• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2023 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2023 09:50

Detail zákazky Z20236509

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2023 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2023 09:50

Základné údaje

Z20236509

OF-274754

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8073205

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie

Jednorázová rozložiteľná miska, papierové tácky, kuchynské papierové rolky, drevené špáradlá, menubox dvojdielny rozložiteľný, drevené špajdle

  • 39222110-8 - Príbor a taniere na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špáradlá
Funkcia
Zabezpečenie stravovania príslušníkov útvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo bal 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet kusov v balení 1000 ks
Materiál: drevo, balené jednotlivo áno
 2. Jednorázová rozložiteľná miska na polievku s vekom
Funkcia
Zabezpečenie stravovania príslušníkov útvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo jednorázových rozložiteľných misiek na polievku s vekom ks 1200
Objem ml 450 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál misky: papier/cukrová trstina/ekvivalent biologicky rozložiteľného materiálu, vhodná na tekuté potraviny. Veko: plast alebo ekvivalent, priemer veka musí zodpovedať priemeru misky áno
 3. Papierové tácky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania príslušníkov útvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo bal 30
Rozmer mm 130x200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednorázové biele papierové tácky balené po 100ks áno
 4. Tanier plytký papierový
Funkcia
Zabezpečenie stravovania príslušníkov útvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1000
Priemer cm 23 26
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál: papier alebo iný biologicky rozložiteľný materiál áno
Taniere balené po 100 kusov áno
 5. Papierové kuchynské utierky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania príslušníkov útvaru.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo bal 250
Rozmer cm 23 x 21 x 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dvojvrstvové kuchynské utierky, 100% celulóza, 2x48 útržkov +/-5%. Balenie obsahuje 2 ks. áno
 6. Menubox dvojdielny rozložiteľný
Funkcia
Zabezpečenie stravovania príslušníkov útvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 1500
Dĺžka mm 245
Šírka mm 160
Výška mm 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Biologicky rozložiteľný materiál, balenie:  50 kusov áno
 7. Drevené špajdle s hrotom
Funkcia
Zabezpečenie stravovania príslušníkov útvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo bal 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Drevené špajle s dĺžkou 30 cm a priemerom 3 mm, z jednej strany zaostrené. Balenie obsahuje 100 ks. Musí byť zabezpečené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ požaduje pre svoju potrebu 2 ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar dodať len v pracovných dňoch od 7:30 do 15:00 hod
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže byť dôvodom na zrušenie zákazky.
Nedodržanie podstatných technických a výkonových parametrov obstaraváných položiek, bez predchádzajúcej konzultácie a následného schválenia objednávateľom, bude dôvodom na zrušenie zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

10.07.2023 09:00 — 28.07.2023 12:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

1 500,00

1 500,00

Požadujem vlastné plnenie návrhu podľa technickej špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.06.2023 08:52

06.07.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.07.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2023 10:54 - Vstupná ponuka 1 500,00 € Cena s DPH
05.07.2023 16:58 - Najvýhodnejšia ponuka 1 499,94 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS