• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2023 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2023 12:58
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2023 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2023 14:35

Detail zákazky Z20236542

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2023 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2023 12:58
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2023 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2023 14:35

Základné údaje

Z20236542

OF-273901

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8063158

Objednávateľ

00151742

Ministerstvo financií Slovenskej republiky

Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárska stolička v celkovom počte 100 ks

Stoličky

  • 39111100-4 - Otočné sedadlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička v celkovom počte 100 ks
Funkcia
Stolička otočná - pracovná, vysoké operadlo s opierkou hlavy; ergonomicky integrovaná opora bedrovej chrbtice; mäkké čalúnené sedadlo; synchrónny mechanizmus s polohami blokácie, nastavenie sily protiváhy podľa hmotnosti, výškové nastavenie sedáku, nastaviteľné opierky rúk 2D
nastavenie opierok rúk do šírky v smere od sedáku stoličky do strán a nastavenie výšky opierok rúk podľa potreby užívateľa) z mäkkého PU, otáčanie opierok o 10´; bezpečnostné kolieska priemer 50mm na mäkké a tvrdé podlahy, poťahová látka – obojstranne čalúnená, oteru vzdornosť min. 150 000 otáčok; opierka chrbta pevná látková, farba čierna, nosnosť min. 130kg; životnosť min. 3 roky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 100
Nastavenie výšky sedadla pomocou plynového piestu cm 44 58
Šírka sedacej plochy cm 45 54
Hĺbka sedacej plochy cm 45 50
Podrúčky 2D nastaviteľné na minimálne šírku sedacej plochy cm 48 54
Nosnosť kg 130
Výška sedadla cm 43
Výška operadla cm 67
Oteruvzdornosť cyklus 150 000
Životnosť rok 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kolieska Bezpečnostné kolieska priemer 50 mm na mäkké podlahy
2. Kríž Päťramenný kovový kríž
3. Piest Zabezpečuje plynulé nastavenie výšky
4. Mechanizmus 1/2 synchronizované naklápanie operadla a sedadla (uhol operadla + 19⁰ je synchronizovaný s uhlom sedadla + 8⁰) Voľne plávajúce sedadlo a operadlo hojdanie/kolísanie
5. Mechanizmus 2/2 Možnosť fixovania sedadla a operadla v 5 polohách Nastaviteľný protitlak operadla v sede s kľukou Výšku stoličky je možné ľahko nastaviť pomocou plynového piestu
6. Anti – Shock systém zabráni úderu do chrbta užívateľa pri jeho uvoľnení
7. Sedadlo Korpus sedadla z viacvrstvovej preglejky, čalúnenie bez použitia lepidla, plne priedušné a recyklovateľné, ochranné krytie okolo sedadla pre ochranu hrán čalúnenia
8. Čalúnenie sedadla poťahová látka: test Martindale - min. 150 000 otáčok, oteru vzdornosť, stálofarebnosť a ohňovzdornosť (možnosť ľahkej údržby, odolnosť voči čistiacim prostriedkom farba čierna alebo antracitová
9. Operadlo Operadlo ergonomické – pevná látka farba čierna, ergonomicky integrovaná opora chrbtice; musí mať nastaviteľnú výšku i sklon samostatne výškovo nastaviteľná bedrová opierka
10. Opierka rúk (podrúčky) 3D z mäkkého PU, (nastavenie výšky podrúčok, adaptácia opierok vpred-vzad, otáčanie opierok)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia s vyložením tovaru do kancelárskych priestorov objednávateľa, ktoré objednávateľ určí pred dodaním tovaru tak, aby mohol vykonať pred prevzatím tovaru jeho prehliadku.
Možnosť vrátenia tovaru do 14 dní od prevzatia. Dodávateľ zabezpečí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy prezentáciu konkrétnej vzorky modelu tovaru a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy, pričom porušenie uvedenej zmluvnej povinnosti dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na odmietnutie daného typu stoličky a náhrady za iný typ, v danej špecifikácii.
Dodávateľ je povinný v závislosti od povahy, prípadne balenia tovaru, ako aj s prihliadnutím na bezpečnosť tovaru počas jeho dopravy na miesto vykládky, vždy dodať nový nepoškodený tovar v zmontovanom stave, a to aj v prípadne, ak sa pôvodne v takomto stave nenachádza. Dodávateľ je povinný riadne dodať predmet tejto Zmluvy, pričom súčasťou dodania je návod na zostavenie/poskladanie tovaru.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ( min. v rozsahu meno, priezvisko, mobilné t.č. ), identifikačné údaje o osobe oprávnenej konať za dodávateľa ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto Zmluvy.
Objednávateľ je povinný oznámiť dodávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za objednávateľa, vrátane jej mobilného t.č. a e-mailovej adresy. Objednávateľ požaduje dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 8.30 do.14.30 hodiny. Dodávateľ je povinný minimálne 1 pracovný deň pred termínom dodania tovaru oznámiť objednávateľovi ( telefonicky a/alebo emailom ) termín a čas jeho dodania; v prípade ak tak neurobí, objednávateľ nie je povinný tovar prevziať, pričom všetky náklady a výdavky s tým spojené znáša dodávateľ.
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa dodací list podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. Dodávateľ poskytuje na tovar vrátane všetkých jeho súčastí a príslušenstva záruku za akosť na dobu 36 mesiacov od riadneho prebratia tovaru bez akýchkoľvek vád, pokiaľ nie je výrobcom poskytnutá dlhšia záručná doba.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet plnenia špecifikovaný v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a dodací list iba pokiaľ predmet plnenia bude dodaný bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a v požadovanej kvalite, pričom dodávateľ je povinný dodať tovar , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám , STN a všeobecne záväzným predpisom.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie tovaru je podstatným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od Zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Faktúra je splatná do 30 dní od dátumu jej doručenia do sídla objednávateľa. Faktúry sú objednávateľovi doručované výlučne:  a) elektronicky e-mailom vo formáte PDF na adresu elektronickej pošty mailto:podatelna@mfsr.sk. Jeden e-mail môže obsahovať maximálne 1 PDF faktúru, maximálna veľkosť e-mailu je 10 MB. Faktúra vo formáte PDF musí byť pripojená ako príloha k e-mailu. Prílohy k faktúre (dodací list) sa nesmú odosielať ako samostatný súbor, ale musia byť súčasťou faktúry (t .j. prílohou musí byť len jediný PDF súbor, ktorý bude obsahovať všetky strany faktúry, vrátane všetkých jej príloh).
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto Zmluvy. Objednávateľ neposkytuje zálohy, ani preddavky na dodanie predmetu Zmluvy. Žiadne ďalšie prílohy (JPG, GIF atď.) nesmú byť súčasťou e-mailu, z dôvodu dodržiavania pravidiel kybernetickej bezpečnosti budú zamietnuté, alebo
b) hodnoverne elektronicky prostredníctvom elektronickej schránky ministerstva zriadenej na portáli Slovensko.sk. Adresa elektronickej schránky - UPVS ID: ico://sk/00151742. Jedna správa môže obsahovať maximálne jednu faktúru. Prílohy k faktúre (dodací list) sa nesmú odosielať ako samostatný súbor, musia byť súčasťou faktúry (t. j. prílohou musí byť len jediný PDF súbor, ktorý bude obsahovať všetky strany faktúry, vrátane všetkých jej príloh). Správa môže byť len vo formáte PDF, TXT, PNG, XML. Maximálna veľkosť všetkých objektov vložených do správy nemôže presiahnuť 33 MB
Neúplne alebo nesprávne vystavenú faktúru je objednávateľ oprávnený v lehote splatnosti stornovať a doručiť dodávateľovi oznámenie o storne faktúry spolu so žiadosťou o opravu, resp. doplnenie faktúry. Nová, doplnená elektronická faktúra bude doručená spôsobom uvedeným v písm. a) alebo b) tohto bodu a plynie u nej nová 30-dňová lehota splatnosti.
Dodávateľ berie na vedomie, že ak si nesplnil svoju oznamovaciu povinnosť podľa § 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a neoznámil Finančnému riaditeľstvu SR svoj bankový účet uvedený v identifikačných údajoch Dodávateľa, objednávateľ nie je povinný dodávateľovi uhradiť faktúru, a to až do dňa splnenia oznamovacej povinnosti. Do doby splnenia oznamovacej povinnosti nie je objednávateľ v omeškaní s úhradou faktúry. Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi akúkoľvek zmenu, doplnenie alebo zrušenie týkajúce sa bankového účtu, uvedeného v identifikačných údajoch dodávateľa.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z
Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Celková cena za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky súvisiace náklady a výdavky za tovar, dopravu na miesto plnenia, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko určené Objednávateľom, balné, montáž tovaru, skladné, poistné do momentu poistenia tovaru, odvoz a ekologická likvidácia obalového materiálu a iné.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení RD v priestoroch objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky. Zamestnanci Dodávateľa a všetky osoby podliehajúce sa na plnení tejto zmluvy sú povinný dodržiavať interné predpisy BOZP, s ktorými budú oboznámení riadne a včas pred začatím plnenia RD ako aj pravidlá prístupu tretích strán do objektov objednávateľa
Ak sa v technickej špecifikácií odvoláva (priamo i nepriamo) na konkrétny typ výrobku, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný bude spĺňať kvalitatívne, technické, funkčné požiadavky na rovnakej a vyššej úrovni, túto skutočnosť však musí preukázať dodávateľ.
Pri plnení tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu protispoločenskej činnosti, definovanej v zákone č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomosti žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia predmetu zmluvy neponúka, ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia zamestnancovi objednávateľa, za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou,
za účelom získania alebo udržania výhody pri podnikateľskej činnosti. Pokiaľ všeobecne záväzné právne predpisy neustanovujú inak, dodávateľ sa zaväzuje bez zbytočného odkladu oznámiť primeranou formou zástupcovi objednávateľa akékoľvek podozrenie na porušenie akéhokoľvek ustanovenia tohto článku zmluvy a bvť súčinný pri dôkladnom vyšetrení takéhoto podozrenia.
V prípade porušenia ktoréhokoľvek z vyššie uvedených ustanovení tohto článku zmluvy dodávateľom (podstatné porušenie zmluvy) je objednávateľ oprávnený, aj bez predchádzajúceho upozornenia, odstúpiť od zmluvy s uvedením dôvodu odstúpenia, a to s účinnosťou odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy bez toho, aby dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že ak bude preukázané protispoločenské konanie a/alebo porušenie protikorupčného správania, odškodní dodávateľ objednávateľa v maximálne možnom rozsahu podľa platných právnych predpisov za akúkoľvek stratu, ujmu, poškodenie alebo nahradí náklady vzniknuté v priamej príčinnej súvislosti s porušením tohto článku zmluvy.
A. Dodávateľ podpisom tejto zmluvy výslovne vyhlasuje, že nepatrí k osobám uvedeným v prílohe č. 1 nariadenia Rady (EÚ) č. 269/2014 zo 17. marca 2014 o reštriktívnych opatreniach vzhľadom na konanie narúšajúce alebo ohrozujúce územnú celistvosť, zvrchovanosť a nezávislosť Ukrajiny v znení doplnenom v zmysle vykonávacieho nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/581 z 8.apríla 2022 (ďalej len „Osoby na sankčných zoznamoch“).
Dodávateľ podpisom tejto zmluvy zároveň vyhlasuje, že nie je osobou, subjektom alebo orgánom akýmkoľvek spôsobom spojeným, vlastneným alebo kontrolovaným Osobou na sankčnom zozname podľa citovaného vykonávacieho nariadenie Rady (EÚ).
B. Dodávateľ podpisom tejto zmluvy výslovne vyhlasuje, že plnením podľa tejto zmluvy nedôjde k rozporu so zákonom č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov, a teda najmä nedôjde k porušeniu akejkoľvek medzinárodnej sankcie upravenej v akomkoľvek predpise o medzinárodnej sankcii podľa § 2 písm. b) zákona č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov.
C. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravdivosť vyhlásení uvedených v bode A až B tohto článku zmluvy po celú dobu platnosti a účinnosti zmluvy. V prípade, ak sa kedykoľvek v priebehu trvania zmluvy preukáže nepravdivosť ktoréhokoľvek vyhlásenia dodávateľa podľa bodu A a/alebo B tohto článku zmluvy, uvedená skutočnosť predstavuje podstatné porušenie tejto zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce oprávnenie objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy s účinnosťou ku dňu doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy dodávateľovi, a to bez akéhokoľvek nároku dodávateľa na náhradu škody.
D. Dodávateľ berie na vedomie, že v prípade, ak sa preukáže nepravdivosť ktoréhokoľvek vyhlásenia dodávateľa podľa bodu A tohto článku zmluvy, bude objednávateľ postupovať v súlade s nariadením Rady (EÚ) a vykonávacím nariadením Rady (EÚ) uvedeným v bode A tohto článku zmluvy a na základe dohody zmluvných strán objednávateľovi zároveň vzniká nárok na úhradu zmluvnej pokuty voči dodávateľovi vo výške plnení poskytnutých dodávateľovi objednávateľom podľa ustanovení tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných povinností.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefanovičova 5, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

10.07.2023 12:59 — 10.08.2023 12:59

1,00 celok

24 518,00

24 518,00

Dodávateľ zabezpečí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy prezentáciu konkrétnej vzorky modelu tovaru a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy, pričom porušenie uvedenej zmluvnej povinnosti dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odmietnutie daného typu stoličky a náhrady za iný typ, v danej špecifikácii

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.06.2023 08:21

03.07.2023 12:58

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.07.2023 13:13

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 104
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.06.2023 14:21 - Vstupná ponuka 24 516,00 € Cena s DPH
03.07.2023 11:20 - Najvýhodnejšia ponuka 24 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS