• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2023 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2023 10:01
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2023 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2023 12:20

Detail zákazky Z20236476

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2023 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2023 10:01
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2023 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2023 12:20

Základné údaje

Z20236476

OF-269710

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8073203

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

17843987

František Matušík - AUTOAGREGÁTY, AUTOELEKTRIKA

Centrum 1749/45, Považská Bystrica, 017 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Autobatérie

akumulátory pre osobné, nákladné vozidlá, mechanizmy

  • 31400000-0 - Akumulátory, galvanické články a batérie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Akumulátory pre staršie mechanizmy a automobily, napr. Tatra, LIAZ, Avia, Zetor ......
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
12V/45Ah ks 2
12V/55Ah ks 3
12V/75Ah ks 8
12V/110Ah ks 12
12V/140Ah ks 3
12V/180Ah ks 8
12V/220Ah ks 3
6V/165Ah ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ 12V/45Ah štartovací prúd - 390, rozmer - 207x175x180
typ 12V/55Ah štartovací prúd - 460, rozmer - 240x175x190
typ 12V/75Ah štartovací prúd - 680, rozmer - 276x175x175
typ 12V/110Ah štartovací prúd - 850, rozmer - 353x175x190
typ 12V/140Ah štartovací prúd - 800, rozmer - 513x187x220
typ 12V/180Ah štartovací prúd - 1000, rozmer - 513x224x220
typ 12V/220Ah štartovací prúd - 1150 , rozmer - 517x274x240
typ 6V/165Ah štartovací prúd - 900, rozmer - 346x175x239
 2. Akumulátory pre novšie mechanizmy a automobily, napr. Mercedes, KUBOTA ......
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
6V/195Ah ks 1
12V/54Ah ks 3
12V/55Ah ks 1
12V/85Ah ks 7
12V/120Ah ks 5
12V/145Ah ks 5
12V/180Ah ks 12
12V/185Ah ks 9
12V/220Ah ks 4
12V/225Ah ks 3
12V/22Ah ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ 6V/195Ah štartovací prúd - 950, rozmer - 335x175x239
typ 12V/54Ah štartovací prúd - 520, rozmer - 210x190x175
typ 12V/55Ah štartovací prúd - 460, rozmer - 230x170x180
typ 12V/85Ah štartovací prúd - 780, rozmer - 315x175x190
typ 12V/120Ah štartovací prúd - 870, rozmer - 345x230x175
typ 12V/145Ah štartovací prúd - 960, rozmer - 513x187x220
typ 12V/180Ah štartovací prúd - 1000, rozmer - 513x224x220
typ 12V/185Ah štartovací prúd - 1150, rozmer - 513x224x220
typ 12V/220Ah štartovací prúd - 1150, rozmer - 517x274x240
typ 12V/225Ah štartovací prúd - 1150, rozmer - 518x274x242
typ 12V/22Ah LONG WP gelové VP22-12NE, rozm. 180x75x170
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miestom dodania sú jednotlivé strediská - Trenčín, Nové Mesto nad Váhom, Myjava, Považská Bystrica, Ilava, Púchov,Prievidza, Bánovce nad Bebravou,Partizánske, Nitrianske Rudno na základe objednávok od Objednávateľa.
Tovar musí byť nový, nerepasovaný, doposiaľ nepoužitý.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar vyrobený v roku 2022 a 2023.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Nákup a komplexná dodávka olovených akumulátorov pre novšie mechanizmy a automobily. AKUMA: KOMFORT PLUS, TRUCKTOR SHD; VARTA: SILVER DYNAMIC; BOSCH: T4, T5, S4; FIAMM: TITANIUM PRO, POWER CUBE EHD; EXIDE: PREMIUM, POWER PRO; BANNER: POWER BULL PROFESIONAL, BUFFALO BULL SHD.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa – do 12 hodín od doručenia čiastkovej objednávky na miesto plnenia. Za čas doručenie objednávky sa považuje jedna hodina od odoslania e-mailu predávajúcemu.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť odvoz starých akumulátorov od objednávateľa podľa príslušných platných právnych predpisov. Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi Rozhodnutie Okresného úradu Odboru starostlivosti o životné prostredie o udelení súhlasu na nakladanie s nebezpečným odpadom podľa §97 alebo §98 Zákona č.79/2015 Z. z. .
Dodávateľ garantuje plnenie objednávky od jedného objednaného kusu.
Dodávateľ má nárok na úhradu len za skutočne dodaný tovar. Fakturácia a úhrada za dodanie tovaru sa uskutoční po jeho dodaní a po podpise dodacieho listu a to prevodom na bankový účet dodávateľa.
Po písomnom potvrdení odovzdania tovaru so záručným listom formou dodacieho listu je dodávateľ oprávnený vystaviť faktúru. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť vady namietané objednávateľom v rámci preberacieho konania.
V prípade omeškania dodávateľa s plnením podľa konkrétnej objednávky má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny plnenia a to za každý deň omeškania.
Za nedodržanie kvalitatívnych parametrov dodaného tovaru, zistených pri preberaní tovaru, má objednávateľ nárok na zľavu z ceny plnenia vo výške 20%. Zľava bude zohľadnená vo faktúre vystavenej po prevzatí tovaru. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť zistené vady na svoje náklady.
V prípade ak dodávateľ mešká s dodaním plnenia tejto zmluvy o viac ako 3 dni, považuje sa takéto konanie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku na akosť (záručnú dobu) záručným listom 24 mesiacov odo dňa písomne potvrdeného prevzatia tovaru. Počas záručnej doby zodpovedá dodávateľ za vzniknuté vady a je povinný ich na požiadanie objednávateľa odstrániť na svoje náklady do 5 dní, ak sa strany s prihliadnutím na povahu vady nedohodnú inak. Uznanie reklamovanej vady tovaru je dodávateľ povinný písomne potvrdiť do 3 dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ v rovnakej lehote povinný oznámiť objednávateľovi odmietnutie uznania vady.
Po prevzatí tovaru v mieste plnenia a zistení vady tovaru, objednávateľ je povinný uplatniť reklamáciu vadného tovaru do 15 dní od zistenia vady dodaného tovaru. V prípade, ak sa vada tovaru stane zjavnou až po čase prevzatia tovaru, je objednávateľ povinný uplatniť reklamáciu do 15 dní od zistenia vady.
Dodávateľ preukáže obstarávateľovi vlastníctvo (príp. nájomnú zmluvu) skladových priestorov, s možnosťou osobného odberu tovaru v Trenčianskom kraji.
Vady tovaru je objednávateľ povinný uplatniť najneskôr do konca záručnej doby. Dodávateľ je v rámci záručnej doby povinný odstrániť všetky vady tovaru na vlastné náklady.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy aj bez predchádzajúcej písomnej výzvy, ak dodávateľ : a) nedodrží kvalitu tovaru podľa zmluvy a súťažných podkladov, b) ak nie je dodávateľ schopný zabezpečiť dodanie tovaru v danom období alebo c) ak dodávateľ poruší povinnosti dodávateľa odstrániť vady namietané v preberacom konaní, prípadne reklamačnom konaní.
Objednávateľ zaplatí za dodaný tovar cenu spolu s DPH, podľa cenovej ponuky predávajúceho. Cena je vrátane nákladov na dopravu podľa miesta dodania tovaru. Dodávateľ zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky aj pri odbere jedného kusu.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od momentu uzavretia zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

12

93,00 ks

11 425,16

11 425,16

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.06.2023 12:02

06.07.2023 10:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.07.2023 10:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 524
 152
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2023 14:20 - Vstupná ponuka 11 425,15 € Cena bez DPH
27.06.2023 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka 11 424,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS