00312584
Obec Chtelnica
Nám. 1.mája 495/52, Chtelnica, 92205, SVK
50648250
RUN Pro, s.r.o.
Lesnícka 10, Banská Štiavnica, 96901, SVK
Zdravotnícke zariadenie, vybavenie a zdravotnícka technika pre CIZS
Zdravotechnika, CIZS
Tovar, Služba
1. Vyšetrovacie kreslo gynekologické
|
|
---|---|
Funkcia |
vyšetrovacie kreslo gynekologické |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | ks | 1 | ||
počet motorov vyšetrovacieho kresla | ks | 3 | ||
Výška v najnižšej polohe | mm | 610 | ||
Výška v najvyššej polohe | mm | 900 | ||
výškové nastavenie | mm | 300 | ||
nosnosť | kg | 160 | ||
dĺžka stola vo vodorovnej polohe | mm | 1650 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nastavenie do nulovej plohy | Áno |
vybavená umývadlom z umelej hmoty, ktoré je umiestnené pod sedadlom a ktoré sa posúva mechanicky | Áno |
Otočné a odnímateľné lakťové opierky | Áno |
Anatomická a nastaviteľná opierka hlavy | Áno |
Voľba farebného prevedenia | Áno |
2. Germicídny žiarič uzavretý so spínacími hodinami
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 14 | ||
Výkon žiariča | W | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Žiarič s priamym alebo nepriamym žiarenim | Áno |
3. Autokláv
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 4 | ||
Veľkosť komory | cm | 45 | ||
Priemer komory | cm | 25 | ||
Objem komory | l | 23 | ||
Rozmery (šxvxh) | cm | 42,5x39x70 | ||
Váha | kg | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Voľne stojací typ zariadenia | Áno |
Množstvo materiálu pre 1 cyklus | min. 4 kg. Inštrumentov a 1 kg. Textílie |
Zdroj napätia | 220-240 V / 50/60 Hz |
4. Váha s výškomerom
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 3 | ||
hmotnosť pacienta | kg | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
presnosť váženia | +/-50 gramov |
Napájanie z batérií alebo adapterom z elektrickej siete | Áno |
Váha váži hmotnosť pacientov v štandardnej polohe. | Áno |
5. Mikroskop
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stabilný ergonomický statív s integrovaným úchytom v ráme mikroskopu pre jednoduchú manipuláciu | Áno |
Zabudované úložisko pre elektricky kábel v ráme mikroskopu | Áno |
Zabudovaný bezpečnostný slot v statíve mikroskopu proti krádeži s možnosťou uzamknutia k stolu | Áno |
Možnosť nastavenia dorazu stolčeka | Áno |
Integrované LED osvetlenie pre prechádzajúce svetlo | Áno |
Otočné regulátory pre hrubé a jemné ostrenie po oboch stranách statívu | Áno |
Mechanický x-y pracovný stolík s ochrannou keramickou povrchovou vrstvou s ovládaním na pravej strane | Áno |
držiak na vzorky pre pozorovanie v prechádzajúcom svetle vo svetlom poli | Áno |
Nastaviteľný kondenzor s apertúrnou clonou | Áno |
Štvorpozičný držiak objektívov | Áno |
Binokulárny tubus s nastavením výšky pozorovania a rozstupu očníc | Áno |
Okuláre 10x so zorným polom FN = 20 s dioptrickou korekciou | Áno |
Objektívy triedy Plan-Achromat(alebo ekvivalent) 4x, 10x, 40x a 100x | Áno |
Certifikát IVD | Áno |
Protiprachový obal | Áno |
6. Chladnička na liečivá
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 4 | ||
Netto objem | l | 27 | ||
Rozmery (vxšxh) | cm | 58x42x39 | ||
Spotreba energie | kW/24hod | 0,86 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tácky spredu kryté priehľadným krytom, ktorý zabráni rýchlemu zohriatiu obsahu pri otvorení dverí | Áno |
Digitálny teplomer ukazuje vnútornej teploty so zobrazením maximálnej a minimálnej teploty | Áno |
LED osvetlenie | Áno |
Akustický signál pri otvorených dverách | max. 20 sekúnd po otvorení |
Teplotný rozsah | min. 2-80°C |
7. Diagnostický systém do ambulancie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 3 | ||
Rozmery (šxhxv) | mm | 200x240x205 | ||
Testovací čas | min | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
multifunkčný analyzátor pre ambulantných lekárov | Áno |
kvantitatívne stanovenie koncentrácie C-reaktívneho proteínu (CRP) v plnej krvi, plazme a sére | Áno |
opakovane overiteľné výsledky do niekoľkých minút | Áno |
Zabudovaná tlačiareň | Áno |
Merací rozsah- krv | min. 1-150 mg/L |
Merací rozsah- serum plasma | min. 1-130 mg/L |
8. Vyšetrovací stôl s el. zdvíhacím podhlavníkom
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 3 | ||
rozmery (dxš) | cm | 197x70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dvojdielny | Áno |
elektricky nastaviteľná výška v rozsahu | Áno |
ovládač štandardne namontovaný pod doskou | Áno |
9. Kreslo na podávanie infuzií
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 | ||
Pojazdné s kolieskami o priemere | mm | 75 | ||
Šírka stolu | mm | 480 | ||
Rozmery kresla v sede (šxd) | mm | 600x800 | ||
Roznmery kresla v ľahu (šxd) | mm | 600x1800 | ||
Nosnosť | kg | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kreslo na odbery v sede, ľahu, poloľahu | Áno |
Snímateľné, umývateľné opierky rúk | Áno |
10. Vyšetrovacie svetlo
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 4 | ||
Intenzita svetla | lux | 100000 | ||
Životnosť LED | hod. | 50000 | ||
Hĺbka osvetlenia | mm | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Na pojazdnom stojane | Áno |
Zdroj svetla LED | Áno |
11. Oftalmoskop
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 | ||
Farebná teplota | kelvin | 4000 | ||
Životnosť LED svetla | hod. | 100000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dioptické koliesko s 29 korekčnými šošovkami Plus 1-10, 12, 15, 20, 40 Mínus 1-10, 15, 20, 25, 30, 35 | Áno |
Ľahko ovládateľné clonové ručné koleso s polkruhom, hviezdicovou fixáciou s malým / stredným / veľkým kruhom, štrbinou a bez červeného filtra s efektom zvyšujúcim kontrast | Áno |
Zahŕňa filtračné koleso pre všetky otvory so zobrazením symbolov, bez červeného filtra | Áno |
Optimalizovaná vysoko výkonná optika s asférickou šošovkou kondenzátora | Áno |
Paralelná dráha lúča | Áno |
Odolnosť voči prachu | Áno |
LED Svetlo | Áno |
12. Prebaľovací pult
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 | ||
Rozmery (šxhxv) | cm | 65x65x100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prebaľovací pult so zásuvkou | Áno |
vyrobený z ABS nábytkových dosiek | Áno |
Názov |
Súčasťou predmetu zákazky je doprava na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu a odovzdanie užívateľského manuálu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj zaškolenie budúcej obsluhy ( zamestnancov Objednávateľa) na predmet zákazky, a to maximálne v rozsahu 5 hodín v sídle miesta dodania. |
Minimálne 2 ročná záruka na kompletné vybavenie vrátane poskytnutia bezplatnej 2x servisnej preventívnej prehliadky. |
Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, zaučením obsluhujúceho personálu a podpísaním preberacieho protokolu. |
Predmet zákazky musí byť dodaný ako nový, pričom za nový sa považuje, ak rok dodania je totožný s rokom výroby predmetu zákazky, alebo ak rok výroby predmetu zákazky je o jeden rok nižší ako je rok dodania predmetu zákazky. Predmetom zákazy nemôže byť použitý alebo repasovaný tovar. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia. |
Dodávateľ deklaruje, že predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zápis v Registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa doručenia faktúry. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu. |
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. V prípade, že bude predmet zákazky dodaný po častiach, dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru za takto čiastočne dodaný predmet zákazky. Súčasťou faktúry musí byť podpísaný dodací list zo strany Objednávateľa a doklad o zaškolení obsluhy v zmysle bodu 3 týchto Osobitných požiadaviek. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek. Dodávateľ uvedie v rozpočte aj rozdelenie na ceny bez DPH a ceny s DPH. V prípade nedodržania tejto povinnosti, je objednávateľ oprávnený zmluvnú pokutu vo výške 50,00 EUR za každý deň omeškania. |
Požaduje sa predložiť doklad preukazujúci technické vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. produktový list, a pod.) do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. (Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých položiek predmetu zmluvy uvedených v tomto opisnom formulári: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list, produktový list a pod., ktorý musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok ponúkaného tovaru, názov výrobcu a typové označenie výrobku.) |
Predmet zákazky musí byť certifikovaný v súlade s platnou legislatívou EU a SR. Požaduje sa predložiť platný CE certifikát alebo vyhlásenie o zhode. V prípade, že ide o prístroj, ktorý má mať pridelený ŠUKL kód, resp. ekvivalentný doklad, je Dodávateľ povinný predložiť k dodanému prístroju doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. ekvivalentný doklad. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie pasportov, záručných listov, návodov na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, predloženie kópie dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia a ostatných dokladov súvisiacich s predmetom zákazky a to najneskôr pri podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj zapojenie do jestvujúcich rozvodov médií v mieste dodania predmetu zákazky pokiaľ si to dosiahnutie funkčnosti predmetného typu tovaru vyžaduje. |
Objednávateľ požaduje záručnú dobu minimálne na 24 mesiacov na každý tovar. Objednávateľ v rámci záručnej doby požaduje: • záručné práce/odstránenie reklamované vady bezplatne v mieste umiestenia predmetu Zmluvy. • reakciu Dodávateľa na reklamovanú vadu maximálne do 6 hodín od jej oznámenia • odstrániť reklamované vady a dodať náhradné diely ( ak je to relevantné) najneskôr do 72 hodín od nahlásenia vady Objednávateľom • v prípade dlhšej opravy ( dlhšie ako 30 dní) v záručnej dobe sa Dodávateľ zaväzuje dodať na dobu opravy náhradné plnenie |
V prípade, že počas záručnej doby je reklamovaný tovar neopraviteľný, Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi rovnaké zariadenie ako je reklamovaný tovar. V prípade, že v čase uplatnenia tejto reklamácie nebude zo strany Dodávateľa možné dodať rovnaké zariadenie, Dodávateľ je oprávnený, na základe písomného súhlasu Objednávateľa, dodať aj ekvivalentné zariadenie. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady. |
Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady. |
V prípade nutnosti vykonania záručnej opravy mimo miesta dodania a montáže, počas záručnej doby, zabezpečenie dopravy predmetu zákazky do miesta vykonania záručnej opravy je súčasťou ceny Dodávateľa za predmet zákazky, tzn. znáša ich Dodávateľ. |
Servisné práce, dodávka náhradného materiálu ( vrátane náplní, pokiaľ sa reklamácia bude týkať náplní), náhradných dielov alebo náhradného plnenia počas záručnej doby musí byť zahrnutá v cene predmetu zákazky |
Termín dodania predmetu zákazky , po nadobudnutí účinnosti zmluvy, najneskôr do 31.10.2023, Objednávateľ oznámi Dodávateľovi nadobudnutie účinnosti zmluvy najneskôr do 3 pracovných dní od vzniku tejto skutočnosti. Dodávateľ môže dodať predmet zákazky aj po častiach, pričom musí byť zachovaná maximálna lehota dodania do 31.10.2023. |
V prípade, že sa ponúkaný predmet zákazky skladá zo súpravy zariadení, súprava zariadení musí byť dodaná ako súprava, ktorá je spolu zapojiteľná a plne funkčná, tak po technickej aj legislatívnej stránke. |
Objednávateľ požaduje, aby sa pri plnení zákazky prihliadalo na ochranu životného prostredia a požaduje spätný odber, recykláciu alebo opätovné použitie obalov, ktorú sú súčasťou dodania tovarov. |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 3 pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky. |
Pri nedodaní predmetu zmluvy v stanovenej lehote je Objednávateľ oprávnený účtovať penále vo výške 0,05 % zo zmluvnej ceny s DPH za každý začatý deň omeškania. |
S ohľadom na skutočnosť, že kúpna cena bude financovaná najmä z nenávratného finančného príspevku poskytnutého Európskou úniou a Štátnym rozpočtom SR, Dodávateľ berie na vedomie, že môže prísť k situácii, kedy bude Objednávateľ povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok na základe výzvy poskytovateľa príspevku alebo na základe rozhodnutia orgánov verejnej moci, ktoré sú oprávnené vykonávať kontrolu nad použitím nenávratných finančných príspevkov. |
S ohľadom na skutočnosť, že predmet zákazky bude financovaný najmä z nenávratného finančného príspevku poskytnutého Európskou úniou a Štátnym rozpočtom SR, Dodávateľ berie na vedomie, že môže prísť k situácii, kedy bude Objednávateľ povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok na základe výzvy poskytovateľa príspevku (napr. Riadiaci orgán podľa zákona č. 292/2014 Z.z. ) alebo na základe Metodických pokynov CKO alebo na základe rozhodnutia orgánov verejnej moci, ktoré sú oprávnené vykonávať kontrolu nad použitím nenávratných finančných príspevkov. |
V prípade nedodržania termínu dodania predmetu plnenia v zmysle bodu 22. osobitných požiadaviek na plnenie zo strany Dodávateľa a/alebo nedodržania akýchkoľvek iných zmluvných podmienok zo strany Dodávateľa a/alebo iného pochybenia Dodávateľa, v dôsledku ktorého/ktorých dôjde u Objednávateľa k nepreplateniu/ nevyčerpaniu celého alebo aj časti NFP ( týkajúceho sa predmetných tovarov) RO resp. SORO , s ktorým Objednávateľ má uzatvorenú ZoNFP je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške nepreplateného/nevyčerpaného NFP (týkajúceho sa predmetných tovarov) |
(pokračovanie bodu 29.) až vo výšky celého schváleného/poskytnutého príspevku NFP ( týkajúceho sa predmetných tovarov), ktorá môže predstavovať maximálne 95% oprávnených výdavkov ( predmetné tovary). |
V prípade povinnosti vrátiť RO resp. SORO už vyplatený NFP, Dodávateľ sa zaväzuje v zmysle §534 zákona č. 40/1964 Zb.Občianskeho zákonníka splniť takúto povinnosť za Objednávajúceho. V prípade nepreplateného/nevyčerpaného celého alebo aj len časti NFP, alebo v prípade ak Objednávateľ sám finančne vysporiada záväzok/záväzky voči RO resp. SORO vyplývajúci z tohto bodu, tak Dodávateľ je povinný uhradiť Objednávateľovi túto zmluvnú pokutu. Zmluvné strany sa dohodli, že povinnosť Dodávateľa v zmysle tohto bodu vzniká v lehote 30 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na takéto plnenie. |
Záväzok plniť za Objednávateľa alebo nahradiť Dodávateľovi plnenie podľa bodov 29 až 31. osobitných požiadaviek na plnenie trvá bez časového obmedzenia. |
Odkladacia podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy: Zmluva nadobudne účinnosť až po schválení procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z AK kontroly procesu VO. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s Dodávateľom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania Objednávateľ v súlade s bodom 22 upozorní na túto skutočnosť Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek Počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi riadiacim orgánom a Objednávateľovi a poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť, oprávneným osobám na výkon auditu. |
V prípade nesplnenia osobitných požiadaviek na plnenie a technických parametrov predmetu zákazky má Objednávateľ právo na odstúpenie od tejto Zmluvy a vystavenie negatívneho hodnotenia. |
CIZS Chtelnica, Chtelnica, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
10.07.2023 10:02 — 31.10.2023 12:00
1,00 celok
66 134,40
55 112,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.06.2023 10:10
04.07.2023 13:45
04.07.2023 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.07.2023 12:07 - Vstupná ponuka | 66 000,00 | € | Cena s DPH |
04.07.2023 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 65 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: