• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2023 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2023 14:24
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2023 16:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2023 16:30

Detail zákazky Z20236544

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2023 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2023 14:24
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2023 16:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2023 16:30

Základné údaje

Z20236544

OF-274809

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8057312

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46323546

OFFICE STAR, s.r.o.

Šancová 63/3568, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stroje, zariadenia a príslušenstvo - skartovací stroj

skartovače, stroj skartovací

  • 30191400-8 - Skartovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skartovačka Securio B32 4,5 x 30 mm
Funkcia
Skartovač na papier, spinky, CD/DVD média, plastové karty
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skartovačka Securio B32 4,5 x 30 mm ks 1
Kapacita skartácie:  listov A4 / 70 g list 14
Objem koša: liter 82
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spôsob skartovania krížový rez
Rozmery vonkajšie (V x Š x H) mm 793 x 497 x 398 mm
Skartovaný materiál papier, CD / DVD, kreditné karty, kancelárske a zošívacie sponky
Rez mm 4,5 x 30 mm
Stupeň utajenia Certifikát NBU B32 dôverné
Automatický štart/ stop pomocou fotobunky áno
Automatické zastavenie pri prehltení, podávanie papiera s ochranou proti preťaženiu áno
Priesvitný plast na odpadovej nádobe súčasťou áno
Multifunkčné ovládacie tlačidlo áno
Rezacie valce vyrobené z masívnej tvrdenej ocele, tichý kontinuálny chod, mobilné na kolieskach áno
 2. Olej pre skartovačky HSM 250ml alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 4
Obsah balenia ml 250
 3. Odpadové vrecia pre skartovačky 440 x 370 x 850 mm
Funkcia
Náhradné plastové vrecia do skartovačky SECURIO B32
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet balení bal 2
Počet kusov v balení ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer vreca mm 440 x 370 x 850 mm
Farba priesvitná
Materiál plast
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek
Nedodanie položky sa považuje za porušenie zmluvy a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy
Termín doručenia zákazky dohodnúť s kontaktnou osobou v pracovných dňoch, spolu s tovarom, požadujem doručiť aj faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu do stráženého areálu, akceptovať s tým spojené zdržanie.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Dodaný tovar bude nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, technická dokumentácia ... ) v slovenskom jazyku.
Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť do 5 pracovných dní.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Záručná doba musí byť  minimálne 24 mesiacov od prevzatia.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, 080 01, Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

06.07.2023 14:24 — 27.07.2023 14:24

1,00 ks

1 147,45

1 147,45

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.06.2023 14:24

30.06.2023 14:24

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.06.2023 14:39

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 324
 83
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2023 14:56 - Vstupná ponuka 1 147,45 € Cena bez DPH
26.06.2023 15:10 - Najvýhodnejšia ponuka 1 147,25 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS