30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
54519098
BIOHEM a. s.
Zlatovská 2211, Trenčín, 91105, SVK
Krvné odberové váhy
krv, transfúzia, odber, váhy, krvné váhy, odberové váhy
Tovar, Služba
1. Krvné odberové váhy
|
|
---|---|
Funkcia |
Prístroj určený na odber celej krvi do odberových vakov na pracoviskách ako aj na mobilných výjazdoch. Prístroj musí byť nový, nerepasovaný a nepoužitý. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Krvné odberové váhy | ks | 27 | ||
Počet nastaviteľných programov odberu | program | 20 | ||
Počet odberov uložených v pamäti prístroja | odber | 100 | ||
Počet odberov vykonaných pomocou plne nabitej batérie | odber | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Homogénne miešanie odoberanej krvi | Áno |
Redukcia hemolýzy (kývanie misky a následné premiešavanie krvi s ACD roztokom začne až po natečení určitého menšieho objemu krvi do vaku po začatí odberu) | Áno |
Automatické tárovanie váh pred každým odberom | Áno |
Zobrazenie informácií a správ na displeji (o odbere, nastavenom objeme, stave batérie a pod.) | Áno |
Možnosť priameho overenia identity darcu pred odberom (zobrazenie mena, priezviska a dátumu narodenia na displeji váh po načítaní čísla odberu) | Áno |
Displej podsvietený, konfigurovateľný (jas,kontrast atď..) | Áno |
Možnosť zmeny odobratého množstva krvi počas odberu podľa aktuálneho stavu darcu krvi | Áno |
Automatické ukončenie odberu po dosiahnutí nastaveného objemu | Áno |
Nastavenie maximálneho času trvania odberu | Áno |
Presnosť merania váhy pri odbere 450 ml krvi ≤ 1 % | Áno |
Integrovaný systém uchytenia leukocytárneho filtra odberového vaku na bokoch misky odberovej váhy | Áno |
Miska odberovej váhy s dostatkom miesta aj na zložité súpravy vakov umožňujúca ľahšie a rýchlejšie umiestnenie vakov | Áno |
Povrch misky odberovej váhy - umývateľný a dezinfikovateľný | Áno |
Bezpečnostná klapka s automatickým uzavretím v prípade výpadku el. napájania | Áno |
Akustický a optický alarm náhleho zvýšenia hmotnosti na miske odberovej váhy | Áno |
Akustický a optický alarm pri prietoku krvi mimo nastavených hodnôt (príliš nízky a príliš vysoký prietok) | Áno |
Akustický a optický signál ukončenia odberu | Áno |
Záznam poruchových a alarmových stavov | Áno |
Možnosť uloženia údajov o odbere na externé pamäťové médium (napr. USB kľúč) | Áno |
Pomocná tyč s ovládacím panelom pre obsluhu základných funkcií váhy v ergonomicky polohe | Áno |
Pomocná tyč s integrovanou optickou signalizáciou alarmov viditeľných na diaľku | Áno |
Čítačka čiarových kódov s funkciou autodetekcie čiarového kódu | Áno |
Obojstranný prenos dát do/z LIS-u | Áno |
Vykonanie odberu bez možnosti pripojenia 230V pomocou opakovane nabíjateľnej batérie | Áno |
Bezdrôtový prenos údajov prostredníctvom frekvenčného pásma ISM vyhradeného pre medicínske, vedecké a priemyselné účely iné než komunikácie ako WLAN, Bluetooth alebo mikrovlnné s dosahom min. 20 m | Áno |
Kompatibilita so softvérom používaným v súčasnosti na pracoviskách (DonationMasterNet) | Áno |
Možnosť dobíjania batérie prostredníctvom externej nabíjačky (autonómne dobíjanie batérie) | Áno |
Súčasťou dodávky prístroja musí byť aj softvér (podporný program ku komunikácii s externým osobným počítačom), určený na výmenu dát medzi prístrojom a externým osobným počítačom, ktorý sa prepája do LISu. Softvér musí umožňovať modifikáciu programov, inštaláciu a export programov do prístroja, uloženie a vytlačenie výsledkov spracovania, archiváciu a pod. Softvér musí byť v slovenskom alebo českom jazyku. | Áno |
Prístroj musí byť dodaný ako nový, nerepasovaný a nepoužitý | Áno |
Záruka na dodaný prístroj minimálne 24 mesiacov | Áno |
Platná registrácia prístroja (zdravotníckej pomôcky) na ŠUKL SR |
2. Prepravný kufrík na krvné odberové váhy
|
|
---|---|
Funkcia |
Prepravný kufrík kompatibilný s dodávanými krvnými odberovými váhami, kde sa uložia jednotlivé súčasti váh. Prepravný kufrík je stohovateľný, vyrobený z pevného materiálu. Prepravný kufrík slúži pri mobilných odberoch ako podstavec pod váhy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prepravný kufrík na krvné odberové váhy | ks | 17 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Funkcia dobíjania | Áno |
Názov |
1. Predmet Zmluvy |
1.1 Predmetom tejto Zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať Kupujúcemu krvné odberové váhy (ďalej len „tovar") v množstve, druhu a cene v súlade so špecifikáciou podľa Technickej špecifikácie tovaru, tejto Zmluvy pre pracoviská Kupujúceho a previesť na Kupujúceho vlastnícke právo k tovaru a záväzok Kupujúceho prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v tejto Zmluve. |
pokračovanie 1.1: Dodávaný tovar musí byť nový, nerepasovaný a nepoužitý. Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava tovaru na miesto plnenia, inštalácia na mieste plnenia a zaškolenie personálu. |
1.2 Dodávateľ garantuje a zodpovedá za to, že tovar je v jeho výlučnom vlastníctve a nebude zaťažený žiadnymi právami tretích osôb, a že je oprávnený s tovarom nakladať spôsobom a za účelom podľa tejto Zmluvy. |
1.3 Kupujúci doručí Dodávateľovi do dvadsaťštyri (24) hodín po uzatvorení Zmluvy v zmysle čl. XIX OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tabuľku na nacenenie tovaru (ďalej len "Cenová tabuľka"). Cena uvedená v Cenovej tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a iné poplatky súvisiace s dodaním tovaru po dobu platnosti Zmluvy. Dodávateľ je povinný vyplnenú Cenovú tabuľku zaslať Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od jej doručenia. |
1.4 Dodávateľ je povinný predložiť konkrétnu funkčnú a technickú špecifikáciu tovaru, ktorá je v súlade s minimálnymi požadovanými technickými a funkčnými parametrami tovaru, s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených položiek do 7 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie Zmluvy. |
1.5 Špecifikácia tovaru vrátane jednotkových cien a obchodného názvu tovaru bude po jej doručení zo strany Dodávateľa tvoriť neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. |
1.6 Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je v súlade so všetkými aplikovateľnými právnymi predpismi a technickými normami, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
1.5 Záväzok Dodávateľa podľa tejto Zmluvy zahŕňa aj dopravu tovaru do jednotlivých miest plnenia (bod 8.1 tejto Zmluvy). |
1.6 1.6 Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je v súlade so všetkými aplikovateľnými právnymi predpismi a technickými normami, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
Dodanie tovaru |
2.1 Tovar sa považuje za riadne dodaný po jeho inštalácii, zaškolení zamestnancov Kupujúceho a jeho uvedení do prevádzky v mieste dodania (ďalej len „dodanie tovaru“). Dodávateľ berie na vedomie, že dodanie tovaru podlieha schváleniu Kupujúcim. |
2.2 Miestom dodania tovaru je pracovisko Kupujúceho, ktorého konkrétnu adresu a kontaktné údaje kompetentných zamestnancov je Kupujúci povinný doručiť Dodávateľovi po uzatvorení Zmluvy. |
2.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar najneskôr do 5 týždňov odo dňa účinnosti Zmluvy. Presný dátum a čas dodania tovaru si zmluvné strany dohodnú najmenej 3 dni vopred. Dodávku tovaru je nutné realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. |
2.4 Momentom dodania tovaru v zmysle bodu 2.1 tejto Zmluvy prechádza nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru na Kupujúceho. |
2.5 O odovzdaní a prevzatí tovaru, jeho inštalácii, uvedení do prevádzky, výsledkoch skúšobnej prevádzky a zaškolení poverených zamestnancov Kupujúceho spíšu Dodávateľ a Kupujúci alebo ich poverení zástupcovia v mieste dodania preberací protokol a protokol o zaškolení podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
2.6 Spolu s tovarom je Dodávateľ povinný odovzdať Kupujúcemu všetky doklady, ktoré sa k nemu vzťahujú, najmä, nie však výlučne, návody na použitie a obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku, vyhlásenia o zhode, certifikáty pôvodu a iné relevantné dokumenty potrebné na užívanie tovaru a na výkon vlastníckeho práva. |
2.7 V prípade nedodržania dodacej lehoty Dodávateľom podľa Čl. 4 bod 2.3 tejto Zmluvy má Kupujúci právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 1 % z ceny nedodaného, resp. neskoro dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Kupujúceho na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Kupujúci obstaral tovar u iného Dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa. |
3. Kúpna cena a platobné podmienky |
3.1. Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za merné jednotky tovaru v eurách, ktoré budú uvedené v Cenovej tabuľke v zmysle bodu 1.3 tejto Zmluvy. |
3.2 V kúpnej cene uvedenej v Cenovej tabuľke je zahrnutá DPH, prípadné clo, náklady na dopravu na určené pracovisko Kupujúceho, inštalácia zariadení v mieste dodania, zaškolenie odborného personálu, náklady balenia a akékoľvek iné náklady Dodávateľa súvisiace s dodávkou tovaru vrátane zabezpečenia ekologickej likvidácie použitých obalov, ktoré Dodávateľ dodal Kupujúcemu. |
3.3 Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. Dodávateľ je po dodávke tovaru v zmysle bodu 2.1 tejto Zmluvy povinný vystaviť faktúru v papierovej forme najneskôr do piateho (5.) pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru a doručiť ju Kupujúcemu na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
3.4 Každá faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj tovar, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa Cenovej tabuľky, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k príslušnej dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry. |
3.5 Dodávateľ je povinný doručiť faktúru s dodacím listom pri dodaní tovaru elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú Kupujúcim, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na emailovú adresu. Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Kupujúcemu bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Kupujúci právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. |
pokračovanie 3.5 : V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami. |
3.6 V prípade omeškania Kupujúceho s úhradou faktúry má Dodávateľ právo na uplatnenie zákonného úroku z omeškania. |
4. Záruka a zodpovednosť za vady |
4.1 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady. |
4.2 Kupujúci nie je povinný prevziať tovar iného druhu ako bol uvedený v Technickej špecifikácie tovaru tejto Zmluvy. |
4.3 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné (vady v množstve, porušenie či neúplnosť dodávky) je Kupujúci oprávnený písomne reklamovať u Dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od prevzatia tovaru. |
4.4 Vady v akosti tovaru je Kupujúci oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich Kupujúci zistil, najneskôr však do konca záručnej doby. |
4.5 Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom. |
4.6 Dodávateľ poskytuje na tovar záručnú dobu v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Kupujúcim v mieste dodania, uvedenom v preberacom protokole. Nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho okamihom prevzatia tovaru. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené Kupujúcim neodbornou manipuláciou s tovarom alebo jeho nevhodným skladovaním. |
4.7 V prípade výmeny vadného tovaru za nový začína plynúť nová záručná doba podľa bodu 4.6 tohto článku Zmluvy. |
4.8 V prípade reklamácie má Objednávateľ nárok, aby mu Dodávateľ v lehote 30 pracovných dní odo dňa oznámenia reklamácie poskytol nové bezchybné a bezodplatné plnenie za dodaný vadný tovar alebo na vrátenie kúpnej ceny, pričom právo voľby medzi jednotlivými nárokmi patrí Objednávateľovi. |
4.9 V prípade, že Dodávateľ poruší povinnosť uvedenú v bode 4.8 tohto článku Zmluvy, má Objednávateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 1 % z ceny vadného tovaru za každý deň omeškania so splnením povinnosti. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovaru u iného Dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa so splnením uvedených povinností. |
4.10 Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá vznikne Kupujúcemu alebo tretím osobám v dôsledku toho, že tovar mal vady. |
6. Ďalšie Osobitné ustanovenia |
6.1 Dodávateľ je povinný dodať tovar v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa platnej výrobnej dokumentácie a príslušných platných noriem. |
6.2 Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si navzájom všetky zmeny údajov (zmena názvu, sídla, fakturačných a odberných miest, bankového účtu, IČO, DIČ a pod.) dôležitých pre bezproblémové plnenie Zmluvy. Uvedené zmeny budú predmetom dodatku k tejto Zmluve. |
6.3 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak Dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto Zmluvy, z dôvodov na strane Dodávateľa, dodať tovar podľa objednávky, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie tovaru zodpovedajúcej kvality od iného Dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním tovaru podľa vyššie uvedeného je Objednávateľ oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť. |
6.4 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane Objednávateľa, dodatkom k Zmluve nie je možné dohodnúť rozšírenie sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený Objednávateľom ako verejným obstarávateľom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
6.5 Pokiaľ výrobca konkrétny druh tovaru v priebehu platnosti tejto Zmluvy akostne inovuje tak, že sa ním nahradzuje pôvodný druh tovaru, ktorý bol predmetom verejného obstarávania, pri zachovaní funkčnosti a základných technických parametrov tovaru, takáto inovácia nie je považovaná za rozšírenie sortimentu tovaru podľa tejto Zmluvy. |
6.6 Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. V prípade použitia subdodávateľa resp. subdodávateľov použije Dodávateľ postup podľa Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.1.8 OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tejto Zmluvy. |
6.6 Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. V prípade použitia subdodávateľa resp. subdodávateľov použije Dodávateľ postup podľa Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.1.8 OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tejto Zmluvy. |
6.8 Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vo vzťahu k predmetu tejto Zmluvy. |
6.9 Dodávateľ má právo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto Zmluva týka. |
6.10 Dodávateľ je povinný do piatich (5) pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), oznámiť Objednávateľovi, že tento subdodávateľ bude dodávať tovar. |
6.11 Porušenie povinností Dodávateľa uvedených v bodoch 6.6 až 6.10 tohto článku sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
7. Záverečné ustanovenia |
7.1 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „ nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto Zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medziním poskytovanou cenou |
pokačovanie 7.1: podľa tejto Zmluvy a nižšou cenou. |
7.2 Dodávateľ je povinný v momente uzavretia Zmluvy mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, ak sa táto povinnosť na neho vzťahuje. V prípade ak Dodávateľ nemá v RPVS zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, podľa bodu 18.2 písm. v) OPET má Objednávateľ právo od Zmluvy odstúpiť. |
8. Kupujúci po uzavretí Zmluvy: |
8.1. Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín adresu odberného miesta Kupujúceho a oprávnené osoby Kupujúceho ohľadne objednávok a komunikácie. |
8.2 Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Tabuľku na nacenenie tovaru s mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou tovaru a počas 12 mesačnej doby resp. v zmysle bodu 1.3 tejto Zmluvy. |
9. Dodávateľ po uzatvorení Zmluvy: |
9.1 Oznámi Kupujúcemu informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu Dodávateľa, ktorá bude konať v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy. |
9.2 Oznámi Kupujúcemu rozsah práv a povinností každého zástupcu oprávneného konať v mene Dodávateľa s presným vymedzením jeho kompetencií v jednom vyhotovení vo forme písomného plnomocenstva doručí Kupujúcemu najneskôr v lehote podľa bodu 9.1 tejto Zmluvy. |
9.3 Oznámi Kupujúcemu informáciu o zmene kontaktnej osoby - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr do troch (3) pracovných dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby. |
9.4 Doručí Kupujúcemu vyplnenú Cenová tabuľku tovaru s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru, mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou tovaru do troch (3) pracovných dní od jej doručenia Kupujcim. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
9.5 Doručí Kupujúcemu do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu uzatvorenia Zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu, ktorým sa budú podieľať na realizácií predmetu Zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ Dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu Zmluvy subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná. |
9.6 Doručí Kupujúcemu do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy doklad preukazujúci aktuálne platnú registráciu prístroja na ŠUKL. |
9.7 Doručí Kupujúcemu do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy špecifikáciu predmetu zmluvy - prospekt, podrobný technický opis alebo návod na použitie ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu typového označenia a medicínsko-technických parametrov v takej podobe, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
10. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou tovaru a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu Zmluvy. |
11. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
12. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku voči Objednávateľovi na tretiu osobu. Písomný súhlas Objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa. Zmluvné strany sa tiež dohodli, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa voči Objednávateľovi v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Ďumbierska 3/L, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
13.07.2023 14:15 — 14.08.2023 14:15
1,00 súbor
125 809,67
125 809,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.06.2023 14:22
10.07.2023 10:00
10.07.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.07.2023 09:06 - Vstupná ponuka | 125 809,67 | € | Cena bez DPH |
10.07.2023 07:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 124 516,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: