• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2023 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2023 10:50

Detail zákazky Z20236427

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2023 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2023 10:50

Základné údaje

Z20236427

OF-273662

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8081645

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

54519098

BIOHEM a. s.

Zlatovská 2211, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Krvné odberové váhy

krv, transfúzia, odber, váhy, krvné váhy, odberové váhy

  • 33194210-1 - Prístroje na transfúziu krvi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Krvné odberové váhy
Funkcia
Prístroj určený na odber celej krvi do odberových vakov na pracoviskách ako aj na mobilných výjazdoch. Prístroj musí byť nový, nerepasovaný a nepoužitý.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Krvné odberové váhy ks 27
Počet nastaviteľných programov odberu program 20
Počet odberov uložených v pamäti prístroja odber 100
Počet odberov vykonaných pomocou plne nabitej batérie odber 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Homogénne miešanie odoberanej krvi Áno
Redukcia hemolýzy (kývanie misky a následné premiešavanie krvi s ACD roztokom začne až po natečení určitého menšieho objemu krvi do vaku po začatí odberu) Áno
Automatické tárovanie váh pred každým odberom Áno
Zobrazenie informácií a správ na displeji (o odbere, nastavenom objeme, stave batérie a pod.) Áno
Možnosť priameho overenia identity darcu pred odberom (zobrazenie mena, priezviska a dátumu narodenia na displeji váh po načítaní čísla odberu) Áno
Displej podsvietený, konfigurovateľný (jas,kontrast atď..) Áno
Možnosť zmeny odobratého množstva krvi počas odberu podľa aktuálneho stavu darcu krvi Áno
Automatické ukončenie odberu po dosiahnutí nastaveného objemu Áno
Nastavenie maximálneho času trvania odberu Áno
Presnosť merania váhy pri odbere 450 ml krvi ≤ 1 % Áno
Integrovaný systém uchytenia leukocytárneho filtra odberového vaku na bokoch misky odberovej váhy Áno
Miska odberovej váhy s dostatkom miesta aj na zložité súpravy vakov umožňujúca ľahšie a rýchlejšie umiestnenie vakov Áno
Povrch misky odberovej váhy - umývateľný a dezinfikovateľný Áno
Bezpečnostná klapka s automatickým uzavretím v prípade výpadku el. napájania Áno
Akustický a optický alarm náhleho zvýšenia hmotnosti na miske odberovej váhy Áno
Akustický a optický alarm pri prietoku krvi mimo nastavených hodnôt (príliš nízky a príliš vysoký  prietok) Áno
Akustický a optický signál ukončenia odberu Áno
Záznam poruchových a alarmových stavov Áno
Možnosť uloženia údajov o odbere na externé pamäťové médium (napr. USB kľúč) Áno
Pomocná tyč s ovládacím panelom pre obsluhu základných funkcií váhy v ergonomicky polohe Áno
Pomocná tyč s integrovanou optickou signalizáciou alarmov viditeľných na diaľku Áno
Čítačka čiarových kódov s funkciou autodetekcie čiarového kódu Áno
Obojstranný prenos dát do/z LIS-u Áno
Vykonanie odberu bez možnosti pripojenia 230V pomocou opakovane nabíjateľnej batérie Áno
Bezdrôtový prenos údajov prostredníctvom frekvenčného pásma ISM vyhradeného pre medicínske, vedecké a priemyselné účely iné než komunikácie ako WLAN, Bluetooth alebo mikrovlnné s dosahom min. 20 m Áno
Kompatibilita so softvérom používaným v súčasnosti na pracoviskách (DonationMasterNet) Áno
Možnosť dobíjania batérie prostredníctvom externej nabíjačky (autonómne dobíjanie batérie) Áno
Súčasťou dodávky prístroja musí byť aj softvér (podporný program ku komunikácii s externým osobným počítačom), určený na výmenu dát medzi prístrojom a externým osobným počítačom, ktorý sa prepája do LISu. Softvér musí umožňovať modifikáciu programov, inštaláciu a export programov do prístroja, uloženie a vytlačenie výsledkov spracovania, archiváciu a pod. Softvér musí byť v slovenskom alebo českom jazyku. Áno
Prístroj musí byť dodaný ako nový, nerepasovaný a nepoužitý Áno
Záruka na dodaný prístroj minimálne 24 mesiacov Áno
Platná registrácia prístroja (zdravotníckej pomôcky) na ŠUKL SR
 2. Prepravný kufrík na krvné odberové váhy
Funkcia
Prepravný kufrík kompatibilný s dodávanými krvnými odberovými váhami, kde sa uložia jednotlivé súčasti váh. Prepravný kufrík je stohovateľný, vyrobený z pevného materiálu. Prepravný kufrík slúži pri mobilných odberoch ako podstavec pod váhy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prepravný kufrík na krvné odberové váhy ks 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkcia dobíjania Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet Zmluvy
1.1 Predmetom tejto Zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať Kupujúcemu krvné odberové váhy  (ďalej len „tovar") v množstve, druhu a cene v súlade so špecifikáciou podľa Technickej špecifikácie tovaru, tejto Zmluvy pre pracoviská Kupujúceho a previesť na Kupujúceho vlastnícke právo k tovaru a záväzok Kupujúceho prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v tejto Zmluve.
pokračovanie 1.1: Dodávaný tovar musí byť nový, nerepasovaný a nepoužitý. Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava tovaru na miesto plnenia, inštalácia na mieste plnenia a zaškolenie personálu.
1.2 Dodávateľ garantuje a zodpovedá za to, že tovar je v jeho výlučnom vlastníctve a nebude zaťažený žiadnymi právami tretích osôb, a že je oprávnený s tovarom nakladať spôsobom a za účelom podľa tejto Zmluvy.
1.3 Kupujúci doručí Dodávateľovi do dvadsaťštyri (24) hodín po uzatvorení Zmluvy v zmysle čl. XIX OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tabuľku na nacenenie tovaru (ďalej len "Cenová tabuľka"). Cena uvedená v Cenovej tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a iné poplatky súvisiace s dodaním tovaru po dobu platnosti Zmluvy. Dodávateľ je povinný vyplnenú Cenovú tabuľku zaslať Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od jej doručenia.
1.4 Dodávateľ je povinný predložiť konkrétnu funkčnú a technickú špecifikáciu tovaru, ktorá je v súlade s minimálnymi požadovanými technickými a funkčnými parametrami tovaru, s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených položiek do 7 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie Zmluvy.
1.5 Špecifikácia tovaru vrátane jednotkových cien a obchodného názvu tovaru bude po jej doručení zo strany Dodávateľa tvoriť neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.
1.6 Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je v súlade so všetkými aplikovateľnými právnymi predpismi a technickými normami, ktoré sa na tovar vzťahujú.
1.5 Záväzok Dodávateľa podľa tejto Zmluvy zahŕňa aj dopravu tovaru do jednotlivých miest plnenia (bod 8.1 tejto Zmluvy).
1.6 1.6 Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je v súlade so všetkými aplikovateľnými právnymi predpismi a technickými normami, ktoré sa na tovar vzťahujú.
Dodanie tovaru
2.1 Tovar sa považuje za riadne dodaný po jeho inštalácii, zaškolení zamestnancov Kupujúceho a jeho uvedení do prevádzky v mieste dodania (ďalej len „dodanie tovaru“). Dodávateľ berie na vedomie, že dodanie tovaru podlieha schváleniu Kupujúcim.
2.2 Miestom dodania tovaru je pracovisko Kupujúceho, ktorého konkrétnu adresu a kontaktné údaje kompetentných zamestnancov je Kupujúci povinný doručiť Dodávateľovi po uzatvorení Zmluvy.
2.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar najneskôr do 5 týždňov odo dňa účinnosti Zmluvy. Presný dátum a čas dodania tovaru si zmluvné strany dohodnú najmenej 3 dni vopred. Dodávku tovaru je nutné realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.
2.4 Momentom dodania tovaru v zmysle bodu 2.1 tejto Zmluvy prechádza nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru na Kupujúceho.
2.5 O odovzdaní a prevzatí tovaru, jeho inštalácii, uvedení do prevádzky, výsledkoch skúšobnej prevádzky a zaškolení poverených zamestnancov Kupujúceho spíšu Dodávateľ a Kupujúci alebo ich poverení zástupcovia v mieste dodania preberací protokol a protokol o zaškolení podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
2.6 Spolu s tovarom je Dodávateľ povinný odovzdať Kupujúcemu všetky doklady, ktoré sa k nemu vzťahujú, najmä, nie však výlučne, návody na použitie a obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku, vyhlásenia o zhode, certifikáty pôvodu a iné relevantné dokumenty potrebné na užívanie tovaru a na výkon vlastníckeho práva.
2.7 V prípade nedodržania dodacej lehoty Dodávateľom podľa Čl. 4 bod 2.3 tejto Zmluvy má Kupujúci právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 1 % z ceny nedodaného, resp. neskoro dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Kupujúceho na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Kupujúci obstaral tovar u iného Dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa.
3. Kúpna cena a platobné podmienky
3.1. Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za merné jednotky tovaru v eurách, ktoré budú uvedené v Cenovej tabuľke v zmysle bodu 1.3 tejto Zmluvy.
3.2 V kúpnej cene uvedenej v Cenovej tabuľke je zahrnutá DPH, prípadné clo, náklady na dopravu na určené pracovisko Kupujúceho, inštalácia zariadení v mieste dodania, zaškolenie odborného personálu, náklady balenia a akékoľvek iné náklady Dodávateľa súvisiace s dodávkou tovaru vrátane zabezpečenia ekologickej likvidácie použitých obalov, ktoré Dodávateľ dodal Kupujúcemu.
3.3 Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. Dodávateľ je po dodávke tovaru v zmysle bodu 2.1 tejto Zmluvy povinný vystaviť faktúru v papierovej forme najneskôr do piateho (5.) pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru a doručiť ju Kupujúcemu na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
3.4 Každá faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj tovar, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa Cenovej tabuľky, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k príslušnej dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry.
3.5 Dodávateľ je povinný doručiť faktúru s dodacím listom pri dodaní tovaru elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú Kupujúcim, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na emailovú adresu. Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Kupujúcemu bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Kupujúci právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie.
pokračovanie 3.5 : V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
3.6 V prípade omeškania Kupujúceho s úhradou faktúry má Dodávateľ právo na uplatnenie zákonného úroku z omeškania.
4. Záruka a zodpovednosť za vady
4.1 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady.
4.2 Kupujúci nie je povinný prevziať tovar iného druhu ako bol uvedený v Technickej špecifikácie tovaru tejto Zmluvy.
4.3 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné (vady v množstve, porušenie či neúplnosť dodávky) je Kupujúci oprávnený písomne reklamovať u Dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od prevzatia tovaru.
4.4 Vady v akosti tovaru je Kupujúci oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich Kupujúci zistil, najneskôr však do konca záručnej doby.
4.5 Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom.
4.6 Dodávateľ poskytuje na tovar záručnú dobu v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Kupujúcim v mieste dodania, uvedenom v preberacom protokole. Nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho okamihom prevzatia tovaru. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené Kupujúcim neodbornou manipuláciou s tovarom alebo jeho nevhodným skladovaním.
4.7 V prípade výmeny vadného tovaru za nový začína plynúť nová záručná doba podľa bodu 4.6 tohto článku Zmluvy.
4.8 V prípade reklamácie má Objednávateľ nárok, aby mu Dodávateľ v lehote 30 pracovných dní odo dňa oznámenia reklamácie poskytol nové bezchybné a bezodplatné plnenie za dodaný vadný tovar alebo na vrátenie kúpnej ceny, pričom právo voľby medzi jednotlivými nárokmi patrí Objednávateľovi.
4.9 V prípade, že Dodávateľ poruší povinnosť uvedenú v bode 4.8 tohto článku Zmluvy, má Objednávateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 1 % z ceny vadného tovaru za každý deň omeškania so splnením povinnosti. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovaru u iného Dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa so splnením uvedených povinností.
4.10 Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá vznikne Kupujúcemu alebo tretím osobám v dôsledku toho, že tovar mal vady.
6. Ďalšie Osobitné ustanovenia
6.1 Dodávateľ je povinný dodať tovar v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa platnej výrobnej dokumentácie a príslušných platných noriem.
6.2 Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si navzájom všetky zmeny údajov (zmena názvu, sídla, fakturačných a odberných miest, bankového účtu, IČO, DIČ a pod.) dôležitých pre bezproblémové plnenie Zmluvy. Uvedené zmeny budú predmetom dodatku k tejto Zmluve.
6.3 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak Dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto Zmluvy, z dôvodov na strane Dodávateľa, dodať tovar podľa objednávky, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie tovaru  zodpovedajúcej kvality od iného Dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním tovaru podľa vyššie uvedeného je Objednávateľ oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť.
6.4 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane Objednávateľa, dodatkom k Zmluve nie je možné dohodnúť rozšírenie sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený Objednávateľom ako verejným obstarávateľom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
6.5 Pokiaľ výrobca konkrétny druh tovaru v priebehu platnosti tejto Zmluvy akostne inovuje tak, že sa ním nahradzuje pôvodný druh tovaru, ktorý bol predmetom verejného obstarávania, pri zachovaní funkčnosti a základných technických parametrov tovaru, takáto inovácia nie je považovaná za rozšírenie sortimentu tovaru podľa tejto Zmluvy.
6.6 Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. V prípade použitia subdodávateľa resp. subdodávateľov použije Dodávateľ postup podľa Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.1.8 OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tejto Zmluvy.
6.6 Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. V prípade použitia subdodávateľa resp. subdodávateľov použije Dodávateľ postup podľa Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.1.8 OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tejto Zmluvy.
6.8 Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vo vzťahu k predmetu tejto Zmluvy.
6.9 Dodávateľ má právo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto Zmluva týka.
6.10 Dodávateľ je povinný do piatich (5) pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), oznámiť Objednávateľovi, že tento subdodávateľ bude dodávať tovar.
6.11 Porušenie povinností Dodávateľa uvedených v bodoch 6.6 až 6.10 tohto článku sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
7. Záverečné ustanovenia
7.1 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „ nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto Zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medziním poskytovanou cenou
pokačovanie 7.1: podľa tejto Zmluvy a nižšou cenou.
7.2 Dodávateľ je povinný v momente uzavretia Zmluvy mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, ak sa táto povinnosť na neho vzťahuje. V prípade ak Dodávateľ nemá v RPVS zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, podľa bodu 18.2 písm. v) OPET má Objednávateľ právo od Zmluvy odstúpiť.
8. Kupujúci po uzavretí Zmluvy:
8.1. Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín adresu odberného miesta Kupujúceho a oprávnené osoby Kupujúceho ohľadne objednávok a komunikácie.
8.2 Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Tabuľku na nacenenie tovaru s mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou tovaru a počas 12 mesačnej doby resp. v zmysle bodu 1.3 tejto Zmluvy.
9. Dodávateľ po uzatvorení Zmluvy:
9.1 Oznámi Kupujúcemu informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu Dodávateľa, ktorá bude konať v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy.
9.2 Oznámi Kupujúcemu rozsah práv a povinností každého zástupcu oprávneného konať v mene Dodávateľa s presným vymedzením jeho kompetencií v jednom vyhotovení vo forme písomného plnomocenstva doručí Kupujúcemu najneskôr v lehote podľa bodu 9.1 tejto Zmluvy.
9.3 Oznámi Kupujúcemu informáciu o zmene kontaktnej osoby - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr do troch (3) pracovných dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby.
9.4 Doručí Kupujúcemu vyplnenú Cenová tabuľku tovaru s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru, mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou tovaru  do troch (3) pracovných dní od jej doručenia Kupujcim. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
9.5 Doručí Kupujúcemu do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu uzatvorenia Zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu, ktorým sa budú podieľať na realizácií predmetu Zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ Dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu Zmluvy subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná.
9.6 Doručí Kupujúcemu do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy doklad preukazujúci aktuálne platnú registráciu prístroja na ŠUKL.
9.7 Doručí Kupujúcemu do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy špecifikáciu predmetu zmluvy - prospekt, podrobný technický opis alebo návod na použitie ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu typového označenia a medicínsko-technických parametrov v takej podobe, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
10. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou tovaru a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu Zmluvy.
11. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
12. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku voči Objednávateľovi na tretiu osobu. Písomný súhlas Objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa. Zmluvné strany sa tiež dohodli, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa voči Objednávateľovi v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ďumbierska 3/L, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

13.07.2023 14:15 — 14.08.2023 14:15

1,00 súbor

125 809,67

125 809,67

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.06.2023 14:22

10.07.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.07.2023 09:06 - Vstupná ponuka 125 809,67 € Cena bez DPH
10.07.2023 07:17 - Najvýhodnejšia ponuka 124 516,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS