• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2023 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2023 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2023 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2023 12:05

Detail zákazky Z20236555

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2023 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2023 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2023 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2023 12:05

Základné údaje

Z20236555

OF-274682

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8057330

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

00692069

LYNX s.r.o.

Mlynské Nivy 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup podpory pre produkt SAS Framework for Tax Administration

nákup podpory

  • 48412000-9 - Softvérový balík na spracovanie daní
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. SAS Framework for Tax administration
Funkcia
Produkty SAS sú potrebné na prevádzku systémov analytika KVDPH a JAC.
Predmetom obstarania je podpora na obdobie do 31.12.2023, alebo na jeden rok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SAS Framework for Tax administration ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 Podmienky účasti
1.3.1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
1.3.2 Platobné podmienky
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
1.3.2.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou a inštaláciou služby na miesta plnenia.
1.3.2.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve.
1.3.2.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.2.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľom. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený protokol o poskytnutí Služby. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo.
1.3.2.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
1.3.2.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predmet plnenia Zmluvy sa bude financovať z rozpočtových prostriedkov objednávateľa.
1.3.3 Ostatné dojednania
1.3.3.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy certifikát prípadne iné potvrdenie od výrobcu alebo lokálneho zastúpenia v SR o partnerstve a oprávnení dodávať daný predmet plnenia. Uvedený dokument je potrebné predložiť v štátnom jazyku alebo českom jazyku. Ak je dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokumentu predloženom podľa prvej vety, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
1.3.3.2 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas predmet plnenia. Predmet plnenia musí byť nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Zmluvy a/alebo v Opisnom formulári predmetu obstarávania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.3.3 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
1.3.3.4 Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy a účinnosti za podmienok definovaných v Obchodných podmienkach elektronickej platformy.
1.3.3.5 Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia naraz, nie čiastkovo, na miesto dodania: Lazovná 63, Banská Bystrica a Bajkalská 24, Bratislava, v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod.
1.3.3.6 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 2 dni vopred.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

11.07.2023 11:00

1,00 ks

167 880,00

139 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.06.2023 11:10

30.06.2023 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.06.2023 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 401
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.06.2023 18:03 - Vstupná ponuka 167 880,00 € Cena s DPH
29.06.2023 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka 167 300,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS