30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
53597699
EKORECYKLING Services
Ciglianska cesta 737/5, Prievidza, 97101, SVK
Zneškodnenie ostatných odpadov - Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
kuchynský odpad, zber, odvoz, likvidácia, biologicky rozložiteľný odpad, zmesi tukov a olejov
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) s odpadom v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, Nariadenia EP a Rady č. 1069/2009, ktorým sa ustanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa vedľajších živočíšnych produktov a odvodených produktov neurčených na ľudskú spotrebu a iných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad |
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 19 08 09 - zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
20 01 08 - Biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad | kg | 4550 | ||
19 08 09 - Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky | kg | 4000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1) Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad | kat. číslo 20 01 08 |
- počet, frekvencia | 2x / týždenne |
- zber | zber je vykonaný u objednávateľa do určených nádob na zber (kontajnerov), ktoré dodávateľ poskytne objednávateľovi bezodplatne |
- nakládka | nakládku odpadu do vozidla dodávateľa zabezpečí dodávateľ |
Nádoby na zber (kontajnery) | typizované obaly alebo plastové uzatvárateľné nádoby vo veľkosti cca od 45l do 60l |
- počet nádob | počet poskytnutých kontajnerov upresní objednávateľ s dodávateľom na základe potrieb |
- označenie nádob | kontajnery musia byť určené na skladovanie odpadu, s označením ,,neurčené na ľudskú spotrebu“ |
- vyčistenie nádob | ak sa kontajnery používajú opakovane, ich následné vyčistenie a dezinfekciu pred ďalším použitím zabezpečuje dodávateľ na vlastné náklady |
- obmena kontajnerov | pri odvoze plného kontajnera bude objednávateľovi okamžite poskytnutý prázdny kontajner |
2) Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky | kat. číslo 19 08 09 |
- počet, frekvencia | 3x za zmluvné obdobie, termín bude upresnený objednávateľom |
- zber | zber u objednávateľa použitím vozidla dodávateľa na to určeného |
- nakládka | odsatie tukov z nádrže na tuky zabezpečí dodávateľ |
Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer 1 liter =1 kilogram odpadu | 1 l = 1 kg |
Názov |
Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvá v jednotlivých objednávkach v závislosti od svojich potrieb do výšky finančného limitu zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v kilogramoch, v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH a celková cena bez DPH, celková cena s DPH. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom. |
Osobitné povinnosti dodávateľa vo vzťahu k predmetu zmluvy: |
a) Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi platné osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu. |
b) Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odpadu, ktorý je predmetom plnenia zmluvy. |
c) Dodávateľ je povinný ihneď oznámiť objednávateľovi skutočnosti, že prišlo k zániku/zrušeniu/pozastaveniu oprávnení podľa písm. a) a b). Uvedené skutočnosti sú dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa v zmysle OPET. |
d) Nepredloženie požadovaných dokladov podľa písm. a) a b) v požadovanej lehote je považované za podstatné porušenie zmluvy. |
Plnenie zmluvy bude dodávateľ uskutočňovať na základe objednávky v množstvách, ktoré budú zo strany objednávateľa požadované. Zabezpečenie odberu odpadu bude realizované max. do 2 pracovných dní od nahlásenia. |
Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu. |
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi vlastné nádoby na zber (kontajnery) na odpad. Poskytuje ich čisté a riadne označené. Kontajnery a nakladanie s odpadom musí spĺňať podmienky nariadenia EP a Rady (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín a vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z. |
Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný v čase od 07.00 h do 14.00 h v pracovných dňoch, po vzájomnej dohode je možný odber aj mimo stanoveného času. |
Fakturácia za služby bude realizovaná mesačne alebo štvrťročne, podľa dohody medzi dodávateľom a odberateľom, a na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci, ktoré sa musí zhodovať so súpisom objednávateľa. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Platba za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe potvrdenej faktúry. Prílohou faktúry je uvedenie množstva odpadu, spôsobu zneškodnenia odpadu a osoby, ktorá ho zneškodnila. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky a kritériom je najnižšia cena. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Cena služby na faktúre musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit zákazky. |
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31.12.2023 alebo do vyčerpania celkového finančného limitu zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
03.07.2023 10:36 — 31.12.2023 10:36
1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie
1 155,00
962,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.06.2023 10:37
30.06.2023 10:35
30.06.2023 10:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.06.2023 13:53 - Vstupná ponuka | 1 155,00 | € | Cena s DPH |
30.06.2023 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 154,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: