• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2023 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2023 14:50

Detail zákazky Z20236386

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2023 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2023 14:50

Základné údaje

Z20236386

OF-273649

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8111728

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

00685399

BSP SOFTWAREDISTRIBUTION a.s.

K Železnej studienke 27, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Ephesoft

licencia, tovar, skenovanie

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48318000-0 - Softvérový balík pre skenery
  • 48782000-3 - Softvérový balík na riadenie archivácie
  • 72512000-7 - Správa dokumentov
  • 48620000-0 - Operačné systémy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie Ephesoft
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie predĺženia podpory na obdobie 12 mesiacov so začiatkom platnosti odo dňa 23.08.2023 pre licencie Ephesoft Transact Gold License Subscription 16 Core, Ephesoft Transact Gold License Subscription 4 Core UI, Ephesoft Transact Departmental Gold License Subscription 4 Core 60000 Images Test and Development a Ephesoft Transact Subscription - Test/Development 4 Core (Gold) SLA-4-TEST-GLD.
Ide o licencie Ephesoft pre server, ktoré poskytujú službu používateľského rozhrania (User Interface) a softvérové licencie Ephesoft slúžiace ako centrálne riešenie, určené na skenovanie a vyťažovanie dokumentov k existujúcemu informačnému systému.
Obstaranie licencií je nevyhnutné pre zabezpečenie fungovania existujúceho informačného systému „Elektronický súdny spis“ v rámci spracovania skenovaných dávok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ephesoft Transact Gold License Subscription 16 Core ks 1
Ephesoft Transact Gold License Subscription 4 Core UI ks 3
Ephesoft Transact Departmental Gold License Subscription 4 Core 60000 Images Test and Development ks 1
Ephesoft Transact Subscription - Test/Development 4 Core (Gold) SLA-4-TEST-GLD ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licencia Elektronická
Typ licencie Nová
Časové obmedzenie Platnosť licencií bude jeden rok s časovým obmedzením od 23.08.2023 do 23.08.2024.
Dodanie Elektronicky emailom, inštalácia na stiahnutie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Poskytovateľ je povinný poskytnúť licencie tak, aby neboli zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom.
2. Poskytovateľ musí byť zmluvným partnerom výrobcu pre predaj licencií k produktom Ephesoft alebo predajca produktov spoločnosti Ephesoft, ktoré sú predmetom plnenia zmluvy na území Slovenskej republiky. V prípade, ak takéto partnerstvo nie je možné overiť vo verejne publikovanej webovej databáze partnerov výrobcu pre predaj týchto produktov na území SR, dodávateľ je povinný predložiť dokument potvrdzujúci, že je oprávnený dodávať predmet zákazky objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
3. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek náklady Poskytovateľa súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky (s dodaním licencií).
4. Poskytovateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte (pdf) a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy.
5. Objednávateľ sa zaväzuje oznámiť kontaktnú osobu Dodávateľovi do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
6. Ak vzniknú dôvody pre odstúpenie od zmluvy podľa § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 315/2016 Z. z.“) a k odstúpeniu od zmluvy Objednávateľom nedôjde,má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu od Poskytovateľa vo výške 5 % (päť percent) z celkovej ceny s DPH.
7. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7. zákona č. 315/2016 Z. z. z alebo § 2 ods. 5 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. (ďalej len "RPVS") boli riadne, včas a po celú
dobu trvania zmluvy zapísaní do RPVS. S výnimkou prípadov, kedy je zápis subdodávateľa do RPVS podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy v zmysle OPET, sa porušenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety, považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade ak Objednávateľ od zmluvy neodstúpi, má voči Dodávateľovi právo na zmluvnú pokutu vo výške 1 % (jedno percento) z celkovej ceny s DPH.
8. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 7. týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu alebo dokumentu a porušenie povinnosti podľa bodov 1 a 2 týchto osobitných požiadaviek na plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

23.08.2023 00:00 — 23.08.2024 23:59

1,00 celok

160 695,00

133 912,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.07.2023 12:37

18.07.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.07.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 534
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.07.2023 10:08 - Vstupná ponuka 160 695,00 € Cena s DPH
18.07.2023 10:01 - Najvýhodnejšia ponuka 160 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS