• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2023 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2023 08:58
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2023 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2023 10:35

Detail zákazky Z20236452

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2023 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2023 08:58
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2023 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2023 10:35

Základné údaje

Z20236452

OF-274664

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8057254

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

skrinka s dverami, skrinka so zásuvkami, skrinka otvorená, stolík, písací stôl, pojazdný kontajner, stolný paraván, spojovací stolík

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. dodávka kancelárskeho nábytku v zmontovanom stave.
Funkcia
Zostava kancelárskeho nábytku určená do kancelárskych priestorov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zostava kancelárskeho nábytku  nasledovne: sada 1
1. skriňa zasúvacia - Rozmery (ŠxHxV)mm  max.:  800 x 400 x 1800 mm ks 2
2. skriňa otvorená  - Rozmery (ŠxHxV)mm max.:  800 x 400 x 1800 mm ks 1
3. skriňa otvorená -  Rozmery (ŠxHxVmm) max.:  800 x 400 x 800 mm ks 1
4. skriňa zasúvacia -  Rozmery (ŠxHxV)mm max.:  800 x 400 x 800 mm ks 1
5. stôl písací  - Rozmery (ŠxHxV)mm max.:  1400 x 800 x 750  mm ks 1
6. spojovací stolík  -  Rozmery (ŠxHxV) mm max.:  800 x 800 x 750 mm ks 1
7. stolný paraván,  Rozmery:  max. 800 x 300 mm ks 1
8. pojazdný kontajner 4 zásuvky - Rozmery (ŠxHxV) mm max.:  400 x 480 x 650 mm ks 1
9. písací stôl  -  Rozmery (ŠxHxV) mm max.:  1000 x 800 x 750 mm ks 1
10. Kancelárska šatníková skriňa ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia jednotlivých položiek:
Stoly: -    stolové dosky sú vyrobené z laminovanej drevotriesky hrúbky 25 mm, vybavené odolnou plastovou 2 mm ABS hranou -    dolný krycí panel a podnože sú z laminovanej drevotriesky hrúbky 16 mm, vybavené odolnou plastovou ABS hranou -    oválne káblové priechody v čiernej farbe umožňujú umiestnenie káblových rozvodov pod stolovú dosku áno
Skrine: -    horná doska a police sú vyrobené z laminovanej drevotriesky hrúbky 25 mm, korpus z lamina hrúbky 16 mm-    všetky hrany sú vybavené plastovou ABS hranou-    kovové úchyty z lešteného hliníka, skrine s dverami sú uzamykateľné zámkom s dvoma kľúčmi-    pohľadový chrbát skrine umožňuje postavenie nábytku do priestoru-    nosnosť police min. 30 kg pri rovnomernom zaťažení áno
Farba: orech
Zostava kancelárskeho nábytku,  napríklad MIRELLI A+, typ B
dodať v zmontovanom stave/zmontovať v miestnosti určenej  objednávateľom áno
Špecifikácia položky č.10. Kancelárska šatníková skriňa:
Rozmery š x h x v (mm)    max.    800 x 500 x 1781 Typ dverí                krídlové Výška (mm)                     max. 1781 Šírka (mm)                       max. 800 Hĺbka (mm)                     max.  500 Počet políc                        1 Šatníková tyč                    1 Hmotnosť (kg)       61- 62 Farba                    orech
-    skriňa je vyrobená z laminovanej drevotriesky (hrúbka18 mm) -    hrany sú olepené ABS plastovou hranou hrúbky 1 mm vo farbe dekóru dosky -    rektifikačné klzáky pre vyrovnanie nerovností podlahy až do 10 mm -    madlá vyrobené z lešteného hliníka -    nosnosť police je 15 kg pri rovnomernom zaťažení -    police s hrúbkou 18 mm sú pevne spojené s bočnicou skrine -    hrany všetkých dielov sú olepené plastovou ABS hranou -    skriňa má pohľadový chrbát s možnosťou umiestnenia v priestore -    skrine s dverami sú uzamykateľné zámkom s dvoma kľúčmi
dodať v zmontovanom stave/zmontovať v miestnosti určenej  objednávateľom áno
Napríklad: PRIMO
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia nábytku do miestnosti určenej objednávateľom a jeho následnej montáže.
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie, vynesenie a montáž na mieste dodania. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Obaly po montáži nábytku na mieste dodania odstráni dodávateľ na vlastné náklady.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť faktúry.
Tovar musí byť nový (nie renovovaný, testovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a  záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou,  preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov (fotografie aj s rozmermi) predmetu zmluvy uvedenej kontaktnej osobe.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne (pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zmluvy).
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov-od dodania tovaru, ak nie je uvedené inak výrobcom.
V prípade potreby odstránenia vady/poškodenia/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zákazky.
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

04.09.2023 08:59 — 06.09.2023 08:59

1,00 kpl.

1 625,00

1 625,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.06.2023 09:01

30.06.2023 08:58

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.06.2023 09:13

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 143
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2023 11:09 - Vstupná ponuka 1 625,00 € Cena bez DPH
28.06.2023 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka 1 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS