom liste. Za strany Dohody sú oprávnené podpísať dodací list osoby zodpovedné za odovzdanie a prevzatie predmetu plnenia na dodacom liste. Mená osôb zodpovedných za odovzdanie a prevzatie predmetu plnenia na dodacom liste predloží Objednávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Dohody.
I.7 Vlastnícke právo k predmetu plnenia nadobúda Objednávateľ jeho prevzatím. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní predmetu plnenia ostáva predmet plnenia vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni Objednávateľovi riadne prevziať tovar.
I.8 Oprávnené osoby Objednávateľa sú povinné dodaný predmet plnenia skontrolovať podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je porušený, či inak poškodený prepravný obal alebo tovar, sú tieto osoby oprávnené odmietnuť takýto tovar prevziať.
I.9 Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu vizuálnych chýb, nedodržania ceny, akosti, druhu alebo množstva tovaru špecifikovaného špecifikáciou ceny, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 24 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
I. 10 Dodávateľ je povinný dodať tovar do 3 (troch) kalendárnych dní odo dňa doručenia písomnej objednávky Objednávateľovi, resp. v inom termíne určenom v objednávke.
I.11 Predávajúci ručí Objednávateľovi za to, že predávaný tovar zodpovedá akosťou platným normám a spĺňa podmienky podľa zákona č.152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov.
I.12 Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavku 1. triedy akosti, v čase dodania nemá uplynutú výrobcom stanovenú exspiračnú dobu a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami. Minimálna expiračná doba pri Položke č. 1 Ovocie I. trieda akosti predstavuje 3 dni, minimálna expiračná doba pri Položke č. 2 Zelenina I. trieda akosti predstavuje 5 dni, minimálna expiračná doba pri Položke č. 3 Čerstvé bylinky predstavuje 5 dni a minimálna expiračná doba pri Položke č. 4 Sušené hríby predstavuje 6 mesiacov.
I.13 Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu predmetu tejto zákazky.
I.14 Za porušenie Dohody podstatným spôsobom bude Objednávateľ považovať, ak ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, respektíve s lepšími parametrami ako požadoval. Opakované, chybné dodávky predmetu plnenia a nedodržanie uvedených podmienok sa považuje za zásadné porušenie Dohody a Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od Dohody.
I.15 Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, Objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
II. CENA
II.1 Cena tovaru dodaného v zmysle Dohody je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách. Jednotkové ceny uvedené v Prílohe č.1 sú stanovené v súlade s ponukou Dodávateľa a zahŕňajú všetky náklady a výdavky spojené s riadnym dodaním predmetu plnenia, vrátane dopravy na miesta dodania.
II.2 Jednotkové ceny sú sú platné počas doby trvania Dohody. Dodávateľ vyplní jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet plnenia, vrátane nákladov na dopravu.
II.3 Celková cena, v zmysle tejto Dohody, bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru.
II.4 Prijatá celková cena z EKS je záväzná pre uzatvorenie Dohody, stanovená v súlade s ponukou uchádzača z EKS. Táto celková cena pokrýva všetky dohodnuté záväzky.
II.5 Cena je dohodnutá ako maximálna a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti Dohody. Objednávateľ nepripúšťa v priebehu trvania Dohody navýšenie cien.
II.6 Cena zahŕňa dodanie predmetu plnenia v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, vrátane obalu a vyloženia v sídle Objednávateľa na mieste plnenia, v zmysle bodu I.4, v súlade a premietnutím nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru.
II.7 Dodávateľ sa zaväzuje Objednávateľovi znížiť jednotkové ceny, kedykoľvek počas trvania Dohody, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru Dodávateľa, a to aj bez vyzvania Objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej Objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Dodávateľ vyhotoví faktúru po dodaní tovaru, prílohou ktorej bude podpísaný dodací list a sumár dodaného tovaru.
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, pričom je Dodávateľ povinný priložiť k nej požadované prílohy. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Dohody, číslo objednávky, popis plnenia v zmysle predmetu plnenia, bankové spojenie v zmysle Dohody.
III.3 Ak faktúra nebude obsahovať údaje podľa bodu III.2 alebo nebudú k faktúre priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť na doplnenie, opravu alebo inú zmenu Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.4 Objednávateľ je povinný uhradiť faktúru do 30 (tridsiatich) dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla Objednávateľa bez nedostatkov.
III.5 Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa.
IV. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV.1 Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na Objednávateľa v čase, keď prevezme predmet plnenia spôsobom uvedeným v bode I.6 a I.7 Opisného formulára, alebo ak tak neurobí včas, potom v čase, keď mu Dodávateľ umožní nakladať s tovarom a Objednávateľ poruší Dohodu tým, že tovar bez uvedenia dôvodu neprevezme.
IV.2 Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu e-mailom alebo telefonicky, oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu dodania tovaru s dôsledkom predĺženia dohodnutej lehoty dodania o 1 (jeden) deň. Takéto oznámenie musí byť Dodávateľom následne v lehote 1 (jeden) deň písomne potvrdené. Predĺžením dohodnutej lehoty dodania predmetu plnenia zo strany Dodávateľa nie je dotknutá povinnosť Dodávateľa uhradiť zmluvnú pokutu za omeškanie okrem prípadov, keď k omeškaniu došlo z dôvodov vyššej moci.
V. ODSTÚPENIE OD DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE DOHODY, POKUTA V ZMYSLE DOHODY
V.1 V prípade nedodržania technických parametrov a podmienok kvality predmetu plnenia, alebo termínu dodávok uvedených v špecifikácii ceny/ Opisnom formulári/ Dohode a požiadaviek Objednávateľa v súlade s Dohodou/ Opisným formulárom, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Dohody v zmysle platných a účinných Obchodných podmienok Elektronickej platformy (OPEP), ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť Dohody a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V.2 V prípade, ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s dodaním tovaru podľa lehoty stanovenej v Opisnom formulári, vzniká Objednávateľovi nárok požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% (slovom: päť stotín percenta) z ceny nedodaného predmetu plnenia za každý deň omeškania.
V.3 Uplatnením pokuty v zmysle Dohody nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, pričom zmluvná pokuta sa nezapočítava na náhradu vzniknutej škody.
V.4 V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry podľa článku III má Dodávateľ právo na zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,05 % (slovom: päť stotín percenta) z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania.
V.5 V prípade, nedodržania podmienok kvality a nesplnenia akejkoľvek osobitnej požiadavky, odstúpenie od Dohody z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Dohody na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v informačných systémoch verejnej správy) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu.
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Dohody na Trhovisku.
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formuláru je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritérií.
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v Predmete Dohody podľa článku II. tejto Dohody , resp. v Dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných Obchodných podmienok elektronickej platformy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za Plavom 10, Liptovský Ján, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

12

7 331,00 ks/kg/zv

13 000,00

13 000,00

V zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.06.2023 10:20

12.07.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.07.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.06.2023 12:57 - Vstupná ponuka 11 667,80 € Cena bez DPH
07.07.2023 15:17 - Najvýhodnejšia ponuka 10 371,78 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS