• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2023 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2023 13:50
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2023 08:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2023 08:45

Detail zákazky Z20236422

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2023 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2023 13:50
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2023 08:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2023 08:45

Základné údaje

Z20236422

OF-273078

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8043991

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35687487

MAILTEC SLOVAKIA, spol. s r. o.

Nám. Hraničiarov 29, Bratislava, 85103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stroje, zariadenia

Skartovače

  • 30191400-8 - Skartovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. INTIMUS 45 CC4 (CP5) 1,9x15 mm. alebo ekvivalent
Funkcia
Skartovací stroj pre skartovanie papiera, diskiet, plastových kariet, kompaktných diskov a obdobných médií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 7
Pracovná šírka mm 260
Objem odpadovej nádoby l 45
Hlučnosť dB 55
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ 3 (pre tajné) áno
multifunkčný displej áno
Sskartovanie papiera, diskiet, plastových kariet, kompaktných diskov áno
Skartovanie v priečnom reze 1,9x15 mm až 13 listov papiera 70g/m2 a až 10 listov 80 g/m2
spracovanie aj náhodne vložených spiniek áno
Automatické zapínanie na fotobunku áno
Spätný chod pri preplnení papierom áno
Samostatné vstupné otvory na skartovanie papiera a digitálnych médií (CD, DVD, diskety, kreditné karty) áno
Oddelené rezacie mechanizmy predlžujú životnosť nožov áno
Samostatné odpadové nádoby na papier a plast áno
Automatické prepnutie po 30 minutách do režimu SLEEP áno
Doba skartovania/ chladenia 45/ 60 minút
Krížový rez áno
 2. PEACH PS500-55 alebo ekvivalent
Funkcia
automatická skartovačka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
vstup so šírkou mm 230
odpadový kôš l 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kapacita 140 listov 70 g papiera
rez na častice 4× 12 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Záruka na predmet zákazky min. 24 mesiacov
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní od doručenia tovaru
Dodací list a faktúra musí obsahovať cenu za tovar bez DPH a s DPH
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Dodanie v čase od 08,00 hod. do 13,00 hod.
Záruka na predmet zákazky min. 24 mesiacov
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní od doručenia tovaru
Dodací list a faktúra musí obsahovať cenu za tovar bez DPH a s DPH
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Dodanie v čase od 08,00 hod. do 13,00 hod.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zazuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vbezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Návod na obsluhu je v slovenskom alebo českom jazyku
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými, alebo vyššími parametrami.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tovarnícka1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

10.07.2023 13:33 — 14.07.2023 13:33

1,00 ks

7 425,00

6 157,40

Predloženie technickej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.06.2023 13:34

27.06.2023 13:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.06.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 27
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2023 12:53 - Vstupná ponuka 7 425,00 € Cena s DPH
27.06.2023 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka 7 388,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS