• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2023 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2023 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2023 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2023 13:40

Detail zákazky Z20236482

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2023 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2023 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2023 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2023 13:40

Základné údaje

Z20236482

OF-268119

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8057284

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

52013260

LINDAX, s.r.o.

Hviezdoslavova 927/25, Nové Zámky, 94002, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Repkový extrahovaný šrot.

Kŕmna surovina pre hovädzí dobytok.

  • 03114200-5 - Krmoviny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Repkový extrahovaný šrot.
Funkcia
Použitie: Kŕmna surovina pre hovädzí dobytok (repkový extrahovaný šrot).
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obsah živín v g.kg-1suš.:
Sušina 880
N-látky 342
Hrubá vláknina 121
Tuk 80
Popol 70,59
BNLV 360,9
ME – prež. (MJ.kg-1 suš.) 11,17
BE (MJ.kg-1 suš.) 19,13
Špecifiká: požadujeme aby produkt NEOBSAHOVAL geneticky modifikované organizmy; potvrdenie, že auto predtým neviezlo geneticky modifikované organizmy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť opis, prospektový materiál alebo fotografie na plnenie zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Kŕmna surovina pre hovädzí dobytok musí byť v súlade s opisným formulárom - variantné riešenie nebude akceptované z dôvodu, že hovädzí dobytok je nastavený podľa hore uvedenej kŕmnej suroviny.
Kŕmne suroviny môže predávať – dávať ponuku na verejné obstarávanie iba subjekt, ktorý je registrovaný na ÚKSUPe ako výrobca alebo sprostredkovateľ predaja kŕmnych surovín.
Všetky dokumenty týkajúce sa tejto zákazky: opis, prospektový materiál alebo fotografie na plnenie zmluvy, doložiť proces výroby produktu, potvrdenie o registrácií na ÚKSUPe, požiadavka na čerstvosť: deň nakládky – deň výroby, referencie s poľ. podnikov a skúsenosti s použitím daného produktu (min. 3 poľ.podniky) je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi (objednávateľovi) do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
Spôsob financovania za dodaný tovar:
Úhrada za dodaný tovar sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu.
Faktúra bude obsahovať cenu s DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu bez DPH.
Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy.
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí tovaru, ktorý spĺňa technické vlastnosti a požiadavky v zmysle zmluvy.
Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla, resp. pracoviska, ktoré vystavilo čiastkovú výzvu.
Ukončenie zmluvy môže nastať:
Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách.
Odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok vedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u.
- ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme.
Ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán.
- ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy.
- pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán.
Výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov.
– ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi.
– výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

067 67 Ulič 96, Ulič, Snina, Prešovský, Slovenská republika

07.07.2023 07:00 — 14.07.2023 14:00

75,00 t

26 287,50

26 287,50

podľa opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.06.2023 12:23

30.06.2023 12:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.06.2023 13:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 172
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2023 08:07 - Vstupná ponuka 26 287,50 € Cena bez DPH
29.06.2023 08:07 - Najvýhodnejšia ponuka 26 287,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS